W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na dostawę wraz z wniesieniem niszczarki biurowej

Na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę wraz z wniesieniem niszczarki biurowej.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki niszczarki biurowej o następujących parametrach:

  • szerokość wejścia: 400 mm;
  • wielkość ścinka: 3,9×40 mm;
  • ilość niszczonych kartek: 31-33 (A4/70g) lub 29-30 (A4/80g);
  • poziom bezpieczeństwa DIN 66399: P-4/ O-3/ T-4/ E-3/F-1;
  • niszczy: zszywki, spinacze, karty plastikowe, płyty CD, dyskietki;
  • pojemność kosza: 200 l;
  • wymiary: 600x480x930 mm;
  • systemy: Energy Smart, SPPS;
  • napęd z łańcuchem objętym dożywotnią gwarancją;
  • przekładnie wykonane ze specjalnie utwardzanej stali węglowej;
  • automatyczny start/stop z autoreversem;
  • zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem;
  • silnik przystosowany do pracy ciągłej przez 24 godziny na dobę;
  • automatyczne odcięcie zasilania w przypadku zaklinowania papieru lub otwarcia drzwiczek;
  • dioda informująca o otwartych drzwiczkach lub napełnieniu kosza;
  • specjalna pokrywa do bezpiecznego niszczenia płyt CD i dyskietek;
  • gwarancja: 3 lata na urządzenie, gwarancja dożywotnia na noże tnące.
  1. Termin wykonania zamówienia i warunki płatności:
  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia nie później niż do 10 dni od podpisania umowy.
  2. Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
  1. Gwarancja:
  1. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach postępowania będzie fabrycznie nowy, wcześniej nie użytkowany.
  2. Składając ofertę należy podać, na jaki okres udziela się gwarancji.
  1. Dostawa:
  1. Wykonawca zapewnia na swój koszt dostawę przedmiotu wraz z wniesieniem na I piętro pod adres:

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków, pok. 125, w terminie określonym przy podpisaniu finalnej umowy.

  1. Dostawa realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej powinna być realizowana w godzinach pracy PSSE w Krakowie.
  2. Składając ofertę należy podać termin, w jakim dostawa może zostać zrealizowana.
  1. Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 1 grudnia 2020 r. do godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
  2. Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Kontakt:

Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numer 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub@pssekrakow.pl

  1. Uwagi:
  1. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:

    1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach
      ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego
      o numerze 000000024349.
    2. Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl  skrytka
      w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.
    3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
    1. Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 126, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;
    2. Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.
  1. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę niszczarki biurowej (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa
    w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
  3. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
  4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej ustawą „Pzp”.
  5. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie
    z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
    oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z późn.zm.)).
  6. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).
  7. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
    1. usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
    3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

wyk. Maria Lisak tel. (12) 430-70-69

{"register":{"columns":[]}}