W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zamówienia publiczne

INFORMACJA O ZASADACH PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
  ZAPYTANIE OFERTOWE

Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: rozporządzenie 2016/679), informuję że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Gliwicach
z siedzibą przy ul. S. Dubois 16, 44-102 Gliwice, tel. 32 78-09-100, e-mail: biuro.podawcze.pogli@prokuratura.gov.pl.

Inspektorem ochrony danych osobowych jest Daria Gregorowicz, tel. 32 78-09-100, e-mail: iod.pogli@prokuratura.gov.pl.

Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu usprawnienia kontaktu w sprawach dotyczących zapytania ofertowego, a w przypadku wybrania oferty, w celu sprawnego i skutecznego przeprowadzenia realizacji zamówienia, a także jego udokumentowania i archiwizacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f i c rozporządzenia 2016/679.

Jeżeli dane nie zostały przekazane przez Panią/Pana bezpośrednio, zostały udostępnione Administratorowi przez podmiot w imieniu którego Pani/Pan działa. Administrator przetwarza dane w zakresie imienia, nazwiska, stanowiska, danych kontaktowych.

Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy.

Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres trwania umowy, a następnie do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy oraz wykonanego zamówienia lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa.

posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączać możliwość skorzystania z części wymienionych praw;

posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.

 

INFORMACJA

Uprzejmie informujemy, że Zamawiający prowadzi postępowania w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/

Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.03.2022 10:00 Piotr Grzesik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Beata Melerska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zamówienia publiczne 4.0 06.05.2024 09:53 Piotr Grzesik
Zamówienia publiczne 3.0 06.05.2024 09:46 Piotr Grzesik
Zamówienia publiczne 2.0 09.11.2022 14:37 Piotr Grzesik
Zamówienia publiczne 1.0 09.03.2022 10:00 Piotr Grzesik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}