W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie Oddziału Terenowego w Ciechanowie

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Data zakończenia: 24.10.2024 10:00
  • Jednostka publikująca:Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie

Materiały

Ogłoszenie i załączniki
DOSTAW~1.ZIP 1.63MB Data dodania załącznika: 2024-10-18
Informacja o wyborze oferty
Informacja​_o​_wyborze​_najkorzystniejszej​_oferty.pdf 0.24MB Data dodania załącznika: 2024-10-28
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.10.2024 08:31 Elżbieta Woźniak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Iwona Pajka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie Oddziału Terenowego w Ciechanowie 2.0 28.10.2024 14:53 Krzysztof Dejnarowicz
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie Oddziału Terenowego w Ciechanowie 1.0 18.10.2024 08:31 Elżbieta Woźniak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}