Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na dostawę wraz z wniesieniem niszczarki biurowej
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę wraz z wniesieniem niszczarki biurowej.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki niszczarki biurowej o następujących parametrach:
- szerokość wejścia: 400 mm;
- wielkość ścinka: 3,9×40 mm;
- ilość niszczonych kartek: 31-33 (A4/70g) lub 29-30 (A4/80g);
- poziom bezpieczeństwa DIN 66399: P-4/ O-3/ T-4/ E-3/F-1;
- niszczy: zszywki, spinacze, karty plastikowe, płyty CD, dyskietki;
- pojemność kosza: 200 l;
- wymiary: 600x480x930 mm;
- systemy: Energy Smart, SPPS;
- napęd z łańcuchem objętym dożywotnią gwarancją;
- przekładnie wykonane ze specjalnie utwardzanej stali węglowej;
- automatyczny start/stop z autoreversem;
- zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem;
- silnik przystosowany do pracy ciągłej przez 24 godziny na dobę;
- automatyczne odcięcie zasilania w przypadku zaklinowania papieru lub otwarcia drzwiczek;
- dioda informująca o otwartych drzwiczkach lub napełnieniu kosza;
- specjalna pokrywa do bezpiecznego niszczenia płyt CD i dyskietek;
- gwarancja: 3 lata na urządzenie, gwarancja dożywotnia na noże tnące.
- Termin wykonania zamówienia i warunki płatności:
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia nie później niż do 10 dni od podpisania umowy.
- Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
- Gwarancja:
- Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach postępowania będzie fabrycznie nowy, wcześniej nie użytkowany.
- Składając ofertę należy podać, na jaki okres udziela się gwarancji.
- Dostawa:
- Wykonawca zapewnia na swój koszt dostawę przedmiotu wraz z wniesieniem na I piętro pod adres:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków, pok. 125, w terminie określonym przy podpisaniu finalnej umowy.
- Dostawa realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej powinna być realizowana w godzinach pracy PSSE w Krakowie.
- Składając ofertę należy podać termin, w jakim dostawa może zostać zrealizowana.
- Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 1 grudnia 2020 r. do godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
- Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Kontakt:
Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numer 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub@pssekrakow.pl
- Uwagi:
- Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:
-
- Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach
ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego
o numerze 000000024349. - Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl skrytka
w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP. - W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
- Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach
-
- Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 126, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;
- Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.
- Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę niszczarki biurowej (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa
w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty. - W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
- Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej ustawą „Pzp”.
- Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie
z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z późn.zm.)). - Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).
- Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
- usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
- prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
wyk. Maria Lisak tel. (12) 430-70-69