Wykonanie, dostawa i montaż mebli w budynku PSSE w Gorzowie Wlkp.- pomieszczenia biurowe
Zapytanie ofertowe
dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000,00 zł
z dnia 08.12.2023 r.
Zapraszamy do złożenia oferty na niżej opisany przedmiot zamówienia:
1. Zamawiający
Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna
W Gorzowie Wlkp.
Ul. Kosynierów Gdyńskich 27
66-400 Gorzów Wlkp.
2. Nazwa zamówienia: wykonanie, dostawa i montaż mebli w budynku PSSE w Gorzowie Wlkp.- pomieszczenie biurowe .
Kod CPV * 39173000-5
Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności. które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca, przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zdobył wszystkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Możliwość wykonania dokładnych pomiarów w budynku PSSE w Gorzowie Wlkp. w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
Orientacyjne wymiary mebli:
L.p. |
Nazwa towaru |
Wymiary |
Ilość |
|
Pok.1 EP |
|
|
1 |
Biurko proste na stelażu metalowym |
160x70x75h |
2 |
2 |
Przystawka boczna z wbudowanym kontenerem 4-szufladowym; zamek centralny |
100x45x70h |
2 |
3 |
Szafka wisząca z drzwiami przesuwnymi |
90x39x40h |
2 |
4 |
Przystawka konferencyjna zaoblona |
140x20x75h |
1 |
5 |
Szafa aktowa 2-drzwiowa; 5 poziomów segregatorów; zamek patentowy |
80x39x183h |
2 |
6 |
Nadstawka na szafy 2-drzwiowa; 2 poziomy segregatorów; zamek patentowy |
80x39x72,5h |
2 |
7 |
Szafka aktowa średnia 2-drzwiowa; 3 poziomy segregatorów; zamek patentowy |
80x39x111h |
1 |
8 |
Panel wieszakowy |
50x150h |
1 |
|
|
|
|
|
Pok.14 |
|
|
1 |
Biurko proste na stelażu metalowym |
160x70x75h |
2 |
2 |
Biurko proste na stelażu metalowym |
140x80x75h |
1 |
3 |
Przystawka boczna z wbudowanym kontenerem 4-szufladowym; zamek centralny |
100x45x70h |
3 |
4 |
Szafka wisząca z drzwiami przesuwnymi |
90x39x40h |
2 |
5 |
Szafka wisząca z drzwiami przesuwnymi |
100x30x40h |
1 |
6 |
Szafka niska 2-drzwiowa |
100x39x75h |
1 |
7 |
Szafa aktowa 2-drzwiowa; 5 poziomów segregatorów; zamek patentowy |
80x39x183h |
6 |
8 |
Nadstawka na szafy 2-drzwiowa; 2 poziomy segregatorów; zamek patentowy |
80x39x72,5h |
6 |
9 |
Szafa ubraniowa 1-drziowa |
55x39x183h |
1 |
10 |
Nadstawka na szafę ubraniową 1-drzwiowa; 2 poziomy segregatorów; zamek patentowy |
55x39x72,5h |
1 |
11 |
Szafka aktowa średnia 2-drzwiowa; 3 poziomy segregatorów; zamek patentowy |
80x39x111h |
1 |
|
|
|
|
|
Gł. Księgowa |
|
|
1 |
Szafka aktowa średnia 2-drzwiowa; 3 poziomy segregatorów; zamek patentowy |
80x39x111h |
1 |
OPIS TECHNICZNY
KOLORYSTYKA:
Fronty szaf i wieńce górne oraz blaty biurek i przystawek: dąb dziki
Korpusy szaf: popiel
Nie dopuszcza się innej kolorystyki, ponieważ musi być zachowana jednolitość posiadanego wyposażenia.
I. MEBLE BIUROWE
a) Biurka
Blaty wykonane z płyty obustronnie melaminowanej o grubości 25mm wykończonej obrzeżem PCV gr.2mm.
Stelaż biurek w kształcie odwróconej litery L:
Stelaż wykonany z profili zimnowalcowanych grubości 1,5mm o przekrojach prostokątnym i kwadratowym
Podstawę poziomą stanowi stopa z profilu 60x30mm zakończona nabijanymi zaślepkami z utwardzanego tworzywa PP, posiadającymi regulację wysokości w zakresie 0-20mm.
Elementy pionowe stelaża- dwa profile kwadratowe 35x35mm zespawane z podstawą w sposób niewidoczny z zewnątrz, umiejscowione w 2/3 głębokości podstawy.
Tylny pionowy profil posiada dwie nitonakrętki M6 służące do zamocowania blendy z płyty wiórowej o gr. 18mm za pomocą złącz mimośrodowych.
Między pionowymi profilami od zewnętrznej strony stopy stelaża wstawka z możliwością szybkiego demontażu. Wstawka o wym. 660x120mm wykonana z blachy gr. 1mm z perforacją na tzw. mijankę. Średnica otworów sitka ø4mm. Wymiar perforacji 618x73mm usytuowany centralnie na wstawce.
Od wewnętrznej strony stelaża wstawka z blachy z dwoma wycięciami w kształcie ośmiokąta o wym. 70x40mm służącymi do prowadzenia okablowania pionowego. Wewnętrzna wstawka przyspawana punktowo w sposób niewidoczny od zewnętrznej strony stelaża. Poziomy górny element stanowi profil 40x20mm przyspawany do elementów pionowych w sposób niewidoczny z zewnątrz stelaża.
Górny profil zakończony nabijanymi zaślepkami z utwardzanego tworzywa PP.
Elementy stalowe stelaża malowane proszkowo na kolor metalik.
b) Kontenery
Blat górny z płyty laminowanej gr.25mm; pozostałe elementy tj. korpus i fronty z płyty laminowanej gr.18mm. Wszystkie krawędzie blatu i korpusu wykończone PCV gr.2mm.
Szuflady kontenerów na prowadnicach rolkowych zamykane zamkami centralnymi. Uchwyty metalowe satynowane o rozstawie 96mm.
c) szafy
Korpusy szaf i szafek łączone ze sobą za pomocą wysokiej jakości złączy mimośrodowych (nie dopuszcza się złączy typu konfirmant), bez użycia kleju, umożliwiające demontaż mebli.
Tylne ścianki (plecy) szaf wykonane z płyty HDF.
Górne wieńce szaf wykonane z płyty o grubości 25mm i wykończone obrzeżem PCV gr.2mm ze wszystkich 4 stron, reszta konstrukcji, drzwi szaf oraz półki z płyty 18mm
Boki szaf oklejone PCV z 4 stron – przednie krawędzie (piony) wykończone są PCV 2 mm pozostałe 3 strony PCV 1mm.
Szafy posadowione na nóżkach umożliwiających wypoziomowanie od wewnątrz szafy..
Półki w szafach na podpórkach zapobiegających przypadkowemu wysunięciu się(np. typu secura).
Drzwi szaf wykończone obrzeżem PCV gr.2mm ze wszystkich stron.
Uchwyty metalowe o rozstawie 96mm i szerokości w środkowej części min. 15mm.
Drzwi uchylne na zawiasach z kątem otwarcia 110 stopni, wpinane na prowadnik (CLIP).
Szafy wyposażone w zamek patentowy z kluczykiem łamanym.
Atesty i certyfikaty.
Do oferty należy dołączyć następujące atesty i certyfikaty:
Dla Mebli:
- atest/y na oferowany/e system/y mebli pracowniczych, w zakresie zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa , wytrzymałości i trwałości zgodnie z normami PN-EN14073-2:2006 oraz PN-EN 527-2:2004
3. Termin realizacji zamówienia: do 30.12.2023 r.
4. Warunki udziału w postepowaniu, opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia*
4.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia
b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4.2 W postepowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopni a lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5. Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów, opis sposobu przyznawania punktacji za dane kryterium:
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100
L.p. |
Rodzaj Kryterium oceny oferty |
Punktacja |
Sposób oceny |
||
1. |
Cena |
Max.70 pkt |
W kryterium Cena punkty zostaną przyznane (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem: |
||
Liczba punktów oferty badanej |
|||||
Pc = Cmin/Cbadana x 70 |
|||||
gdzie: |
|||||
Pc - punkty w kryterium ceny |
|||||
Cmin– cena netto najniższa |
|||||
Cbadana - cena netto badanej oferty |
|||||
W kryterium Cena punkty zostaną przyznane (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem: |
|||||
|
|
Max. 30 PKT. |
|
||
2. |
Termin realizacji zamówienia |
|
Porównaniu podlegać będą kwoty netto (tj. nie uwzględniające VAT) podane w poszczególnych ofertach, przy czym w przypadku, gdyby Zamawiający nie był uprawniony do rozliczenia podatku VAT uwzględnionego w fakturze danego oferenta, wówczas porównaniu podlegać będzie kwota brutto takiej oferty. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100
W przypadku, gdy złożone oferty uzyskały jednakową liczbę punktów, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli równo ocenione oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
6. Informacja o możliwości składania ofert częściowych*:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny*:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
8. Informacja o planowanych zamówieniach dotyczących podobnych usług, robót budowlanych lub dodatkowych dostaw, o których mowa w Wytycznych, ich zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone*:
9. Termin składania ofert: do 15.12.2023 r.
10. Istotne warunki przyszłej umowy lub projekt umowy w załączeniu: Załącznik nr 1
11. informacje dodatkowe, uwagi*:
11.1 Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego:
Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Podana przez Wykonawcę wartość zamówienia w zł brutto jest wartością ostateczną za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia
11.2 Unieważnienie postępowania:
-
-
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny z tym, że unieważnienie postępowania po dokonaniu wyboru Wykonawcy, a przed zawarciem umowy wymaga uzasadnienia.
- Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w szczególności, jeżeli:
-
- nie zostanie złożona żadna oferta;
- wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
- Wykonawca uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- z uwzględnieniem Dz. XII ust. 2.
-
- W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie jest zobowiązany do zwrotu jakichkolwiek kosztów na rzecz Wykonawców. Wykonawcom nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego w związku z unieważnieniem postępowania.
Ofertę można przesłać do Zamawiającego e-mailem na adres: pzp.psse.gorzow@sanepid.gov.pl
Dopuszcza się złożenie skanu podpisanej oferty lub złożenie oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Materiały
Załącznik nr 1UMOWA_-_załacznik_nr_1.doc 0.09MB Formularz oferty
Formularz_oferty_-_wykaz_asort__cenowy.docx 0.06MB
- Pierwsza publikacja:
- 11.12.2023 14:55 Sławomir Wesoły
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- PSSE w Gorzowie Wlkp.
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wykonanie, dostawa i montaż mebli w budynku PSSE w Gorzowie Wlkp.- pomieszczenia biurowe | 1.0 | 11.12.2023 14:55 Sławomir Wesoły |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP