Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych
Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych Ogłoszenie o zamówieniu: Sprzątanie pomieszczeń i terenów Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze i podległych Prokuratur Rejonowych (PO VII WB 261.3.2020).
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych:
w budynku i na terenie Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze przy ul. Muzealnej 9,
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze przy ul. Matejki 17,
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Kamiennej Górze przy ul. Wojska Polskiego 1,
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Lwówku Śląskim przy ul. Obrońców Pokoju 1,
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu przy ul. Bolesława Chrobrego 5,
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Lubaniu przy ul. Armii Krajowej 31,
w budynku i na terenie Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu przy ul. Poniatowskiego 2,
z podziałem na 7 zadań według szczegółowego zakresu zawartego w SIWZ i załącznikach.
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie obejmuje świadczenie usług porządkowych w okresie 24 miesięcy od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
Miejsce, termin i forma złożenia oferty:
Oferty proszę składać osobiście lub pocztą do dnia 26 listopada 2020 r. do godziny 14.00 na Biuro podawcze Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze (liczy się data wpływu).
Wadium
Wymóg wniesienia wadium.
Różnice w porównaniu do postępowania ubiegłego.
Postępowanie obecne jest różne od postępowania prowadzonego 2 lata temu: https://jgora.po.gov.pl/sprzatanie-pomieszczen-i-terenow-prokuratur-rejonowych-i-prokuratury-okregowej-w-jeleniej-gorze,new,m1,223,325.html,121
Podstawowe różnice:
- codzienna dezynfekcja klamek i poręczy – płyny do dezynfekcji zapewni Zamawiający,
- mniejsza częstotliwość sprzątania pomieszczeń biurowych i korytarzy oraz mycia okien, częstotliwość opróżniania koszy i sprzątania sanitariatów bez zmian,
- rezygnacja z usługi polimeryzacji podłóg – która może być zamówiona dodatkowo w przypadku zwiększenia posiadanych środków finansowych.
Wprowadzone różnice wynikają z epidemii COVID -19 i jej skutków w postaci przymusu szukania oszczędności budżetowych.
Materiały
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikamipoviiwb261-3-2020-siwz-z1.pdf 0.56MB Załączniki do SIWZ - wersja edytowalna
poviiwb261-3-2020-z1-edit.docx 0.07MB