W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Klauzula informacyjna-zamówienia publiczne

Klauzula informacyjna – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) Dz. Urz. UE. L. 2016.119.1 (dalej: RODO) administrator informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Działdowie z siedzibą w Działdowie, pl. Biedrawy 5, 13-200 Działdowo.

  2. Z Administratorem można się skontaktować w następujący sposób:

  • listownie na adres siedziby administratora: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Działdowie, pl. Biedrawy 5, 13-200 Działdowo

  • telefonicznie: (23) 697-26-34

  • przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /PSSEDzialdowo2/SkrytkaESP

  • email: psse.dzialdowo@sanepid.gov.pl

  1. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych – Pani Żaneta Buczyło, z którym może się Pani/Pan skontaktować:

  • listownie na adres siedziby Administratora: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Działdowie, pl. Biedrawy 5, 13-200 Działdowo

  • telefonicznie: (23) 697-26-34

  • przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: /PSSEDzialdowo2/SkrytkaESP

  • poprzez email: iod.psse.dzialdowo@sanepid.gov.pl

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych
z przetwarzaniem danych.

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem
    o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy zgodnie z art. 6 ust 1 lit. c) RODO.

  2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z ustawą Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

  4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.

  5. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i profilowane.

  6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

  • dostępu do treści swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;

  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO

  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego jeżeli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO: Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
    00-193 Warszawa

  1. Nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


 

{"register":{"columns":[]}}