W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na dostawę opraw oświetleniowych oraz świetlówek typu LED

Nasz znak: 25 listopada 2020 r.
Data: AD-25-424/20

 

Na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę opraw oświetleniowych oraz świetlówek typu LED.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa panelowych opraw oświetleniowych typu LED, ramek do opraw oświetleniowych oraz świetlówek typu LED o następujących parametrach i ilościach:
    1. Panelowa oprawa oświetleniowa w ilość – 53 szt. w kolorze białym, do montażu natynkowego na suficie, o wymiarach 600 x 600mm, wyposażona w statecznik elektroniczny, który zapewnia niewielkie tętnienie światła, skuteczność świetlna systemu: do 100 lm/W, moc znamionowa 36,00W, temperatura barwowa 4000 K, barwa światła (oznaczenie) – biała zimna, strumień świetlny 3600 lm, kąt rozsyłu światła 120°, typ zabezpieczenia IP40;
    2. Ramka do panelowych opraw oświetleniowych LED w ilości – 53 szt. przeznaczona do natynkowego montażu paneli na klik, 63 mm, o wymiarach 600 x 600mm, wykonana z aluminium, malowana proszkowo na biało;

    3. Świetlówki typu LED w ilości – 110 szt. – świetlówka T8, o długości 1,2 m, kolor biały, barwa światła biała neutralna, moc znamionowa 16W, napięcie 230V, strumień świetlny 1700lm.

  2. Termin wykonania zamówienia i warunki płatności:

    1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia nie później niż do 10 dni od podpisania umowy.

    2. Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.

  3. Gwarancja:

    1. Wykonawca zapewnia gwarancję na przedmiot zamówienie nie krótszą niż 24 miesiące od daty zakupu wyszczególnionej na fakturze.

    2. Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wcześniej nie użytkowany.

    3. Składając ofertę należy podać, na jaki okres udziela się gwarancji.

  1. Dostawa:

  1. Wykonawca zapewnia na swój koszt dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie, przy ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków w terminie określonym przy podpisaniu finalnej umowy.

  2. Dostawa realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej powinna być realizowana w godzinach pracy PSSE w Krakowie.

  3. Składając ofertę należy podać termin, w jakim dostawa może zostać zrealizowana.

  1. Miejsce i termin składania ofert:

  1. Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 grudnia 2020 r. do godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.

  2. Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

  3. Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.

  4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  1. Kontakt:

Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numer 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub@pssekrakow.pl.

  1. Uwagi:

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia zamawianej ilości opraw oświetleniowych i świetlówek do wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.

  2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na dostawę przedmiotu zamówienia.

  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:

    1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.

    2. Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-93-72, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.

    3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:

    1. Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-93-72 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;

    2. Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.

  1. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę opraw oświetleniowych oraz świetlówek typu LED (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).

  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.

  3. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).

  4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej ustawą „Pzp”.

  5. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z późn.zm.)).

  6. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).

  7. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:

    1. usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),

    2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),

    3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  1. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

 

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

 

 

 

wyk. Maria Lisak tel. (12) 430-70-69

Materiały

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
424​_zal​_1​_formularz​_LED.doc 0.04MB
{"register":{"columns":[]}}