Informacja Ambasady RP w związku z pandemią Covid-19
24.03.2020
Informujemy, że w związku z pandemią Covid-19 i podniesieniem przez władze Nowej Zelandii stopnia alertowego do poziomu 4 (najwyższego) na okres 4 tygodni od środy 25 marca 2020 r. wchodzą w życie zaostrzone rygory dotyczące funkcjonowania w kraju.
Ambasada RP w Wellingtonie będzie od środy 25 marca 2020 r. pracować zdalnie.
Nie ulega zmianie kontakt telefoniczny w godz. 9.00 -18.00 i mailowy: +64 4 499 7844 oraz wellington.amb.sekretariat@msz.gov.pl
Uruchamiamy dodatkowy numer telefonu w godz. 10.00 -17.00: +64 21 903 183.
Telefon w pilnych sprawach wymagających natychmiastowej interwencji konsula: +64 21 902 334.
Wszystkich obywateli polskich przebywających czasowo w Nowej Zelandii i chcących wrócić do Polski prosimy o kontakt mailowy/telefoniczny. Chcemy mieć pewność, że mamy kontakt do wszystkich.
Istotne informacje i komunikaty są na bieżąco zamieszczane na naszych profilach Twitter: https://twitter.com/plinnewzealand oraz Facebook: https://www.facebook.com/polishembassynz/ i w miarę możliwości na stronie www.
Prosimy o śledzenie zweryfikowanych źródeł informacji.
Strona rządowa dotycząca koronawirusa: https://covid19.govt.nz/
Informacje Ministerstwa Zdrowia: https://www.health.govt.nz/our-work/diseases-and-conditions/covid-19-novel-coronavirus
Dodatkowo na polskiej stronie rządowej https://www.gov.pl/web/koronawirus można znaleźć aktualne informacje i zalecenia dot. koronawirusa.