W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie 2-dniowego 16 godzinnego szkolenia nt. "Kampanie mediowe: narzędzia i zasięgi" dla pracowników NFOŚiGW

ZAPYTANIE OFERTOWE

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (dalej NFOŚiGW), zaprasza do złożenia oferty na przygotowanie, organizację i przeprowadzenie 2-dniowego 16 godzinnego szkolenia stacjonarnego  nt. "Kampanie mediowe: narzędzia i zasięgi" dla pracowników NFOŚiGW.

Oferty prosimy składać na adres szkolenia@nfosigw.gov.pl
do 17.10.2024 r.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie 2-dniowego 16 godzinnego szkolenia nt. "Kampanie mediowe: narzędzia i zasięgi" dla pracowników NFOŚiGW.

  1. CEL I ZAKRES MERYTORYCZNY SZKOLENIA, FORMA SZKOLENIA.

 

Celem szkolenia jest podnoszenie i doskonalenie kompetencji merytorycznych, zawodowych pracowników, wsparcie pracowników w realizacji powierzonych im zadań tj. zwiększenie wiedzy
i dostosowanie umiejętności do aktualnych realiów komunikacyjnych w zakresie narzędzi dotarcia do określonego odbiorcy oraz poznanie narzędzi weryfikujących zasięgi dotarcia dla tych działań.

Zakres merytoryczny:

  • Narzędzia do prowadzenia kampanii społecznych, edukacyjnych i promocyjnych zgodne z najnowszymi trendami i metody liczenia zasięgów dotarcia
  • Techniki i możliwości efektywnego wykorzystania narzędzi dotarcia do zdefiniowanego odbiorcy
  • Narzędzia weryfikujące zasięgi działań internetowych i medialnych

 

Program szkolenia zostanie dostosowany do potrzeb NFOŚiGW.

Forma szkolenia: szkolenie stacjonarne w siedzibie Zamawiającego: Warszawa, ul. Konstruktorska 3A. Zamawiający zapewnia salę szkoleniową.

 

Zamawiający określa zamówienie łącznie na 16 godzin szkoleniowych (1 grupa szkolenia, szkolenie 2-dniowe, 8 godzin szkolenia każdego dnia, 1 godzina szkoleniowa= 45 minut).

 

  1. TERMIN REALIZACJI SZKOLENIA.

Termin realizacji szkolenia: do ustalenia z wybranym Wykonawcą, ale nie później niż do końca IV kwartału 2024 r.

Planowany harmonogram szkolenia (8:00-15:30, w tym przerwa).

 

  1. UCZESTNICY SZKOLENIA.

Uczestnikami szkolenia będą pracownicy NFOŚiGW (ok. 18 osób).

  1. TRENER.

 

    1. Warunkiem przystąpienia do postępowania o udzielenie zamówienia na przygotowanie, organizację i przeprowadzenie szkolenia online nt. "Kampanie mediowe: narzędzia i zasięgi"  dla pracowników NFOŚiGW jest wskazanie przez Wykonawcę trenera, który posiada doświadczenie zawodowe w przygotowaniu i realizacji kampanii mediowych rozumiane jako zrealizowanie przez niego co najmniej 3 kampanii mediowych w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.2. W przypadku uzasadnionej konieczności zmiany trenera, Wykonawca zapewnia zastępstwo osoby
o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym nie gorszych, niż trenera zastępowanego, przedstawiając Zamawiającemu potwierdzenie jego kwalifikacji i doświadczenia.

5.3. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia szkolenia przez więcej niż jednego trenera pod warunkiem, że osoby te zostały zgłoszone do prowadzenia szkolenia w ofercie i każda z osób spełnia warunki udziału w postępowaniu (bez dodatkowych kosztów – cena za przeprowadzenie szkolenia bez względu na liczbę trenerów).

 

  1. PROGRAM SZKOLENIA.

Zamawiający oczekuje od Wykonawcy, przed rozpoczęciem realizacji szkolenia, przedstawienia propozycji programu wraz z propozycją czasu poświęconego na realizację poszczególnych zagadnień. Wykonawca powinien kierować się swoim doświadczeniem w doborze metod i narzędzi realizacji zamówienia (warsztat).

 

6. MATERIAŁY SZKOLENIOWE.

6.1. Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej do zatwierdzenia przez Zamawiającego.

6.2. Wykonawca przekaże jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych w formie papierowej dla Zamawiającego, jako załącznik do protokołu odbioru, które zostaną załączone do dokumentacji szkolenia.

6.3. Materiały papierowe drukowane będą na papierze ekologicznym, tj. na papierze, który posiada  jeden z następujących certyfikatów: Niebieski Anioł (niem. Der blaue Engel, ang. Blue  Angel), Europejska Stokrotka (ang. Ecolabel Flower), Nordycki Łabędź (ang. Nordic Swan), FSC (ang. Forest Stewardship Council, międzynarodowy system certyfikacji produktów gospodarki leśnej), PEFC (ang. Programme for the Endoresement of Forest Certification, program zatwierdzania certyfikacji lasów) lub inny równoważny potwierdzający, że papier jest ekologiczny.

6.4. Wykonawca poniesie pełny koszt przygotowania dokumentów określonych w ppkt. 1 i 2 bez dodatkowych roszczeń w stosunku do Zamawiającego związanych ze zwrotem kosztów zakupu, czy ich przygotowania.

6.5. Dni robocze, to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy na terenie RP.

 

7. ORGANIZACJA SZKOLENIA.

7.1. Zamawiający dostarczy Wykonawcy imienną listę uczestników szkolenia wraz z adresami e-mail na co najmniej 2 dni robocze przed jego rozpoczęciem, z zastrzeżeniem możliwości zmiany/modyfikacji w celu zapewnienia pełnego wykorzystania miejsc na szkoleniu. Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym w zakresie maksymalnego wykorzystania miejsc zaplanowanych na szkoleniu.

7.2. Wykonawca prześle na wskazane adresy e-mail zaproszenia do wzięcia udziału w szkoleniu.

7.3. Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu protokół odbioru po zrealizowaniu szkolenia.

7.4. Protokół odbioru szkolenia winien zawierać w szczególności:

a) pełną informację o przebiegu szkolenia, w tym w szczególności:

- opis nabytych przez uczestników kwalifikacji,

- liczbę godzin zajęć wraz z opisem realizowanej na zajęciach tematyki,

- imiona i nazwiska pracowników, którzy ukończyli szkolenie,

- imię i nazwisko trenera, który przeprowadził szkolenie,

- temat i termin realizacji szkolenia,

- rekomendacje rozwojowe,

  1. komplet materiałów szkoleniowych

7.6. Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia przygotuje Wykonawca (oryginał + 1 kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).

 

8. PŁATNOŚĆ ZA SZKOLENIE.

Płatność za szkolenie nastąpi po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru szkolenia potwierdzającego prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego faktury.

 

9. CENA SZKOLENIA.

Cena szkolenia zawiera koszty:

  1. przygotowania i przeprowadzenia szkolenia,
  2. przygotowania raportu po szkoleniu,
  3. przygotowania materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej,
  4. przygotowania jednego egzemplarza materiałów merytorycznych, w formie papierowej, do dokumentacji Zamawiającego, przekazanych jako załącznik do protokołu odbioru szkolenia, 
  5. przygotowania zaświadczeń o ukończeniu szkolenia dla wszystkich uczestników (oryginał + 1 kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)

 

oraz inne koszty związane z merytorycznym przeprowadzeniem i rozliczeniem szkolenia.

 

Zamawiający oświadcza, że udział pracowników w szkoleniu jest finansowany w całości ze środków publicznych, co zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), stanowi podstawę do wystawienia za usługę szkolenia, faktury zwolnionej z podatku VAT.

 

  1. WARUNKI WZIĘCIA UDZIAŁU W POSTEPOWANIU.

Warunkiem przystąpienia do postępowania o udzielenie zamówienia na przygotowanie, organizację i przeprowadzenie szkolenia online nt. "Kampanie mediowe: narzędzia i zasięgi" dla pracowników NFOŚiGW jest wskazanie przez Wykonawcę trenera, który: posiada doświadczenie zawodowe w przygotowaniu i realizacji kampanii mediowych rozumiane jako zrealizowanie przez niego co najmniej 3 kampanii mediowych w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

Wszystkie dokumenty znajdują się poniżej w sekcji: "Materiały".

Materiały

Zapytanie ofertowe
Zapytanie​_ofertowe.docx 0.76MB
Załącznik nr 1
Załącznik​_nr​_1.docx 0.75MB
Załącznik nr 2
Załącznik​_nr​_2.docx 0.75MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.10.2024 13:41 Agnieszka Janicka-Struska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
AJS
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie 2-dniowego 16 godzinnego szkolenia nt. "Kampanie mediowe: narzędzia i zasięgi" dla pracowników NFOŚiGW 1.0 14.10.2024 13:41 Agnieszka Janicka-Struska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}