W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Krótki Łańcuch Dostaw

niebieska litera i na białym tle

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Krakowie informuje, że zgodnie z Wytycznymi szczegółowymi w zakresie przyznawania, wypłaty i zwrotu pomocy finansowej w ramach PS WPR dla interwencji I.10.5 warunek dotyczący rozpoczynania działalności w zakresie wprowadzania produktów rolnych na rynek w ramach KŁD (Krótki Łańcuch Dostaw) uznaje się za spełniony, jeżeli w okresie 24 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku o przyznanie pomocy rolnik nie był zarejestrowany przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie prowadzenia ww. działalności.

W związku z koniecznością uzyskania potwierdzenia, na potrzeby przyznania ww. pomocy, podmioty (rolnicy) powinni zgłaszać się do właściwych miejscowo organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej z wnioskiem o wydanie zaświadczenia w ramach interwencji I.10.5., które potwierdzi, że nie prowadzili takiej działalności.

Materiały

WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA W RAMACH INTERWENCJI I.10.5
Wniosek​_o​_wydanie​_zaświadczenia​_przez​_PIS​_-​_wzór.doc 0.03MB
{"register":{"columns":[]}}