W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób niepełnosprawnych

 

W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (tj. Dz. U. 2017 poz. 1824) PSM I i II stopnia im. Karola Szymanowskiego w Płocku informuje, że osoby uprawnione, tj. doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się, które zainteresowane są załatwieniem sprawy urzędowej w placówce, mogą skorzystać z przysługującego im uprawienia wyboru środka wpierającego komunikowanie się, tj.:

  • korzystania z poczty elektronicznej – sekretariat@psmplock.pl

  • telefonicznie –  +48  (24) 262 24 70

Zgodnie z art. 12 cytowanej na wstępie ustawy osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić do PSM I i II stopnia im. Karola Szymanowskiego w Płocku chęć skorzystania ze świadczenia, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.

Zgłoszenie należy przesłać na adres poczty elektronicznej: sekretariat@psmplock.pl, w formie papierowej na adres szkoły lub porozumieć się telefonicznie:  +48 (24) 262 24 70;

Osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 573, 1981) przybywające do szkoły w celu załatwienia spraw przyjmowane są poza kolejnością.
 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.05.2022 11:31 Barbara Serwatka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
PSM I i II stopnia im. K. Szymanowskiego w Płocku
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób niepełnosprawnych 1.0 09.05.2022 11:31 Barbara Serwatka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}