W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostępność cyfrowa

Dostępność cyfrowa

Prokuratura Okręgowa w Zamościu zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej https://www.gov.pl/web/po-zamosc zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data publikacji strony internetowej: 2020-03-31

Data ostatniej dużej aktualizacji: 2020-03-31

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie sporządzono dnia 31 marca 2021 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością cyfrowej dla osób niepełnosprawnych strony internetowej prosimy o kontakt telefoniczny 084 639 60 91 lub mailowy na adres poczty elektronicznej biuro.podawcze.pozam@prokuratura.gov.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Materiały

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostepnosci​_podmiotu​_publicznego.pdf 1.58MB
Raport o stanie dostępności dotyczący Prokuratury Okręgowej w Zamościu - Stan w dniu 01.01.2025 r.
StanDostępnościPOZAM2025.pdf 0.14MB
Raport o stanie dostępności dotyczący Prokuratury Rejonowej w Biłgoraju - Stan w dniu 01.01.2025 r.
StanDostępnościPRBIL2025.pdf 0.14MB
Raport o stanie dostępności dotyczący Prokuratury Rejonowej w Hrubieszowie - Stan w dniu 01.01.2025 r.
StanDostępnościPRHRU2025.pdf 0.14MB
Raport o stanie dostępności dotyczący Prokuratury Rejonowej w Janowie Lubelskim - Stan w dniu 01.01.2025 r.
StanDostępnościPRJLU2025.pdf 0.14MB
Raport o stanie dostępności dotyczący Prokuratury Rejonowej w Krasnymstawie - Stan w dniu 01.01.2025 r.
StanDostępnościPRKRW2025.pdf 0.14MB
Raport o stanie dostępności dotyczący Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Lubelskim - Stan w dniu 01.01.2025 r.
StanDostępnościPRTLU2025.pdf 0.14MB
Raport o stanie dostępności dotyczący Prokuratury Rejonowej w Zamościu - Stan w dniu 01.01.2025 r.
StanDostępnościPRZAM2025.pdf 0.14MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.02.2025 13:40 Jacek Rozsypał
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Monika Kuron
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostępność cyfrowa 1.0 17.02.2025 13:40 Jacek Rozsypał

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}