W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

zapytanie ofertowe - oferta cenowa na dostawę urządzeń wielofunkcyjnych

Nasz znak:                             Data:

AD-2600-59/22                     8 marca 2022 r.

Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), na podstawie
art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją dwóch urządzeń wielofunkcyjnych
z możliwością wykonania kolorowych wydruków oraz kompletem pełnowymiarowych tonerów dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie o następujących minimalnych wymaganiach:

Wymagane parametry

Ogólne wymagania

  • Urządzenie kolorowe, laserowe;
  • Maksymalny obsługiwany format papieru: A4;
  • Prędkość druku minimum 30 stron/min;
  • Maksymalny czas nagrzewania: 20 sekundy;
  • Czas wydruku pierwszej strony mono i kolor: max 8,6 sekund;
  • Wbudowany druk dwustronny (duplex);
  • Podajniki papieru:
  • podajnik ręczny,
  • kaseta na min. 250 arkuszy;
  • Panel w języku polskim o wielkości min 10”;
  • Automatyczny podajnik dokumentów na min. 50 arkuszy;
  • Wydajność standardowa pojemnika z tonerem czarnym: min. 17 000 stron A4, przy 5% pokryciu strony;
  • Wydajność standardowa pojemnika z tonerem kolorowym: min. 6 000 stron A4, przy 5% pokryciu strony;

Parametry kopiarki

  • Kopiowanie wielokrotne: do 999 kopii;
  • Rozdzielczość min. 600dpi;
  • ZOOM 25 – 400 %;

Parametry drukarki

  • Język drukarki: PCL5, PCL6, PostScript3;
  • RAM: min. 2 GB;
  • HDD min 320 GB;
  • Interfejs: Ethernet 10/100/1000 Mbit, USB 2.0, Karta SD;
  • Kompatybilna z systemami: Windows 7 lub nowszy, Server 2012 lub nowszy Macintosh OS X Native v10.11 lub późniejszy, UNIX Sun® Solaris, HP-UX, SCO OpenServer, RedHat® Linux Enterprise, IBM® AIX, SAP R/3, SAP S/4;
  • rozdzielczość drukowania min 1200x1200DPI;

Parametry skanera

  • Formaty skanowania: TIFF, JPEG, PDF;
  • Skanowanie do e-mail, folder, Karta SD, USB, FTP;
  1. TTermin wykonania przedmiotu zamówienia, warunki płatności oraz warunki gwarancji:
  1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia nie później niż do 7 dni roboczych od podpisania umowy.
  2. Płatność przelewem w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
  3. Wykonawca zapewnia na swój koszt dostawę urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie, miejsce dostawy oraz termin zostaną określone przy podpisaniu finalnej umowy.
  4. Dostawa realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej powinna być realizowana
    w godzinach pracy PSSE w Krakowie.
  5. Wykonawca zapewnia gwarancję na urządzenia wielofunkcyjne nie krótszą niż 48 miesięcy od daty zakupu wyszczególnionej na fakturze.
  6. Sprzęt dostarczony w ramach postępowania będzie fabrycznie nowy, wcześniej nie użytkowany.
  7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia sprzętu zastępczego na okres naprawy gwarancyjnej.
  8. Składając ofertę należy podać, na jaki okres udziela się gwarancji.
  1. Warunki udziału w postępowaniu:

O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie przy realizacji podobnych zamówień;
  2. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia;
  3. złożą ważną ofertę w terminie wyznaczonym do składania ofert.
  1. Kryterium oceny ofert:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i wagą – Cena 100%.

  1. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 marca 2022 r. godz. 10:00, podając cenę netto i brutto
    za całość zamówienia.
  2. Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1
    do niniejszego Zapytania ofertowego.
  3. Do ofert należy dołączyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
    i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  4. W przypadku, gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika, do oferty winien być dołączony dokument stwierdzający upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo).
  5. Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ofertową, a podana przez niego cena ofertowa brutto, powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, należnym podatkiem VAT oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
  1. Termin związania ofertą:

30 dni od dnia, w którym upłynął termin składania ofert.

  1. Kontakt:

Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numerem 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub@pssekrakow.pl

  1. Inne informacje:
  1. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
  2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia.
  3. W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
  4. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu
    i terminie podpisania umowy.
  5. Zamawiający poprawia w ofercie:
  1. oczywiste omyłki pisarskie;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
  1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
    1. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
    2. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
    3. została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy
      z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    4. Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 8 ppkt. 5) lit. c);
    5. została złożona po terminie składania ofert.
  2. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
  1. nie złożono żadnej oferty;
  2. wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
  3. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
  4. zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
  5. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
  6. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
  1. W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:

    1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
    2. Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl  skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.
    3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
    1. Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;
    2. Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.
  1. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem
    o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa
    w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
  3. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
  4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o regulacje dotyczące udzielania informacji publicznej.
  5. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie
    z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną.
  6. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym
    z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania2 (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).
  7. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
    1. usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
    3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Referent: Maria Lisak tel. (12) 430-70-69

Materiały

formularz drukarki
zal​_1​_formularz​_drukarki.pdf 0.09MB
{"register":{"columns":[]}}