W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wykonanie, dostawa i montaż mebli w budynku PSSE w Gorzowie Wlkp.- pomieszczenia biurowe

Zapytanie ofertowe

dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości  130 000,00 zł

z dnia 08.12.2023 r.

Zapraszamy do złożenia oferty na niżej opisany przedmiot zamówienia:

1. Zamawiający

Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna

W Gorzowie Wlkp.

Ul. Kosynierów Gdyńskich 27

66-400 Gorzów Wlkp.

2. Nazwa zamówienia: wykonanie, dostawa i montaż mebli w budynku PSSE w Gorzowie Wlkp.- pomieszczenie biurowe .

Kod CPV * 39173000-5

Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności. które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca, przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zdobył wszystkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

Możliwość wykonania dokładnych pomiarów w budynku PSSE w Gorzowie Wlkp. w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.

Orientacyjne wymiary mebli:

L.p.

Nazwa towaru

Wymiary

Ilość

 

Pok.1 EP

 

 

1

Biurko proste na stelażu metalowym

160x70x75h

2

2

Przystawka boczna z wbudowanym kontenerem 4-szufladowym; zamek centralny

100x45x70h

2

3

Szafka wisząca z drzwiami przesuwnymi

90x39x40h

2

4

Przystawka konferencyjna zaoblona

140x20x75h

1

5

Szafa aktowa 2-drzwiowa; 5 poziomów segregatorów; zamek patentowy

80x39x183h

2

6

Nadstawka na szafy 2-drzwiowa; 2 poziomy segregatorów; zamek patentowy

80x39x72,5h

2

7

Szafka aktowa średnia 2-drzwiowa; 3 poziomy segregatorów; zamek patentowy

80x39x111h

1

8

Panel wieszakowy

50x150h

1

 

 

 

 

 

Pok.14

 

 

1

Biurko proste na stelażu metalowym

160x70x75h

2

2

Biurko proste na stelażu metalowym

140x80x75h

1

3

Przystawka boczna z wbudowanym kontenerem 4-szufladowym; zamek centralny

100x45x70h

3

4

Szafka wisząca z drzwiami przesuwnymi

90x39x40h

2

5

Szafka wisząca z drzwiami przesuwnymi

100x30x40h

1

6

Szafka niska 2-drzwiowa

100x39x75h

1

7

Szafa aktowa 2-drzwiowa; 5 poziomów segregatorów; zamek patentowy

80x39x183h

6

8

Nadstawka na szafy 2-drzwiowa; 2 poziomy segregatorów; zamek patentowy

80x39x72,5h

6

9

Szafa ubraniowa 1-drziowa

55x39x183h

1

10

Nadstawka na szafę ubraniową 1-drzwiowa; 2 poziomy segregatorów; zamek patentowy

55x39x72,5h

1

11

Szafka aktowa średnia 2-drzwiowa; 3 poziomy segregatorów; zamek patentowy

80x39x111h

1

 

 

 

 

 

Gł. Księgowa

 

 

1

Szafka aktowa średnia 2-drzwiowa; 3 poziomy segregatorów; zamek patentowy

80x39x111h

1

 

OPIS TECHNICZNY

KOLORYSTYKA:

Fronty szaf i wieńce górne oraz blaty biurek i przystawek: dąb dziki

Korpusy szaf: popiel

Nie dopuszcza się innej kolorystyki, ponieważ musi być zachowana jednolitość posiadanego wyposażenia.

I. MEBLE BIUROWE

a) Biurka

Blaty wykonane z płyty obustronnie melaminowanej o grubości 25mm wykończonej obrzeżem PCV gr.2mm. 

Stelaż biurek w kształcie odwróconej litery L:

Stelaż wykonany z profili zimnowalcowanych grubości 1,5mm o przekrojach prostokątnym i kwadratowym

Podstawę poziomą stanowi stopa z profilu 60x30mm zakończona nabijanymi zaślepkami z utwardzanego tworzywa PP, posiadającymi regulację wysokości w zakresie 0-20mm.

Elementy pionowe stelaża- dwa profile kwadratowe 35x35mm zespawane z podstawą w sposób niewidoczny z zewnątrz, umiejscowione w 2/3 głębokości podstawy.

Tylny pionowy profil posiada dwie nitonakrętki M6 służące do zamocowania blendy z płyty wiórowej o gr. 18mm za pomocą złącz mimośrodowych.

Między pionowymi profilami od zewnętrznej strony stopy stelaża wstawka z możliwością szybkiego demontażu. Wstawka o wym. 660x120mm wykonana z blachy gr. 1mm z perforacją  na tzw. mijankę. Średnica otworów sitka ø4mm. Wymiar perforacji 618x73mm usytuowany centralnie na wstawce.

Od wewnętrznej strony stelaża wstawka z blachy z dwoma wycięciami w kształcie ośmiokąta o wym. 70x40mm służącymi do prowadzenia okablowania pionowego. Wewnętrzna wstawka przyspawana punktowo w sposób niewidoczny od zewnętrznej strony stelaża. Poziomy górny element stanowi profil 40x20mm przyspawany do elementów pionowych w sposób niewidoczny z zewnątrz stelaża.

Górny profil zakończony nabijanymi zaślepkami z utwardzanego tworzywa PP.

Elementy stalowe stelaża malowane proszkowo na kolor metalik.

b) Kontenery

Blat górny z płyty laminowanej gr.25mm; pozostałe elementy tj. korpus i fronty z płyty laminowanej gr.18mm. Wszystkie krawędzie blatu i korpusu wykończone PCV gr.2mm.

Szuflady kontenerów na prowadnicach rolkowych zamykane zamkami centralnymi. Uchwyty metalowe satynowane o rozstawie 96mm.

c) szafy 

Korpusy szaf i szafek łączone ze sobą za pomocą wysokiej jakości złączy mimośrodowych (nie dopuszcza się złączy typu konfirmant), bez użycia kleju, umożliwiające demontaż mebli.

Tylne ścianki (plecy) szaf wykonane z płyty HDF. 

Górne wieńce szaf wykonane z płyty o grubości 25mm i wykończone obrzeżem PCV gr.2mm ze wszystkich 4 stron, reszta konstrukcji, drzwi szaf oraz półki z płyty 18mm

Boki szaf oklejone PCV z 4 stron – przednie krawędzie (piony) wykończone są PCV 2 mm pozostałe 3 strony PCV 1mm.

Szafy posadowione na nóżkach umożliwiających wypoziomowanie od wewnątrz szafy..

Półki w szafach na podpórkach zapobiegających przypadkowemu wysunięciu się(np. typu secura).

Drzwi szaf wykończone obrzeżem PCV gr.2mm ze wszystkich stron.

Uchwyty metalowe o rozstawie 96mm i szerokości w środkowej części min. 15mm.

Drzwi uchylne na zawiasach z kątem otwarcia 110 stopni, wpinane na prowadnik (CLIP).

Szafy wyposażone w zamek patentowy z kluczykiem łamanym.

Atesty i certyfikaty.

Do oferty należy dołączyć następujące atesty i certyfikaty:

Dla Mebli:

  • atest/y na oferowany/e system/y mebli pracowniczych, w zakresie zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa , wytrzymałości i trwałości zgodnie z normami PN-EN14073-2:2006 oraz PN-EN 527-2:2004

3. Termin realizacji zamówienia: do 30.12.2023 r.

4. Warunki udziału w postepowaniu, opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia*

4.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

a. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia

b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4.2 W postepowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopni a lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

5. Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów, opis sposobu przyznawania punktacji za dane kryterium:

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100  

 

L.p.

Rodzaj Kryterium oceny oferty

Punktacja

Sposób oceny

1.

Cena

Max.70 pkt

W kryterium Cena punkty zostaną przyznane (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem:

Liczba punktów oferty badanej

Pc = Cmin/Cbadana x 70

gdzie:

Pc - punkty w kryterium ceny

Cmin– cena netto najniższa

Cbadana - cena netto badanej oferty

W kryterium Cena punkty zostaną przyznane (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem:

 

 

Max. 30 PKT.

 

2.

Termin realizacji zamówienia

30 punktów – gdy termin realizacji będzie wynosił 15 dni i krócej

20 punkty – gdy termin realizacji będzie wynosił co najmniej 15 dni, lecz mniej niż 20 dni

0 punktów - gdy termin realizacji będzie wynosił więcej niż 20 dni

 

 

Porównaniu podlegać będą kwoty netto (tj. nie uwzględniające VAT) podane w poszczególnych ofertach, przy czym w przypadku, gdyby Zamawiający nie był uprawniony do rozliczenia podatku VAT uwzględnionego w fakturze danego oferenta, wówczas porównaniu podlegać będzie kwota brutto takiej oferty. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100  

W przypadku, gdy złożone oferty uzyskały jednakową liczbę punktów, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli równo ocenione oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

6. Informacja o możliwości składania ofert częściowych*:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

7. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny*:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

8. Informacja o planowanych zamówieniach dotyczących podobnych usług, robót budowlanych lub dodatkowych dostaw, o których mowa w Wytycznych, ich zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone*:

9. Termin składania ofert: do 15.12.2023 r.

10. Istotne warunki przyszłej umowy lub projekt umowy w załączeniu: Załącznik nr 1

11. informacje dodatkowe, uwagi*:

11.1 Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego:

 Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Podana przez Wykonawcę wartość zamówienia w zł brutto jest wartością ostateczną za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia

11.2 Unieważnienie postępowania:

      1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny z tym, że unieważnienie postępowania po dokonaniu wyboru Wykonawcy, a przed zawarciem umowy wymaga uzasadnienia.
      2. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w szczególności, jeżeli:
  • nie zostanie złożona żadna oferta;
  • wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
  • cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
  • zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
  • wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
  • postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
  • Wykonawca uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
  • z uwzględnieniem Dz. XII ust. 2.
    1. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie jest zobowiązany do zwrotu jakichkolwiek kosztów na rzecz Wykonawców. Wykonawcom nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego w związku z unieważnieniem postępowania.

Ofertę można przesłać do Zamawiającego e-mailem na adres: pzp.psse.gorzow@sanepid.gov.pl
Dopuszcza się złożenie skanu podpisanej oferty lub złożenie oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Materiały

Załącznik nr 1
UMOWA​_-​_załacznik​_nr​_1.doc 0.09MB
Formularz oferty
Formularz​_oferty​_-​_wykaz​_asort​_​_cenowy.docx 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.12.2023 14:55 Sławomir Wesoły
Wytwarzający/ Odpowiadający:
PSSE w Gorzowie Wlkp.
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie, dostawa i montaż mebli w budynku PSSE w Gorzowie Wlkp.- pomieszczenia biurowe 1.0 11.12.2023 14:55 Sławomir Wesoły

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}