W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników PSSE w Krakowie

Nasz znak: AD-2600-309/21
Data: 4 listopada 2021 r.

Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników PSSE w Krakowie.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usług medycznych polegających na sprawowaniu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami i kandydatami do pracy w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie. Zakres świadczonych usług medycznych obejmuje w szczególności: badania wstępne, okresowe i kontrolne oraz badania lekarskie i wydawanie orzeczeń do celów sanitarno-epidemiologicznych zgodnie, z poniżej podanym zakresem:

Lp.

Rodzaj stanowiska/ zakres badań

Cena z analityką

Cena bez analityki

Czas oczekiwania na badanie

  1.  

Stanowisko techniczne (bez szkodliwości i czynników narażenia):

- morfologia krwi, OB, mocz - badanie ogólne,

- badanie lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych z wydaniem orzeczenia o zdolności do pracy

 

 

 

  1.  

Stanowisko biurowe (praca przy komputerze):

- morfologia krwi, OB, mocz - badanie ogólne,

- badanie okulistyczne oraz ewentualne wydanie zaświadczenia o konieczności stosowania okularów korygujących wzrok dla pracowników obsługujących monitory ekranowe,

- badanie lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych z wydaniem orzeczenia o zdolności do pracy

 

 

 

  1.  

Praca na stanowisku decyzyjnym (+praca przy komputerze)

- morfologia krwi, OB, mocz - badanie ogólne, cholesterol całkowity,

- EKG spoczynkowe,

- badanie okulistyczne oraz ewentualne wydanie zaświadczenia o konieczności stosowania okularów korygujących wzrok dla pracowników obsługujących monitory ekranowe,

- badanie lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych z wydaniem orzeczenia o zdolności do pracy

 

 

 

  1.  

Stanowisko techniczne (praca na wysokości pow. 3 m):

- morfologia krwi, OB, mocz - badanie ogólne,

- badanie okulistyczne,

- badanie laryngologiczne,

- badanie neurologiczne,

- badanie lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych z wydaniem orzeczenia o zdolności do pracy

 

 

 

  1.  

Kierowca pojazdu służbowego kat. B – badanie wstępne:

- morfologia krwi, OB, mocz - badanie ogólne, poziom glukozy we krwi,

- badanie neurologiczne,

- badanie okulistyczne,

- badanie lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych (i badań kierowców) z wydaniem orzeczenia o zdolności do pracy

 

 

 

Badanie psychologiczne w czasie badań wstępnych

 

 

 

  1.  

Kierowca pojazdu służbowego kat. B – badanie okresowe

- morfologia krwi, OB, mocz - badanie ogólne, poziom glukozy we krwi,

- badanie okulistyczne,

- badanie widzenia zmierzchowego,

- badanie lekarza uprawnionego do badań profilaktycznych (i badań kierowców) z wydaniem orzeczenia o zdolności do pracy

 

 

 

Badanie psychologiczne w czasie badań okresowych

 

 

 

  1.  

Badanie kontrolne (po zwolnieniu chorobowym pow. 30 dni)

 

 

 

  1.  

Badania sanitarno-epidemiologiczne

 

 

 

 

  1. Przewidywana liczba badań lekarskich:

  1. badania wstępne        – 7 osób.

  2. badania okresowe      – 55 osób,

  3. badania kontrolne      – 10 osób.

Powyżej podana została szacunkowa liczba badań. Liczba ta jest jedynie założeniem. Wykonawca składający ofertę wyraża gotowość zrealizowania większej liczby usług (o ile zaistnieje taka konieczność) stosując zaoferowaną w postępowaniu cenę. W przypadku mniejszej liczby zleceń Wykonawca nie będzie występował z roszczeniem do Zamawiającego z związku z mniejszym zakresem w stosunku do przewidywanego. W takim przypadku ceny również pozostaną bez zmian.

  1. Świadczenia medycyny pracy powinny być wykonywane przez personel lekarski, pielęgniarski i osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia.

  2. Podstawą świadczenia usług medycznych będzie imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.

  3. Wykonywanie badań powinno się odbywać się w każdy dzień roboczy, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 – 15.00.

  4. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:

  1. przyjęcia osób kierowanych z możliwością zakończenia badań skierowanej osoby w ciągu jednego dnia,

  2. wykonania badań wstępnych i okresowych nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia się skierowanej osoby. W przypadku badań kontrolnych wykonywanych po długotrwałym zwolnieniu lekarskim w dniu wystawienia skierowania, w celu ustalenia zdolności do wykonywania pracy na dotychczasowym stanowisku. W uzasadnionych przypadkach, spowodowanych koniecznością wykonania dodatkowych badań dopuszcza się możliwość zakończenia powyższych badań w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty udzielenia skierowanemu pierwszego świadczenia,

  3. wydania osobie skierowanej na badania dokumentów stwierdzających istnienie lub brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,

  4. prowadzenia i przechowywania dokumentacji lekarskiej z przeprowadzonych badań przez cały okres sprawowania profilaktycznej opieki zdrowotnej.

  1. TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 listopada 2021 r. godz. 11:00, podając ceny brutto.

W ofercie należy podać dni i godziny pracy przychodni.

  1. KONTAKT:

Informacji w sprawie przedmiotu zamówienia udziela Pani Maria Lisak pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zampub@pssekrakow.pl

  1. UWAGI:

  1. Termin wykonania usługi od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.

  2. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w okresach miesięcznych, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych usług.

  3. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na świadczenie usług, na podstawie złożonej oferty oraz warunków określonych w zapytaniu cenowym.

  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

  5. Wykonawca oświadcza, że zaoferowane ceny pozostaną niezmienne przez okres obowiązywania umowy.

  6. Wykonawca oświadcza, iż wyraża zgodę na dochowanie 30 dniowego terminu związania z ofertą. (liczonego od terminu składania ofert).

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:

    1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.

    2. Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl  skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.

    3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:

    1. Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;

    2. Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.

  1. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).

  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.

  3. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).

  4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o regulacje dotyczące udzielania informacji publicznej.

  5. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną.

  6. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania2 (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).

  7. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:

    1. usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),

    2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),

    3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  1. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

2. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Referent: Maria Lisak tel. (12) 430-70-69

{"register":{"columns":[]}}