W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Udostępnianie i korzystanie z instrumentów

WYPOŻYCZENIE (i zwrot) INSTRUMENTU W TRZECH KROKACH:

KROK PIERWSZY  Udostępnienie Instrumentu Uczniowi odbywa się tylko i wyłącznie na pisemny WNIOSEK NAUCZYCIELA instrumentu głównego ( - wniosek do pobrania poniżej ), który dokonuje wyboru instrumentu dla Ucznia w magazynie instrumentów.

KROK DRUGI  Z wnioskiem wypełnionym przez Nauczyciela Rodzic/opiekun prawny Ucznia udaje się do magazynu, gdzie otrzymuje instrument wraz z PROTOKOŁEM ZDAWCZO-ODBIORCZYM. Na jego podstawie w sekretariacie szkoły (do którego udać się należy po pobraniu instrumentu) zostanie sporządzona UMOWA UŻYCZENIA. To ona jest podstawą użyczenia instrumentu.

KROK TRZECI   Drugie i kolejne użyczenie instrumentu poprzedzone jest „zdaniem” instrumentu poprzedniego (pod dokonanym przeglądzie lub koniecznej naprawie), podpisaniem  ROZWIĄZANIA UMOWY UŻYCZENIA i PROTOKOŁU ZDAWCZO-ODBIORCZEGO. Przy zwrocie Instrumentu Korzystający z Instrumentu, któremu Instrument został udostępniony na czas dłuższy niż 1 rok kalendarzowy zobowiązany jest do przedstawienia dowodu/zaświadczenia przeglądu, konserwacji lub serwisu, dokonanego przez zakład z listy zakładów wskazanych przez szkołę (do wglądu w sekretariacie Szkoły).

⇒ Tuż przed upływem terminu na jaki instrument został użyczony Rodzic/opiekun prawny - wiedząc, że dany instrument nadal będzie użytkowany przez Ucznia - powinien pojawić się w sekretariacie Szkoły celem ANEKSOWANIA UMOWY UŻYCZENIA, tj. przedłużenia terminu jego użytkowania przez Ucznia.

 

NAPRAWY BIEŻĄCE INSTRUMENTÓW ► wynikające z ich właściwego użytkowania; 

  • DĘTE: wymiana poduszek, sprężynek, bieżąca konserwacja i inne bieżące naprawy,
  • STRUNOWE: wymiana włosia, wymiana strun, itp.,
  • KLAWISZOWE: bieżące strojenie instrumentu wraz z niezbędną regulacją mechanizmu.

Wszelkie naprawy bieżące Instrumentu, wynikłe w trakcie korzystania z niego, naprawiane są na koszt Korzystającego z instrumentu.

TRWAŁE USZKODZENIE INSTRUMENTUpowstałe na skutek niewłaściwego korzystania z niego, braku odpowiedniej dbałości, naprawy przez osoby do tego nieuprawnione lub ZGUBIENIE skutkuje obowiązkiem pokrycia kosztów zakupu nowego Instrumentu (co najmniej tej samej klasy i parametrów) przez Rodzica/opiekuna prawnego. Odbywa się to po konsultacjach I akceptacji zakupu przez Nauczyciela prowadzącego naukę na instrumencie i Pracownika odpowiedzialnego za udostępnianie Instrumentu. O uszkodzeniu, kradzieży bądź zagubieniu Instrumentu ( a także futerału lub smyczka) Korzystający z instrumentu zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić pisemnie Dyrektora, nie później niż w terminie 3 dni od dnia powstania szkody.

 

UWAGA!

► Korzystający z instrumentu jest zobowiązany do jego zwrotu nie później niż w ostatnim dniu terminu, na jaki instrument został użyczony lub w dniu utraty statusu ucznia Szkoły.

► Niedopuszczalne jest korzystanie z Instrumentu w sposób niezgodny z Regulaminem, jak też oddanie instrumentu innym osobom.

► Na żądanie Szkoły, wyrażone w formie pisemnej, Korzystający z instrumentu zobowiązany jest niezwłocznie do zwrotu Instrumentu.

 

UŻYCZNIE INSTRUMENTU JEST BEZPŁATNE.
PRZED PODPISANIEM UMOWY UŻYCZENIA PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z PEŁNYM REGULAMINEM UŻYCZENIA INSTRUMENTÓW.
KONTAKT W SPRAWIE UŻYCZENIA INSTRUMENTÓW: bserwatka@psmplock.pl

Materiały

Regulamin udostępniania i korzystania z instrumentów
Regulamin​_udostepniania​_i​_korzystania​_z​_instrumentow​_-​_PSM.pdf 0.13MB

Zdjęcia (1)

{"register":{"columns":[]}}