W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Dostawa i montaż mebli biurowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Data zakończenia: 22.11.2023
  • Jednostka publikująca:Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Zapytanie o cenę
  • Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na wymiar, dostawa i montaż mebli biurowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu w tym: siedziby OIP w Poznaniu oraz oddziału OIP w Lesznie i oddziału OIP w Koninie.

Materiały

Ogłoszenie
zapytanie​_ofertowe​_meble​_2023​_.zip 1.33MB
Informacja z otwarcia ofert
informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_meble​_.pdf 0.11MB
Informacja o wyborze oferty
informacja​_o​_wyborze​_oferty​_najkorzystniejszej​_meble​_docx.pdf 0.14MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.11.2023 13:11 Krzysztof Dejnarowicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Agnieszka Łozińska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu 4.0 24.11.2023 10:31 Krzysztof Dejnarowicz
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu 3.0 23.11.2023 15:19 Krzysztof Dejnarowicz
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu 2.0 22.11.2023 14:14 Krzysztof Dejnarowicz
Dostawa i montaż mebli biurowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu 1.0 15.11.2023 13:11 Krzysztof Dejnarowicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}