Zapytanie ofertowe na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb PSSE w Krakowie
Nasz znak: AD.Z.2600.56.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę sprzętu komputerowego.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego o parametrach wskazanych w załączniku nr 2 – Specyfikacja techniczna dla niżej wymienionych grup:
Grupa 1 – Komputer przenośny z systemem operacyjnym – 1 szt.
Grupa 2 – Drukarka termiczna wraz z wyposażeniem – 2 szt.
Grupa 3 – Podstawka chłodząca: – 41 szt.
- Termin wykonania zamówienia i warunki płatności:
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia nie później niż do 14 dni od złożenia zamówienia.
- Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
- Gwarancja:
- Wykonawca zapewnia gwarancję na sprzęt komputerowy peryferyjne zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 2 – Specyfikacja techniczna.
- Sprzęt dostarczony w ramach postępowania będzie fabrycznie nowy, wcześniej nie użytkowany. Zamawiający nie dopuszcza użycia części określonych jako refurbished (lub określeń tożsamych).
- Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia sprzętu zastępczego na okres naprawy gwarancyjnej.
- Wykonawca nie ma prawa stosować plomb uniemożliwiających otworzenie wnętrza komputera.
- Składając ofertę należy podać, na jaki okres udziela się gwarancji oraz jej typ.
- Dostawa:
- Wykonawca zapewnia na swój koszt dostawę sprzętu komputerowego pod adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, przy ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków, w terminie określonym w zamówieniu.
- Dostawa realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej powinna być realizowana w godzinach pracy PSSE w Krakowie tj. od godz. 7.30 do godz. 15.00.
- Składając ofertę należy podać termin, w jakim dostawa może zostać zrealizowana.
- Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i wagą – Cena 100%.
- Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 lipca 2023 r. do godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia. - Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Kontakt:
Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numer 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl
Informacji w sprawie specyfikacji technicznej sprzętu udziela Pan Artur Kasina pod numerem telefonu (12) 644 93 72 wew.168 lub za pośrednictwem poczty e-mail: it.krakow@sanepid.gov.pl
- Termin związania ofertą:
30 dni od dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
- Uwagi:
- Oferty będą rozpatrywane w poszczególnych grupach. Dopuszcza się złożenie ofert częściowych.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamawianej ilości sprzętu komputerowego do wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
- Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
- została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 9 ppkt. 4) lit. c);
- została złożona po terminie składania ofert;
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty;
- wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
- Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany na podstawie podpisanego przez Zamawiającego zamówienia.
- W przypadku uchylania się Wykonawcy od wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wykonania przedmiotu umowy następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
- W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
- Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
Działając na podstawie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „Rozporządzeniem (UE) 2016/679” informuję Panią /Pana że:
- Administratorem Pani/Pana danych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Krakowie / Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków, e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl, centrala telefoniczna (+48) 12 644 93 72, 12 644 99 64, strona internetowa: https://www.gov.pl/web/psse-krakow, adres skrytki ePUAP: /pssekrakow/skrytkaESP
- We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: iod.psse.krakow@sanepid.gov.pl lub dzwoniąc pod numer: (+48) 12 644 93 72 wew. 150 lub listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora Danych.
- Pani /Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia (UE) 2016/679 w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem ofertowym, którego wartość nie przekracza 130 000 zł netto, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego zgodnie z regulaminem administratora, jak też - jeżeli do tego dojdzie – zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postępowaniu. Konsekwencją braku podania danych osobowych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
- W ograniczonym zakresie Administrator Danych może udzielić dostępu do Pani/Pana danych podmiotom, które obsługują Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Krakowie np. firmom obsługującym systemy informatyczne, dostawcy usług pocztowych. Udostępnianie danych podmiotom obsługującym PSSE w Krakowie może odbywać się wyłącznie na podstawie zawartych umów.
Pani/Pana dane będą także mogły być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa (np. sądom powszechnym, Policji, Prokuraturze). Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty zakończenia postępowania ofertowego zgodnie z symbolem jednolitego rzeczowego wykazu nr 2600 wynikającego z załącznika nr 5 – Jednolity rzeczowy wykaz akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy – do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 ze zm.). Po upływie tego okresu zostaną trwale usunięte. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
- Posiada Pani/Pan na podstawie:
- art. 15 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- art. 16 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- art. 18 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia (UE) 2016/679,
Informuję również Panią/Pana, iż stosownie do art. 15 ust. 1 rozporządzenia (UE) 2016/679 jest Pani/ Pan uprawniony do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, do uzyskania dostępu do nich.
Informuję również, że stosownie do art. 15 ust. 3 rozporządzenia (UE) 2016/679 za wszelkie kolejne kopie danych osobowych administrator może pobrać opłatę w wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych. Jeżeli osoba, której dane dotyczą, zwraca się o kopię drogą elektroniczną i jeżeli nie zaznaczy inaczej, informacji udziela się powszechnie stosowaną drogą elektroniczną.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się z naruszeniem prawa pod adresem: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Administrator danych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 rozporządzenia (UE) 2016/679. Pani/Pana dane nie będą profilowane.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – Specyfikacja techniczna
Materiały
załącznik nr 1 do zapytanie ofertowego - Formularz ofertowyzal_1_formularz_ofertowy.doc 0.04MB załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - specyfikacja techniczna
zal_2_specyfikacja_techniczna.pdf 0.09MB