Nabór do pracy w Ambasadzie
04.01.2022
Ambasada RP w Panamie uprzejmie informuje o otwarciu naboru na następujące stanowiska pracy: - referent ds. politycznych, ekonomicznych i kulturalnych, - referent ds. administracyjno-finansowych.
Oba stanowiska przewidują rozpoczęcie pracy od lutego lub marca br., na 3-miesięczny okres próbny.
Zakres obowiązków dla stanowiska ds. politycznych, ekonomicznych i kulturalnych obejmuje m.in.:
- sporządzanie oficjalnych pism;
- opracowywanie materiałów informacyjnych na tematy polityczne oraz ekonomiczne;
- przygotowywanie prezentacji w PowerPoint;
- organizację wydarzeń kulturalnych;
- obsługę strony internetowej;
- monitoring mediów;
- pozostałe prace biurowe.
Zakres obowiązków dla stanowiska ds. administracyjno-finansowych obejmuje m.in.:
- prowadzenie korespondencji dot. spraw administracyjno-finansowych;
- przygotowywanie projektów pism oraz dokumentów;
- organizowanie oficjalnych przyjęć;
- realizację zaopatrzenia niezbędnego do funkcjonowania placówki;
- monitorowanie stanu technicznego nieruchomości oraz jej wyposażenia, w tym drobne prace naprawcze;
- inne prace biurowe.
Prosimy o przesyłanie CV oraz listów motywacyjnych na adres: panama.amb.sekretariat@msz.gov.pl do dnia 14 stycznia 2022 r., ze wskazaniem w tytule wybranego stanowiska. Oba stanowiska przewidują zatrudnienie na pełny etat.
Uprzejmie informujemy, że na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni wybrani kandydaci.