Świadczenie usług pocztowych i kurierskich
Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000,00 zł z dnia 28.11.2024 r.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. zaprasza do składania ofert w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku- Prawo zamówień publicznych . Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z procedurami wewnętrznymi obowiązującymi w PSSE w Gorzowie Wlkp.
I. Zamawiający
Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna
w Gorzowie Wlkp.
ul. Kosynierów Gdyńskich 27
66-400 Gorzów Wlkp.
Adres poczty elektronicznej e-mail: pzp.psse.gorzow@sanepid.gov.pl
II. Nazwa zamówienia:
„Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez operatora pocztowego zwanego dalej „Wykonawcą” w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, oraz ich ewentualnych zwrotów oraz świadczenie usług kurierskich ( odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego z lokalizacji Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp. ul. Kosynierów Gdyńskich 27 ) w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r.
Kod CPV *
- 641200003 Usługi kurierskie
- 641100000 Usługi pocztowe
- 641130001 Usługi pocztowe dotyczące paczek
- 641120004 Usługi pocztowe dotyczące listów
III. Tryb udzielenia zamówienia
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest wg procedury zgodnie z regulaminem zamawiającego w trybie zapytania ofertowego z uwagi na wartość zamówienia.
2. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
3. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych o jakich mowa w art. 3 ustawy p.z.p. 4. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 p.z.p.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 8 ustawy.
IV. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem umowy jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na:
1. przyjmowaniu, przemieszczeniu i doręczaniu przesyłek pocztowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 oraz z 2024 r. poz. 467 i 1222);
2. zwrocie przesyłek do Zamawiającego, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy;
3. nadaniu w siedzibie Zamawiającego przesyłek dostarczonych przez przedstawiciela Zamawiającego;
4. odbiorze przesyłek poczty wychodzącej;
5. rejestrowaniu, przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek kurierskich.
2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają zał. nr 2– „Opis przedmiotu zamówienia ” i zał. nr 3 – „Projektowane postanowienia umowy”.
3. Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia z uwzględnieniem zapisów zał. nr 3 do Zaproszenia – „Projektowane postanowienia umowy” oraz należnych podatków i opłat zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień składania ofert. Zamawiający nie może ponieść żadnych kosztów przekraczających ofertę Wykonawcy.
4. Warunki odbioru i płatności zostały określone w zał. nr 3 – „Projektowane postanowienia umowy”.
5. Cena wskazana w ofercie służy jedynie do porównania i oceny ofert złożonych w postepowaniu. Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta do kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na jego realizację. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy uzależnione będzie od faktycznej ilości usług wykonanych w ramach zawartej umowy, zgodnie z przedstawioną ofertą.
6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składania ofert częściowych, wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
V. Termin realizacji zamówienia.
Rozpoczęcie: od 01.01.2025 r.
Zakończenie: do 31.12.2025 r.
VI. Warunki udziału w postepowaniu, opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia*
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej tj. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022, poz. 896 ze zm.) zwanej dalej „ustawą prawo pocztowe”, w szczególności Wykonawca powinien wykazać, że jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych,
2. Podstawy wykluczenia z postępowania.
1) Wykonawca podlega wykluczeniu, który powiązany jest osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym w celu uniknięcia konfliktu interesów.
2) Wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Do postępowania zmierzającego do udzieleni zamówienia publicznego oraz konkursów o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych lub z wyłączeniem stosowania tej ustawy:
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
VII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca złoży wraz z ofertą
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty – o ile ofertę składa pełnomocnik.
2) Formularz ofertowo-cenowy – podpisany przez osobę upoważnioną do złożenia oferty, do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3) wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzony przez Prezesa Komunikacji Elektronicznej, na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 896) - składany w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną.
VIII. Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów, opis sposobu przyznawania punktacji za dane kryterium:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 100%
Zasady oceny ofert w kryterium Cena (C) - waga kryterium 60%:
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
IX. Termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 13 grudnia 2024 r., do godz. 12:00 (liczy się data wpływu) poprzez przesłanie jej droga elektroniczną na adres pzp.psse.gorzow@sanepid.gov.pl
X. Termin związania ofertą
kres związania Wykonawcy ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o przedłużenie terminu związania z ofertą.
XI. Istotne warunki przyszłej umowy lub projekt umowy w załączeniu:
Umowa zostanie zawarta na wzorze Zamawiającego (Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania), który będzie uwzględniał kary umowne za nieterminowe i nienależyte wykonanie umowy lub propozycja umowy złożonej przez Wykonawcę , zgodnej z założeniami zapytania ofertowego po akceptacji warunków Umowy przez Zamawiającego.
XII. informacje dodatkowe, uwagi*:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) Odpowiedzi tylko na wybrane oferty;
b) Wyboru Wykonawcy bez przeprowadzania negocjacji.
c) Rezygnacji lub unieważnienia Zamówienia.
2) Cena ma być wyrażona w złotych polskich z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/gr). Cena oferty powinna obejmować pełny zakres prac określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
3) Za ustalenie świadczeń obejmujących przedmiot zamówienia oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia odpowiada wyłącznie Wykonawca.
4) Od Wykonawcy wymagane jest szczegółowe zapoznanie się z warunkami zapytania ofertowego, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia oraz skalkulowania ceny oferty z należytą starannością.
5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców dodatkowych wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących dokumentów, materiałów lub treści złożonych ofert.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego wezwania do uzupełnienia dokumentów oraz złożenia wyjaśnień tylko w stosunku do Wykonawcy najwyżej ocenionego w kryteriach oceny ofert.
7) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert, modyfikacja treści „zapytania ofertowego” po upływie terminu składania ofert jest nie możliwa.
8) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, którego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią Zapytania ofertowego.
9) Oferta wpłynęła po terminie składania ofert.
XIII. Opis sposobu przygotowania ofert
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w jednym z formatów danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dopuszcza również skan oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej, z zastrzeżeniem, że na dokumencie znajduje się czytelny podpis osoby sporządzającej ofertę (upoważnianej do reprezentacji Wykonawcy).
2) Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składanie ofert częściowych, wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Zamawiający odrzuci ofertę złożoną po terminie składania ofert.
5) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 ustawy PZP. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby uzasadnienie, o którym mowa powyżej było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie innym uczestnikom postępowania.
Uwaga: Zastrzegając informacje w ofercie Wykonawca winien mieć na względzie, że zastrzeżona informacja ma charakter tajemnicy przedsiębiorstwa, jeśli spełnia poniższe warunki, określone w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji tj.:
• ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub posiada wartość gospodarczą, oraz
• jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji, albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzenia nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. W nawiązaniu do orzecznictwa arbitrażowego i sądowego, należy przyjąć, iż sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć.
6) Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnym pliku oznaczonym, jako tajemnica przedsiębiorstwa. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
7) Zamawiający informuje, że w przypadku, kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w celu wyjaśnienia rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich, jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
8) Wykonawca w szczególności nie może zastrzec w ofercie informacji:
8.1 przekazywanych po otwarciu ofert;
8.2 które są jawne na mocy odrębnych przepisów;
8.3 cen jednostkowych stanowiących podstawę wyliczenia ceny oferty;
8.4 elementów oferty polegających ocenie.
9) Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z niezachowania powyższych wymagań będą obciążały Wykonawcę.
10) Do przygotowania oferty stosuje się Formularz Ofertowo-cenowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym.
XIV. Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych w ramach w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego z w formie zapytania ofertowego
Realizując obowiązek informacyjny w związku z wymaganiami art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), w skrócie RODO informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna (dalej: „PSSE”).
2. Z administratorem danych może Pan/Pani skontaktować się w następujący sposób:
a) listownie na adres siedziby administratora: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp, ul. Kosynierów Gdyńskich 27, 66-400 Gorzów Wlkp.,
b) telefonicznie pod numerem: 95 722 89 86;
c) za pośrednictwem poczty elektronicznej: psse.gorzow@sanepid.gov.pl;
d) przez elektroniczną skrytkę podawczą ePUAP na adres skrytki: PSSE_GORZOW
3. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w następujący sposób:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod.psse.gorzow@sanepid.gov.pl;
b) listownie na adres siedziby administratora: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. Kosynierów Gdyńskich 27, 66-400 Gorzów Wlkp.
Z inspektorem ochrony danych może Pan/Pani kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych w NCBR oraz z wykonywaniem praw przysługujących Panu/Pani na mocy RODO.
4. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,w związku z
- ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
- ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
- ustawą z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym,
- procedurą NCBR PW_3.7.2-1 Zamówienia Publiczne ,
- wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach programów finansowanych ze środków europejskich.
Ponadto w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej jego dane osobowe przetwarzane będą w celu podpisania i realizacji umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
5. Odbiorcami do których mogą być przekazywane dane osobowe Wykonawcy są podmioty uprawnione do ich przetwarzania na podstawie prawa lub na podstawie umowy zawartej z Administratorem, w szczególności podmioty uprawnione do obsługi doręczeń (np. Poczta Polska, kurierzy), podmioty świadczące usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. ePUAP) podmioty wspierające Administratora w wypełnianiu uprawnień i obowiązków oraz świadczeniu usług, w tym zapewniających asystę i wsparcie techniczne dla użytkowanych w NCBR systemów informatycznych, m.in. NCBR+ Sp. z o.o.
6. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą do czasu rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dane będą następnie przechowywane w celach archiwalnych, zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem PSSE w Gorzowie Wlkp., przez okres:
a) 5 lat – w przypadku dokumentacji zamówień publicznych,
b) 5 lat – w przypadku umów zawartych w trybie zamówień publicznych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej. W przypadku zamówień dofinansowanych ze środków zewnętrznych – przez okres trwałości projektu.
7. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Panu/Pani prawo żądania od Administratora:
a) dostępu do swoich danych;
b) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
8. Gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00).
9. Podanie danych osobowych Wykonawcy jest niezbędne do prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego rozstrzygnięcia oraz w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej – w celu podpisania i realizacji umowy. Brak tych danych uniemożliwi wzięcie udziału ww. postępowaniu oraz zawarcie ewentualnej umowy.
XV. Informacja o sposobie porozumiewania się, osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego
Na pytania techniczne Zamawiający będzie udzielał odpowiedzi drogą mailową lub telefoniczną, pod warunkiem, że pytania wpłyną nie później niż na 2 dni przed datą ostateczną złożenia ofert.
- W sprawach formalnych należy kontaktować się z: Joanna Grabowska – pod numerem telefonu 95 722 89 86 w.24/ 607 031 812 lub e–mailem: Joanna Grabowska, adres e-mail: pzp.psse.gorzow@sanepid.gov.pl
- Jeżeli odpowiedzi na pytania lub zgłoszone problemy będą wiązały się ze zmianą warunków zamówienia, wszyscy uczestnicy zapytania zostaną powiadomieni o zmianach drogą mailową na wskazane adresy.
XVI. Wykaz załączników do Zapytania
1) Załącznik nr 1 – Formularz cenowo-ofertowy
2) Załącznik nr 2 – Opis Przedmiotu Zamówienia;
3) Załącznik nr 3 – Projektowane Postanowienia Umowy.
Materiały
Załącznik nr 1 – Formularz cenowo-ofertowyZał_nr_1_-_formularz_ofertowy.docx 0.03MB Załącznik nr 2 – Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik_nr_2_-_opis_przedmiotu_zamówienia.docx 0.02MB Załącznik nr 3 – Projektowane Postanowienia Umowy
zał_nr_3_-_projektowane_postanowienia_umowy.docx 0.03MB Zawiadomienie o przedłużeniu terminu
zawiadomienie_o_przedłuzeniu_terminu.pdf 0.04MB
- Pierwsza publikacja:
- 03.12.2024 12:09 Przemysław Szymański
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- PSSE w Gorzowie Wlkp.
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich | 3.0 | 10.12.2024 14:29 Przemysław Szymański |
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich | 2.0 | 10.12.2024 14:28 Przemysław Szymański |
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich | 1.0 | 03.12.2024 12:09 Przemysław Szymański |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP