Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb PSSE w Krakowie
Nasz znak: Data:
AD.2600.206.2022 8 sierpnia 2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb PSSE w Krakowie.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego o parametrach wskazanych w załączniku nr 2 – Specyfikacja techniczna dla niżej wymienionych grup:
Grupa 1 – Zestaw komputerowy – 5 szt.
Grupa 2 – Laptop – 9 szt.
Grupa 3 – Urządzenie wielofunkcyjne – 4 szt.
Grupa 4 – Drukarka kodów kreskowych – 4 szt.
Grupa 5 – Czytnik kodów kreskowych – 4 szt.
- Termin wykonania zamówienia i warunki płatności:
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia nie później niż do 30 dni od podpisania umowy.
- Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
- Warunki udziału w postępowaniu:
- Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
- posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG);
- posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku – spełnia lub nie spełnia – treść oświadczenia w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana.
- Gwarancja:
- Wykonawca zapewnia gwarancję na sprzęt komputerowy i urządzenia peryferyjne zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 2 – Specyfikacja techniczna.
- Sprzęt dostarczony w ramach postępowania będzie fabrycznie nowy, wcześniej nie użytkowany. Zamawiający nie dopuszcza użycia do budowy zestawów części określonych jako refurbished (lub określeń tożsamych).
- Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia sprzętu zastępczego na okres naprawy gwarancyjnej.
- Wykonawca nie ma prawa stosować plomb uniemożliwiających otworzenie wnętrza obudowy komputera.
- Składając ofertę należy podać, na jaki okres udziela się gwarancji oraz jej typ.
- Dostawa:
- Wykonawca zapewnia na swój koszt dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania pod adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, przy ul. Makuszyńskiego 9, pok. 13B, 31-752 Kraków, w terminie określonym przy podpisaniu finalnej umowy.
- Dostawa realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej powinna być realizowana w godzinach pracy PSSE w Krakowie tj. od godz. 7.30 do godz. 15.00.
- Składając ofertę należy podać termin, w jakim dostawa może zostać zrealizowana.
- Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i wagą – Cena 100%.
- Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 sierpnia 2022 r. do godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia. - Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Do oferty należy dołączyć parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ofertową, a podana przez niego cena ofertowa brutto, powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, należnym podatkiem VAT oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Kontakt:
Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numer 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl
Informacji w sprawie specyfikacji technicznej sprzętu udziela Pan Artur Kasina pod numerem telefonu (12) 644 93 72 wew. 168 lub za pośrednictwem poczty e-mail: it.psse.krakow@sanepid.gov.pl
- Termin związania ofertą:
30 dni od dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
- Uwagi:
- Oferty będą rozpatrywane w poszczególnych grupach. Dopuszcza się złożenie ofert częściowych.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamawianej ilości sprzętu komputerowego do wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
- Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia.
- W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
- Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
- została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 10 ppkt. 7) lit. c);
- została złożona po terminie składania ofert.
- W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
- Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:
- Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
- Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl, strona internetowa: https://bip.malopolska.pl/pssekrakow/, skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP
- W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
- Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod.psse.krakow@sanepid.gov.pl.
- Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl.
- Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w zapytaniu ofertowym, znak sprawy AD.2600.206.2022.
- Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) i jest niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
- W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
- Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie
z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z zm.)). Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat. - Wykonawcy przysługuje:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
- Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
- usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
- prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – Specyfikacja techniczna
- Załącznik nr 3 – Projekt umowy
Referent: Maria Lisak tel. (12) 430-70-69
Materiały
206_zal_1_formularz_komp206_zal_1_formularz_komp.doc 0.05MB 206_zal_3_projekt_umowy
206_zal_3_projekt_umowy.pdf 0.14MB 206_zal_2_specyfikacja
206_zal_2_specyfikacja.pdf 0.24MB