W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych A3 dla Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu oraz oddziału w Jeleniej Górze

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Data rozpoczęcia: 22.11.2024
  • Data zakończenia: 27.11.2024 12:00
  • Jednostka publikująca:Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu

Materiały

Ogłoszenie
Wielofunkcyjne​_Wrocław.7z 1.10MB Data dodania załącznika: 2024-11-22
Formularz oferty
Formularz​_oferty.docx 0.02MB Data dodania załącznika: 2024-11-26
Informacja o złożonych ofertach i wyborze oferenta
Informacja​_o​_złożonych​_ofertach​_i​_wyborze​_oferenta​_(3).pdf 0.16MB Data dodania załącznika: 2024-11-28
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.11.2024 15:04 Krzysztof Dejnarowicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Jakobsche
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych A3 dla Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu oraz oddziału w Jeleniej Górze 3.0 28.11.2024 13:42 Krzysztof Dejnarowicz
Dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych A3 dla Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu oraz oddziału w Jeleniej Górze 2.0 26.11.2024 14:47 Krzysztof Dejnarowicz
Dostawa 2 urządzeń wielofunkcyjnych A3 dla Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu oraz oddziału w Jeleniej Górze 1.0 22.11.2024 15:04 Krzysztof Dejnarowicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}