Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów oraz pomieszczeń socjalnych w budynkach stacji.
Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000,00 zł z dnia 06.12.2023 r.
Zapraszam do złożenia oferty na niżej opisany przedmiot zamówienia:
1. Zamawiający
Powiatowa Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna
W Gorzowie Wlkp.
Ul. Kosynierów Gdyńskich 27
66-400 Gorzów Wlkp.
2. Nazwa zamówienia: usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gorzowie Wlkp.
Kod CPV * 90919200
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zapytania jest : wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów oraz pomieszczeń socjalnych w budynkach stacji.
I. Trzykondygnacyjny budynek biurowy o powierzchni użytkowej 624,78 m2.
Budynek posiada 2 kondygnacje nadziemne i 1 podziemną.
II. Jednokondygnacyjny budynek biurowy o powierzchni użytkowej 83,86 m2
Szczegóły dotyczące zamówienia:
Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów oraz pomieszczeń socjalnych (pomieszczenia w piwnicy) wraz z dostawą środków czystości niezbędnych do świadczenia usługi w budynkach stacji.
Powierzchnia użytkowa ogółem: 708,64 m2.
Do kompleksowego sprzątania w/w pomieszczeń należy:
a/ sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów oraz
pomieszczeń socjalnych (codziennie w dni robocze po godzinach urzędowania) –
mycie na mokro wszystkich twardych powierzchni,
b/ mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych – 6 łazienek/ WC,
b/ przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli z wyjątkiem biurek,
c/ przecieranie na wilgotno drzwi wraz z ościeżnicami i klamkami oraz parapetów
okiennych i kaloryferów,
d/ odkurzanie na sucho wykładziny dywanowej oraz usuwanie na bieżąco plam z
wykładziny podłogowej oraz tapicerki meblowej (fotele i sofa w gabinecie
Dyrektora tylko czystą wodą),
e/ mycie luster i szklanych drzwi środkami do tego rodzaju powierzchni ( 1 para drzwi wewnętrznych szklanych oraz 3 pary drzwi zewnętrznych w tym 2 szklanych),
f/ opróżnianie koszy na śmieci i worków z niszczarek,
g/ usuwanie pajęczyn, przecieranie kontaktów i włączników,
h/ mycie okien (2 x w roku) z wyjątkiem sekretariatu i gabinetu Dyrektora – wg
potrzeb w uzgodnieniu ze Zleceniodawcą, (37 okien w tym 3 piwniczne i 2 półpiętro)
i/ mycie schodów zewnętrznych w budynkach stacji.
3.Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2024r. do 31.12.2024 r.
4. Warunki udziału w postepowaniu, opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia*
4.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia
b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4.2 W postepowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopni a lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5. Kryteria oceny ofert, informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów, opis sposobu przyznawania punktacji za dane kryterium:
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100
Lp. | Rodzaj Kryterium oceny oferty | Punktacja | Sposób oceny |
1. | Cena | Max 100 pkt | W kryterium Cena punkty zostaną przyznane (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem: Liczba punktów oferty badanej Pc = Cmin/Cbadana x 100 gdzie: Pc - punkty w kryterium ceny Cmin– cena netto najniższa Cbadana - cena netto badanej oferty 100– waga kryterium Porównaniu podlegać będą kwoty netto (tj. nie uwzględniające VAT) podane w poszczególnych ofertach, przy czym w przypadku, gdyby Zamawiający nie był uprawniony do rozliczenia podatku VAT uwzględnionego w fakturze danego oferenta, wówczas porównaniu podlegać będzie kwota brutto takiej oferty. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 100 |
W przypadku, gdy złożone oferty uzyskały jednakową liczbę punktów, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli równo ocenione oferty, do złożenia w terminie określonym przez niego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
6. Informacja o możliwości składania ofert częściowych*:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny*:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
8. Informacja o planowanych zamówieniach dotyczących podobnych usług, robót budowlanych lub dodatkowych dostaw, o których mowa w Wytycznych, ich zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone*:
9. Termin składania ofert: do 13.12.2023 r.
10. Istotne warunki przyszłej umowy lub projekt umowy w załączeniu:
Załącznik nr 1.
10. informacje dodatkowe, uwagi*:
10.1 Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego:
Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Podana przez Wykonawcę wartość zamówienia w zł brutto jest wartością ostateczną za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia
10.2Unieważnienie postępowania:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny z tym, że unieważnienie postępowania po dokonaniu wyboru Wykonawcy, a przed zawarciem umowy wymaga uzasadnienia.
2. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w szczególności, jeżeli:
1) nie zostanie złożona żadna oferta;
2) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
3) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
4) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3. Wykonawca uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie jest zobowiązany do zwrotu jakichkolwiek kosztów na rzecz Wykonawców. Wykonawcom nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego w związku z unieważnieniem postępowania.
1. Ofertę można przesłać do Zamawiającego e-mailem na adres: pzp.psse.gorzow@sanepid.gov.pl
2. Dopuszcza się złożenie skanu podpisanej oferty lub złożenie oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Materiały
Wzór umowy - sprzątanieumowa_sprzątanie_-_wzór_z_zapytania.docx 0.02MB załącznik nr 1 do umowy
załącznik_nr_1_do_umowy-__z_zapytania.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 07.12.2023 12:41 Przemysław Szymański
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- PSSE w Gorzowie Wlkp.
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów oraz pomieszczeń socjalnych w budynkach stacji. | 2.0 | 07.12.2023 12:43 Przemysław Szymański |
Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów oraz pomieszczeń socjalnych w budynkach stacji. | 1.0 | 07.12.2023 12:41 Przemysław Szymański |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP