Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników PSSE w Krakowie
Nasz znak: AD-2600-309/21
Data: 4 listopada 2021 r.
Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników PSSE w Krakowie.
-
Opis przedmiotu zamówienia
-
Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usług medycznych polegających na sprawowaniu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami i kandydatami do pracy w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie. Zakres świadczonych usług medycznych obejmuje w szczególności: badania wstępne, okresowe i kontrolne oraz badania lekarskie i wydawanie orzeczeń do celów sanitarno-epidemiologicznych zgodnie, z poniżej podanym zakresem:
Lp. |
Rodzaj stanowiska/ zakres badań |
Cena z analityką |
Cena bez analityki |
Czas oczekiwania na badanie |
|
Stanowisko techniczne (bez szkodliwości i czynników narażenia): - morfologia krwi, OB, mocz - badanie ogólne, - badanie lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych z wydaniem orzeczenia o zdolności do pracy |
|
|
|
|
Stanowisko biurowe (praca przy komputerze): - morfologia krwi, OB, mocz - badanie ogólne, - badanie okulistyczne oraz ewentualne wydanie zaświadczenia o konieczności stosowania okularów korygujących wzrok dla pracowników obsługujących monitory ekranowe, - badanie lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych z wydaniem orzeczenia o zdolności do pracy |
|
|
|
|
Praca na stanowisku decyzyjnym (+praca przy komputerze) - morfologia krwi, OB, mocz - badanie ogólne, cholesterol całkowity, - EKG spoczynkowe, - badanie okulistyczne oraz ewentualne wydanie zaświadczenia o konieczności stosowania okularów korygujących wzrok dla pracowników obsługujących monitory ekranowe, - badanie lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych z wydaniem orzeczenia o zdolności do pracy |
|
|
|
|
Stanowisko techniczne (praca na wysokości pow. 3 m): - morfologia krwi, OB, mocz - badanie ogólne, - badanie okulistyczne, - badanie laryngologiczne, - badanie neurologiczne, - badanie lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych z wydaniem orzeczenia o zdolności do pracy |
|
|
|
|
Kierowca pojazdu służbowego kat. B – badanie wstępne: - morfologia krwi, OB, mocz - badanie ogólne, poziom glukozy we krwi, - badanie neurologiczne, - badanie okulistyczne, - badanie lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych (i badań kierowców) z wydaniem orzeczenia o zdolności do pracy |
|
|
|
Badanie psychologiczne w czasie badań wstępnych |
|
|
|
|
|
Kierowca pojazdu służbowego kat. B – badanie okresowe - morfologia krwi, OB, mocz - badanie ogólne, poziom glukozy we krwi, - badanie okulistyczne, - badanie widzenia zmierzchowego, - badanie lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych (i badań kierowców) z wydaniem orzeczenia o zdolności do pracy |
|
|
|
Badanie psychologiczne w czasie badań okresowych |
|
|
|
|
|
Badanie kontrolne (po zwolnieniu chorobowym pow. 30 dni) |
|
|
|
|
Badania sanitarno-epidemiologiczne |
|
|
|
-
Przewidywana liczba badań lekarskich:
-
badania wstępne – 7 osób.
-
badania okresowe – 55 osób,
-
badania kontrolne – 10 osób.
Powyżej podana została szacunkowa liczba badań. Liczba ta jest jedynie założeniem. Wykonawca składający ofertę wyraża gotowość zrealizowania większej liczby usług (o ile zaistnieje taka konieczność) stosując zaoferowaną w postępowaniu cenę. W przypadku mniejszej liczby zleceń Wykonawca nie będzie występował z roszczeniem do Zamawiającego z związku z mniejszym zakresem w stosunku do przewidywanego. W takim przypadku ceny również pozostaną bez zmian.
-
Świadczenia medycyny pracy powinny być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski i osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia.
-
Podstawą świadczenia usług medycznych będzie imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
-
Wykonywanie badań powinno się odbywać się w każdy dzień roboczy, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 – 15.00.
-
W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
-
przyjęcia osób kierowanych z możliwością zakończenia badań skierowanej osoby w ciągu jednego dnia,
-
wykonania badań wstępnych i okresowych nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia się skierowanej osoby. W przypadku badań kontrolnych wykonywanych po długotrwałym zwolnieniu lekarskim w dniu wystawienia skierowania, w celu ustalenia zdolności do wykonywania pracy na dotychczasowym stanowisku. W uzasadnionych przypadkach, spowodowanych koniecznością wykonania dodatkowych badań dopuszcza się możliwość zakończenia powyższych badań w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty udzielenia skierowanemu pierwszego świadczenia,
-
wydania osobie skierowanej na badania dokumentów stwierdzających istnienie lub brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,
-
prowadzenia i przechowywania dokumentacji lekarskiej z przeprowadzonych badań przez cały okres sprawowania profilaktycznej opieki zdrowotnej.
-
TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 listopada 2021 r. godz. 11:00, podając ceny brutto.
W ofercie należy podać dni i godziny pracy przychodni.
-
KONTAKT:
Informacji w sprawie przedmiotu zamówienia udziela Pani Maria Lisak pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zampub@pssekrakow.pl
-
UWAGI:
-
Termin wykonania usługi od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.
-
Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w okresach miesięcznych, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych usług.
-
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na świadczenie usług, na podstawie złożonej oferty oraz warunków określonych w zapytaniu cenowym.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
-
Wykonawca oświadcza, że zaoferowane ceny pozostaną niezmienne przez okres obowiązywania umowy.
-
Wykonawca oświadcza, iż wyraża zgodę na dochowanie 30 dniowego terminu związania z ofertą. (liczonego od terminu składania ofert).
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:
-
-
Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
-
Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.
-
W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
-
-
-
Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;
-
Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.
-
-
Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).
-
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
-
W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
-
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o regulacje dotyczące udzielania informacji publicznej.
-
Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną.
-
Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania2 (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).
-
Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
-
usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
-
prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
-
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-
-
Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Referent: Maria Lisak tel. (12) 430-70-69