Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na dostawę opraw oświetleniowych oraz świetlówek typu LED
Nasz znak: 25 listopada 2020 r.
Data: AD-25-424/20
Na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę opraw oświetleniowych oraz świetlówek typu LED.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa panelowych opraw oświetleniowych typu LED, ramek do opraw oświetleniowych oraz świetlówek typu LED o następujących parametrach i ilościach:- Panelowa oprawa oświetleniowa w ilość – 53 szt. w kolorze białym, do montażu natynkowego na suficie, o wymiarach 600 x 600mm, wyposażona w statecznik elektroniczny, który zapewnia niewielkie tętnienie światła, skuteczność świetlna systemu: do 100 lm/W, moc znamionowa 36,00W, temperatura barwowa 4000 K, barwa światła (oznaczenie) – biała zimna, strumień świetlny 3600 lm, kąt rozsyłu światła 120°, typ zabezpieczenia IP40;
-
Ramka do panelowych opraw oświetleniowych LED w ilości – 53 szt. przeznaczona do natynkowego montażu paneli na klik, 63 mm, o wymiarach 600 x 600mm, wykonana z aluminium, malowana proszkowo na biało;
-
Świetlówki typu LED w ilości – 110 szt. – świetlówka T8, o długości 1,2 m, kolor biały, barwa światła biała neutralna, moc znamionowa 16W, napięcie 230V, strumień świetlny 1700lm.
-
Termin wykonania zamówienia i warunki płatności:
-
Termin wykonania przedmiotu zamówienia nie później niż do 10 dni od podpisania umowy.
-
Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
-
-
Gwarancja:
-
Wykonawca zapewnia gwarancję na przedmiot zamówienie nie krótszą niż 24 miesiące od daty zakupu wyszczególnionej na fakturze.
-
Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wcześniej nie użytkowany.
-
Składając ofertę należy podać, na jaki okres udziela się gwarancji.
-
-
Dostawa:
-
Wykonawca zapewnia na swój koszt dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie, przy ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków w terminie określonym przy podpisaniu finalnej umowy.
-
Dostawa realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej powinna być realizowana w godzinach pracy PSSE w Krakowie.
-
Składając ofertę należy podać termin, w jakim dostawa może zostać zrealizowana.
-
Miejsce i termin składania ofert:
-
Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 grudnia 2020 r. do godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
-
Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
-
Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
-
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Kontakt:
Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numer 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub@pssekrakow.pl.
-
Uwagi:
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia zamawianej ilości opraw oświetleniowych i świetlówek do wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
-
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na dostawę przedmiotu zamówienia.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:
-
-
Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
-
Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-93-72, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.
-
W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
-
-
-
Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-93-72 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;
-
Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.
-
-
Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę opraw oświetleniowych oraz świetlówek typu LED (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).
-
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
-
W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
-
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej ustawą „Pzp”.
-
Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z późn.zm.)).
-
Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).
-
Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
-
usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
-
prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
-
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-
-
Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki:
-
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
wyk. Maria Lisak tel. (12) 430-70-69
Materiały
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy424_zal_1_formularz_LED.doc 0.04MB