W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Działdowie oraz pracowników Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Działdowie mieszkańcy mogą składać od wtorku do piątku
w godzinach 7.30-15.05 i w poniedziałek w godzinach 730-1530 w sekretariacie PSSE – I piętro pok. 24

Interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmują:

  • Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Działdowie, Grażyna Mówińska,
    I piętro pokójNr 23
  • Kierownik Sekcji Higieny Żywności Żywienia i Przedmiotów Użytku, Urszula Aurast, parter pokój nr 8
  • Kierownik Oddziału Nadzoru, Anita Pszenna, pokój nr 26

Ponadto Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Działdowie przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach od 730 do 1530 

Skargi i wnioski zgłaszane ustnie przyjmowane są do protokołu.

Skargi i wnioski dotyczące Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
w Działdowie, Sekretariat Dyrektora po zarejestrowaniu  przesyła do rozpatrzenia Warmińsko-Mazurskiemu Państwowemu Wojewódzkiemu  Inspektorowi Sanitarnemu.

Skargi i wnioski dotyczące pracowników,kierownika Sekcji Higieny Żywności Żywienia i Przedmiotów Użytku oraz kierownika Oddziału Nadzoru po zarejestrowaniusą niezwłocznie przekazywane PaństwowemuPowiatowemuInspektorowi Sanitarnemu w Działdowie.

Skargi i wnioski pisemne należy kierować na adres:

  • Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Działdowie, pl. Biedrawy 5,
    13-200 Działdowo
  • email: psse.dzialdowo@sanepid.gov.pl
  • za pomocą platformy e-PUAP(Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej): /PSSEDzialdowo2/SkrytkaESP

Aby wysłać skargę lub wniosek przez elektroniczną skrzynkę podawczą e-PUAP należy posiadać tzw. „profil zaufany” lub podpis elektroniczny (potwierdzony certyfikatem kwalifikowanym).

Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw. 

Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.  

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.
  2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r.
    Nr 5, poz. 46).

Zgodnie z § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.


 

{"register":{"columns":[]}}