W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na świadczenie usługi konserwacji systemu sygnalizacji pożarowej

Nasz znak: AD-2600-56/21

Data: 23 lutego 2021 r.

 

Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na świadczenie usługi konserwacji systemu sygnalizacji pożarowej

 

Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usługi konserwacji systemu sygnalizacji pożarowej zainstalowanego w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Krakowie przy ul. Makuszyńskiego 9
.

  1. Opis przedmiotu zamówienie [wymagania minimalne]:

Świadczenie usługi konserwacji systemu sygnalizacji pożarowej zainstalowanego w budynku PSSE w Krakowie przy ul. Makuszyńskiego 9:

  1. Utrzymanie systemu sygnalizacji pożarowej w stanie przydatnym do użytku poprzez dokonywanie odpowiednich czynności konserwacyjnych (usługa wykonywana cztery razy
    w roku – raz na kwartał), na które składa się:
  1. sprawdzenie działania centrali, stanu technicznego i parametrów zgodnie z DTR;
  2. sprawdzanie układu zasilania;
  3. sprawdzenie wszystkich części i urządzeń pod kątem ewentualnych zewnętrznych mechanicznych uszkodzeń;
  4. sprawdzenie wszystkich sygnalizatorów, czy są należycie umocowane;
  5. sprawdzenie przycisków p. poż.;
  6. sprawdzenie działania każdej linii dozorowej poprzez losowo wybrane sygnalizatory pożaru za pomocą imitatora dymu;
  7. sprawdzenie wskaźników zadziałania, sygnalizatorów optycznych, modułów sterujących;
  8. sprawdzenie awaryjnych źródeł zasilania;
  9. sprawdzenie stanu technicznego przewodów linii dozorowych, sygnałowych;
  10. sprawdzenie urządzeń przełączających,
  11. sprawdzenie działania urządzeń zewnętrznych sygnalizacyjnych, klap dymnych itp. oraz urządzeń dodatkowych (jeśli takie występują i są objęte konserwacją), usunięcie zauważonych uszkodzeń linii dozorowych, sygnałowych powstałych w czasie ich normalnej eksploatacji, uzupełnienie uchwytów, linek nośnych mocowania;
  12. przeprowadzenie regulacji części lub urządzeń.
  1. Przegląd konserwacyjny automatyki sterowania SUG wraz z układem detekcji i gaszenia (usługa wykonywana jeden raz w roku - pierwszy w marcu 2022 r.) na który składa się:
  1. sprawdzenie działania i stanu technicznego i centrali automatyki sterowania SUG;
  2. sprawdzenie działania czujek multisensorowych, modułu sterującego, sygnalizatora, generatora aerozolu;
  3. przegląd oraz sprawdzenie zadziałania i ewentualne regulacje sygnalizatorów;
  4. sprawdzenie przycisków Start/Stop;
  5. przeprowadzenie testu współdziałania generatorów aerozolu z centralą SUG;
  6. przeprowadzenie testu współdziałania centrali SUG z centralą SSP;
  7. przeprowadzenie testu współdziałania systemu sygnalizacji pożaru i automatyki sterowania SUG z instalacjami współpracującymi (podległymi) w tym sterowanie klapami p.poż. na kanałach wentylacyjnych;
  8. sprawdzanie układu zasilania podstawowego i rezerwowego;
  9. przeprowadzenie regulacji części lub urządzeń;
  10. sprawdzenie architektury pomieszczenia, czy nie nastąpiły zmiany mogące mieć wpływ na poprawność rozmieszczenia elementów systemu i skuteczność urządzenia gaśniczego.
  1. W ramach przeglądu konserwacyjnego automatyki sterowania SUG nie wchodzi wyzwolenie środka gaśniczego z generatorów aerozolowych.
  2. Dokonanie odpowiedniego wpisu do książki eksploatacji oraz sporządzenie protokołu z wykonania czynności konserwacyjnych.
  3. Naprawy, remonty nieprzewidziane zakresem konserwacji będą dokonywane wyłącznie na podstawie dodatkowego pisemnego zlecenia Zamawiającego wyceniane i fakturowane dodatkowo według ustalonego i zatwierdzonego uprzednio przez Zamawiającego kosztorysu.
  4. Wykonawca będzie dokonywał konserwacji zgodnie z instrukcjami i zaleceniami producentów urządzeń podlegających konserwacji, zgodnie z najlepszą wiedzą, przepisami i normami mającymi w tym zakresie zastosowanie.
  5. Podejmowanie naprawy w dni robocze w możliwie najkrótszym czasie, nie później jednak niż
    w 48 godzin od chwili zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, chyba, że Zamawiający na piśmie (lub e-mailem) wyznaczy inny późniejszy termin;
  1. Termin wykonania zamówienia:

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 1 kwietnia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.

  1. Warunki udziału w postepowaniu:
  1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
  1. posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG);
  2. posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
    w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
  3. znajdować się sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia;
  4. posiadać zdolności techniczne lub zawodowe do wykonania przedmiotu zamówienia tj. dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
    1. świadectwo autoryzacji „OCTOPUS” w zakresie serwisu i konserwacji systemu sygnalizacji pożaru;
    2. świadectwo autoryzacji Schrack Seconet z zakresu serwisu i konserwacji systemu automatyki sterowania stałym urządzeniem gaśniczym Sckrack Integral IP (MX,CX,BX)
    3. świadectwo autoryzacji/szkolenia Producenta/Dystrybutora generatorów aerozolu FirePro z zakresu ich obsługi i konserwacji;
    4. co najmniej dwie osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne SEP kategorii E uprawniające do zajmowania się eksploatacją w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci w Grupie 1
      o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
    5. co najmniej dwie osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne SEP kategorii D uprawniające do zajmowania się eksploatacją w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci w Grupie 1
      o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
    6. co najmniej dwie osoby posiadające zaświadczenia właściwego Wojewódzkiego Komendanta Policji o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.
  1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku – spełnia lub nie spełnia – treść oświadczenia
    w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  2. W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana.
  1. Kryterium oceny ofert:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Cena 100%

  1. Miejsce i termin złożenia ofert:
  1. Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 marca 2021 r. do godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
  2. Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Do oferty należy załączyć zaparafowany projekt umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  4. Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
  5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Kontakt:

Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Maria Lisak pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zampub@pssekrakow.pl

  1. Inne informacje:
  1. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej celem zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki przedmiotu zamówienia, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia w ramach przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 693 035 308.
  2. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
  3. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na wykonanie przedmiotu zamówienie.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:

    1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego
      o numerze 000000024349.
    2. Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl  skrytka
      w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.
    3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
    1. Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;
    2. Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.
  1. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi konserwacji system pożarowego zainstalowanego w budynku PSSE w Krakowie przy ul. Makuszyńskiego 9 (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa
    w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
  3. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
  4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o regulacje dotyczące udzielania informacji publicznej.
  5. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie
    z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną.
  6. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).
  7. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
    1. usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
    3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
  2. Załącznik nr 1 – Projekt umowy

wyk. Maria Lisak tel. (12) 430-70-69

Materiały

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
56​_zal​_1​_konserw​_poz.doc 0.03MB
Załącznik nr 1 – Projekt umowy
56​_zal​_2​_umowa​_konserwacji.doc 0.08MB
{"register":{"columns":[]}}