Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Krakowie informuje, że zatrudni 3 pracowników do Oddziału Epidemiologii na stanowisko: stażysta/młodszy asystent w pełnym wymiarze czasu pracy
Kandydat na w/w stanowisko powinien spełniać następujące warunki:
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe: kierunek lekarski, analityka medyczna, pielęgniarstwo, biologia, zdrowie publiczne.
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym środowiska Windows i pakietu MS Office.
2. Predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność,
- odporność na stres, komunikatywność,
- obowiązkowość i systematyczność,
- organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista.
3. Predyspozycje zawodowe:
- umiejętność nawiązywania kontaktu z petentem,
- umiejętność przekazania informacji,
- zdolność analitycznego myślenia,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- mile widziane czynne prawo jazdy.
4. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:
- Przeprowadzanie kontroli kompleksowych stanu higieniczno-sanitarnego oraz w zakresie postępowania z odpadami medycznymi, a także w zakresie spełniania wymogów określonych w obowiązujących przepisach prawnych i przestrzegania wymagań higieniczno-sanitarnych obejmujących w szczególności postępowanie przeciwdziałające szerzeniu się zakażeń, w tym szpitalnych i chorób zakaźnych - zgodnie z harmonogramem pracy.
- Nadzór nad zgłaszalnością chorób zakaźnych i biologicznych czynników chorobotwórczych, przeprowadzanie wywiadów epidemiologicznych, prowadzenie dochodzeń epidemiologicznych.
- Przeprowadzanie kontroli doraźnych (sprawdzających, tematycznych, interwencyjnych).
- Prowadzenie postępowania administracyjnego i egzekucyjnego zgodnego z KPA w celu eliminacji ryzyka szerzenia się chorób zakaźnych i zakażeń poprzez przygotowywanie projektów decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej wykonywanych przez komórkę oraz wykonywanie zadań wynikających z ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
- Prowadzenie dokumentacji nadzorowanych obiektów z zachowaniem chronologii spraw (protokołów kontroli, prowadzonych postępowań - administracyjnego, egzekucyjnego)
- Praca w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
Oferujemy :
- umowę o pracę,
- wynagrodzenie wg. rozporządzenia ministra zdrowia w sprawie warunków wynagradzania za pracę pracowników podmiotów leczniczych działających w formie jednostki budżetowej z dnia 17 lipca 2014 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 2281 z późn. zm.)
Termin składania CV: do 31 lipca 2024 r. na adres: kadry.psse.krakow@sanepid.gov.pl W razie dodatkowych pytań kontakt z Kierownikiem Sekcji ds. Pracowniczych tel.: 12/ 430-70-46 wew. 124
Zatrudnienie od 2 września 2024 r.
CV powinno zawierać klauzulę dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji o treści :
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Krakowie, ul. K. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków, moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby rekrutacji.
CV nie spełniające powyższych wymagań nie będą rozpatrywane.
Informuję, że Administratorem danych jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie). Dane kontaktowe Administratora ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse.psse.krakow@sanepid.gov.pl, strona internetowa www.pssekrakow.pl, adres skrytki ePUAP: /pssekrakow / Skrytka ESP. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Administratora i uprawnieniach osób, których dane są przetwarzane dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej PSSE w Krakowie |