W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia - Dostawa i wdrożenie oprogramowania klasy SIEM i Helpdesk

Zapytanie w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia

 

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, z siedzibą w Warszawie, ul. Konstruktorska 3A, 02-673 Warszawa, przekazuje zapytanie w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia - Dostawa i wdrożenie oprogramowania klasy SIEM i Helpdesk.

Proszę o wycenę przedmiotu zamówienia uwzględniając załączone dokumenty. Uprzejmie proszę o wykorzystanie w tym celu załączonego formularza ofertowego.

Odpowiedzi na niniejsze zapytanie należy udzielić, nie później niż do dnia 28.11.2024 r. do godz. 14:00, pocztą elektroniczną na adres: joanna.malangiewicz@nfosigw.gov.pl

 

Informujemy, iż niniejsze zapytanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzieleni zamówienia.

Materiały

Opis przedmiotu zamówienia SIEM HelpDesk
Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_SIEM​_HelpDesk.docx 0.05MB
Formularz wyceny
Formularz​_wyceny.xlsx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.11.2024 07:58 Krzysztof Kuczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
KK
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zapytanie w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia - Dostawa i wdrożenie oprogramowania klasy SIEM i Helpdesk 1.0 22.11.2024 07:58 Krzysztof Kuczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}