W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dyrektor 7 Wydziału Budżetowo - Administracyjnego

Paweł Dec

  1. Kieruje pracą Wydziału
  2. Dekretuje i przekazuje do rejestracji podległym pracownikom sprawy wpływające do Wydziału według zasad obowiązujących w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt
  3. W imieniu Prokuratora Okręgowego sprawuje nadzór nad gospodarką finansową, sprawami administracyjno-gospodarczymi, socjalno-bytowymi, ochroną przeciwpożarową, realizacją zadań przez pracowników ochrony,  ewidencją zasobu bibliotecznego
  4. Podejmuje działania organizacyjne w celu optymalizacji wydatków związanych z funkcjonowaniem Prokuratury Okręgowej i jednostek podległych
  5. Nadzoruje realizację planu finansowego
  6. Opracowuje plany:
    • zakupów
    • remontów i inwestycji w budynkach prokuratur okręgu zamojskiego i odpowiada za prawidłową realizację zadań z zakresu gospodarki remontowej
    • zamówień publicznych
    • kontroli stanu budynków i instalacji
  7. Kontroluje i zatwierdza pod względem merytorycznym rachunki i faktury z wyjątkiem tych odnoszących się do postępowań przygotowawczych, które leżą w gestii prokuratorów
  8. Sprawuje nadzór nad gospodarowaniem mieniem prokuratur okręgu zamojskiego
  9. kontroluje zgodność z obowiązującymi przepisami prawa wykonanie zadań i czynności wynikających z realizacji ustawy prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych w szczególności poprzez:
    • przewodniczenie pracom stałej komisji przetargowej do wyboru ofert przy wydatkowaniu środków finansowych do wysokości równowartości w złotych 30 000 euro oraz do przeprowadzania postępowań powyżej tej równowartości w okręgu zamojskim
    • nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem środków zgodnie z ustawą PZP i obowiązującymi przepisami wykonawczymi i wewnętrznymi
    • analizę i ocenę dokumentów finansowych przedkładanych przez wykonawców
    • sporządzanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi zgodnie z regulaminem pracy komisji przetargowej
    • prawidłowe przechowywanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi
    • prowadzenie korespondencji z wykonawcami
    • przygotowywanie dokumentacji w przypadku korzystania przez wykonawców ze środków ochrony prawnej
    • prowadzenie rejestru umów zawartych w trybie zamówień publicznych
    • przygotowywanie wniosków o zwrot wadiów i zabezpieczeń
  10. Negocjuje warunki umów z dostawcami usług, robót budowlanych i remontowych
  11. Sprawuje nadzór nad prawidłową gospodarką środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  12. Podpisuje z upoważnienia kierownika jednostki w systemie TREZOR projekty planów, plany, zapotrzebowania i inne wnioski, decyzje i sprawozdania wymagane przez system
  13. Podpisuje przelewy bankowe wraz z głównym księgowym
  14. Podpisuje i przesyła w platformie elektronicznej e-PUAP sprawozdania dysponenta trzeciego stopnia
  15. Zatwierdza pod względem formalno-rachunkowym listy płac do wypłaty
  16. Reprezentuje Prokuraturę Okręgową w kontaktach z kontrahentami i podpisuje w tym zakresie korespondencję, z wyłączeniem spraw zastrzeżonych  do kompetencji Prokuratora Okręgowego
  17. Samodzielnie zaciąga jednorazowe zobowiązania do wysokości 4 000zł, zaś w zakresie zobowiązań powyżej tej kwoty sporządza projekty umów i innych dokumentów do przedstawienia Prokuratorowi Okręgowemu
  18. Rejestruje sprawy według zasad obowiązujących w bezdziennikowym systemie kancelaryjnym opartym na jednolitym rzeczowym wykazie akt wprowadzonym zarządzeniem 38/18 Prokuratora Generalnego z dnia 31 grudnia 2018r. w sprawie wprowadzenia jednolitego rzeczowego wykazu akt powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w urządzeniach ewidencyjnych o symbolach klasyfikacyjnych rozpoczynających się 3025-7: 023, 0310, 0311, 0312, 0331, 034, 071, 0750, 0751, 080, 081, 0910, 0911, 0912, 0140, 20, 210, 211, 223.0, 223.1, 223.2, 223.3, 223.4, 223.5, 223.5, 223.6, 250, 255, 260, 261.
  19. Kompletuje dokumentację związaną z zakresem czynności urzędników i innych pracowników Wydziału Budżetowo-Administracyjnego
  20. Przekazuje do archiwum zakładowego dokumentację związaną ze swoim zakresem czynności zgodnie z kategorią archiwalną
  21. Opracowuje projekty zarządzeń w zakresie spraw dotyczących zakresu swojego odcinka pracy i przedstawia je Prokuratorowi Okręgowemu do akceptacji
  22. Sprawuje nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w Wydziale oraz w zakresie przekazywana dokumentów finansowych przez podległe Prokuratury Rejonowe
  23. Kieruje do Prokuratora Okręgowego wnioski w sprawie nagród dla pracowników Wydziału
  24. Informuje bezpośredniego przełożonego niezwłocznie o stwierdzonych nieprawidłowościach w zakresie nadzorowanych spraw
  25. Przygotowuje i przekazuje do biura podawczego celem ekspedycji przesyłki z podległego mu odcinka pracy
  26. Wykonuje zadania z zakresu spraw obronnych szczegółowo określone w Zarządzeniu nr 69/16 Prokuratora Okręgowego w Zamościu z dnia 21 września 2016r. w sprawie wykonywania zadań obronnych
  27. Wykonuje inne zlecone przez przełożonych czynności.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.03.2022 14:20 Jacek Rozsypał
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Słupczyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dyrektor 7 Wydziału Budżetowo - Administracyjnego 1.0 30.03.2022 14:20 Jacek Rozsypał

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}