W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja Organizacji Statystyki Informacji i Szkoleń

ul. Jana Kasprowicza 17
58-500 Jelenia Góra

kontakt
e-mail: osis.psse.jeleniagora@sanepid.gov.pl


Zakres obowiązków
  1. Opracowywanie analiz i ocen epidemiologicznych oraz informacji o stanie bezpieczeństwa sanitarnego miasta i powiatu, przy współpracy pozostałych komórek organizacyjnych Powiatowej Stacji.
  2. Administrowanie funkcjonującym w Oddziale Nadzoru Sanitarnego systemem CRONSOR.
  3. Dbałość o aktualność i bieżąca aktualizacja dokumentów organizacyjnych Powiatowej Stacji.
  4. Opracowywanie i aktualizacja Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Pracy, Regulaminu Premiowania, Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  5. Bieżąca aktualizacja i nadzór nad stosowaniem normatywów kancelaryjnych.
  6. Zbieranie i przetwarzanie całości informacji w sprawach sanitarno-epidemiologicznych i innych przydatnych w ochronie zdrowia ludności.
  7. Organizacja i koordynowanie prac problemowych wszystkich komórek organizacyjnych, zbieranie i opracowywanie wyników.
  8. Nadzór merytoryczny i doradztwo w zakresie prawidłowego gromadzenia i przetwarzania materiałów statystycznych w celu usprawnienia przebiegu informacji.
  9. Sporządzanie sprawozdań statystycznych, opracowań i okresowych informacji z działalności Powiatowej Stacji.
  10. Koordynacja prac związanych z przygotowaniem Planu Zasadniczych Przedsięwzięć Powiatowej Stacji.
  11. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad ochrony danych osobowych,
  12. Nadzór nad realizacją i prowadzenie rejestru szkoleń zewnętrznych pracowników Powiatowej Stacji.
  13. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej narad Dyrektora Powiatowej Stacji z pracownikami.
  14. Współdziałanie z Komisją Socjalną oraz organizowanie jej posiedzeń.
  15. Opracowywanie projektów planów zaspokajania potrzeb socjalnych i bytowych pracowników i emerytów oraz rencistów.
  16. Prowadzenie dokumentacji wydatków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
  17. Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów informatycznych.

 

{"register":{"columns":[]}}