Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na świadczenie usługi konserwacji systemu sygnalizacji pożarowej
Nasz znak: Data:
AD.2600.25.2023 25 stycznia 2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usług monitorowania i konserwacji systemów alarmowych oraz sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanych w budynkach PSSE w Krakowie przy ul. Gazowej 15 oraz ul. Makuszyńskiego 9.
- Opis przedmiotu zamówienie [wymagania minimalne]:
- Świadczenie usługi całodobowego monitorowania systemów alarmowych zainstalowanych w budynkach PSSE w Krakowie oraz podjęcie interwencji:
- Budynek PSSE w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9:
- odbioru sygnału z lokalnego systemu alarmowego o zaistniałej sytuacji alarmowej tj. włamanie, napad, sabotaż, zanik zasilania sieciowego 230 V (dotyczy obwodu, do którego podłączony jest nadajnik i centrala alarmowa), alarm przy rozbrojeniu systemu, alarm z czujnika temperatury z serwerowni,
- monitorowanie sygnału alarmowego – włamanie i napad,
- monitorowanie sygnału alarmowego – sabotaż systemu, sabotaż nadajnika (w przypadku ingerencji osoby nieupoważnionej w system, np. w przypadku zwarcia lub przerwy w okablowaniu, otwarcia czujki, otwarcia obudowy centrali alarmowej, zerwania czujki, sygnalizatora lub innego elementu systemu),
- monitorowanie sygnału alarmowego o zaniku zasilania sieciowego (brak 230V),
- monitorowanie sygnału alarmowego w przypadku uszkodzenia układu zasilającego czujki (brak AUX),
- monitorowanie sygnału alarmowego – Załączenie/Wyłączenie (sygnał informacyjny pozwalający stwierdzić, czy osoba upoważniona właściwie zabezpieczyła obiekt i o której godzinie to nastąpiło),
- monitowanie sygnału alarmowego z czujnika temperatury w pomieszczeniu specjalnym (serwerownia),
- telefoniczne powiadomienie o zaistniałej sytuacji w obiekcie po wywołanym alarmie (operator telefonuje pod wskazane numery telefonów, informując o zaistniałym alarmie, przyczynie i okolicznościach wystąpienia alarmu zgodnie z procedurą kontaktu telefonicznego, która będzie załącznikiem do umowy),
- rejestrowanie uzgodnionych sygnałów przyjętych z lokalnego systemu alarmowego,
- przyjazdy prewencyjne grup interwencyjnych,
- możliwość wywołania próbnego alarmu.
2. Budynek PSSE w Krakowie ul. Gazowa 15:
- odbioru sygnału z lokalnego systemu alarmowego o zaistniałej sytuacji alarmowej tj. włamanie, napad, sabotaż, zanik zasilania sieciowego 230 V (dotyczy obwodu, do którego podłączony jest nadajnik i centrala alarmowa), alarm przy rozbrojeniu systemu, alarm z czujnika temperatury z serwerowni,
- monitorowanie sygnału alarmowego – włamanie i napad,
- monitorowanie sygnału alarmowego – sabotaż systemu, sabotaż nadajnika (w przypadku ingerencji osoby nieupoważnionej w system, np. w przypadku zwarcia lub przerwy
- w okablowaniu, otwarcia czujki, otwarcia obudowy centrali alarmowej, zerwania czujki, sygnalizatora lub innego elementu systemu),
- monitorowanie sygnału alarmowego o zaniku zasilania sieciowego (brak 230V),
- monitorowanie sygnału alarmowego w przypadku uszkodzenia układu zasilającego czujki (brak AUX),
- monitorowanie sygnału alarmowego – Załączenie/Wyłączenie (sygnał informacyjny pozwalający stwierdzić, czy osoba upoważniona właściwie zabezpieczyła obiekt i o której godzinie to nastąpiło),
- monitowanie sygnału alarmowego z czujnika temperatury w pomieszczeniu specjalnym (Serwerownia),
- monitowanie sygnałów alarmowych w pomieszczeniu pod specjalnym nadzorem (Magazyn Szczepionek - chłodnia) dotyczących w szczególności:
- braku zasilania 230 V,
- przekroczenie górnego progu temperatury,
- przekroczenie dolnego progu temperatury,
- załączenie zapasowego agregatu chłodniczego,
- załączenia agregatu prądotwórczego,
- monitorowanie sygnałów alarmowych drogą radiową oraz linią telefoniczną,
- bezzwłoczne telefoniczne powiadamianie o otrzymanym sygnale alarmowym wskazane osoby, według uzgodnionej procedury powiadamiania do skutku;
- telefoniczne powiadomienie o zaistniałej sytuacji w obiekcie po wywołanym alarmie (operator telefonuje pod wskazane numery telefonów, informując o zaistniałym alarmie, przyczynie i okolicznościach wystąpienia alarmu),
- rejestrowanie uzgodnionych sygnałów przyjętych z lokalnego systemu alarmowego,
- przyjazdy prewencyjne grup interwencyjnych,
- możliwość wywołania próbnego alarmu.
2. Świadczenie usługi konserwacji lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w budynkach PSSE w Krakowie (usługa wykonywana 4 razy w roku – raz na kwartał):
1. Utrzymanie lokalnych systemów alarmowych w stanie przydatnym do użytku poprzez dokonywanie odpowiednich czynności konserwacyjnych, w tym:
- Budynek PSSE w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9 – utrzymania lokalnego systemu alarmowego przez cały czas trwania umowy w stanie przydatnym do użytku poprzez dokonywanie odpowiednich czynności konserwacyjnych, na które składa się:
- sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń,
- sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie,
- sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich,
- sprawdzenie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne,
- sprawdzenie centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowej,
- sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia alarmu przy współpracy z odpowiedzialną władzą lub zainteresowanym Alarmowym Centrum Odbiorczym,
- sprawdzenia poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego,
- sprawdzenia czy system jest w stanie całkowitej gotowości do pracy.
- budynek PSSE w Krakowie - ul. Gazowa 15 – utrzymania lokalnego systemu alarmowego przez cały czas trwania umowy w stanie przydatnym do użytku poprzez dokonywanie odpowiednich czynności konserwacyjnych, na które składa się:
- sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń,
- sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie,
- sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich,
- sprawdzenie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne,
- sprawdzenie centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowej,
- sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia alarmu przy współpracy z odpowiedzialną władzą lub zainteresowanym Alarmowym Centrum Odbiorczym,
- sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego,
- sprawdzenie czy system jest w stanie całkowitej gotowości do pracy,
- konserwacje przeprowadzone będą jednoczasowo z konserwacją systemu chłodniczego w chłodni magazynu szczepionek dokonywaną przez odrębny podmiot – w terminie uzgodnionym ze Zleceniodawcą,
- sporządzenie dodatkowego protokołu z wykonania czynności konserwacyjnych systemu alarmowego w pomieszczeniu pod specjalnym nadzorem (Magazyn Szczepionek - chłodnia).
- sporządzenie protokołu z wykonania czynności konserwacyjnych.
- naprawianie systemu alarmowego w przypadku usterki - na podstawie telefonicznego (potwierdzonego e-mailem) lub pisemnego zlecenia serwisowego;
- podejmowanie naprawy w dni robocze w możliwie najkrótszym czasie, nie później jednak niż w 48 godzin od chwili zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, chyba, że Zamawiający na piśmie (lub e-mailem) wyznaczy inny późniejszy termin;
- dokonywanie, na zlecenie Zamawiającego lub w miarę potrzeb technicznych, zmian w oprogramowaniu centrali alarmowej.
- Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 1 marca 2023 r. do dnia 28 lutego 2025 r.
- Warunki udziału w postępowaniu:
- Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
- posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG);
- posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - Zamawiający uznaje warunek spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995.),
- znajdować się sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia (oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł brutto);
- posiadać zdolności techniczne lub zawodowe do wykonania przedmiotu zamówienia tj. dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku – spełnia lub nie spełnia – treść oświadczenia w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana.
- Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena 100%
- Miejsce i termin złożenia ofert:
- Ofertę należy złożyć na adres e-mail zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 lutego 2023 r. godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
- Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający dopuszcza by poszczególne, określone części przedmiotu zamówienia wykonywały inne podmioty wskazane wyraźnie w ofercie (np. jeden podmiot monitoruje sygnały alarmowe, a inny, powiązany z nim, świadczy usługi konserwacji systemu alarmowego).
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Kontakt:
Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numerem 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl
- Inne informacje:
- Przed sporządzeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej celem zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki przedmiotu zamówienia, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia w ramach przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 693 035 308.
- Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
- Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na wykonanie przedmiotu zamówienie.
- W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
- Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy.
- Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
- została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. VII pkt. 7 ppkt. 3);
- została złożona po terminie składania ofert;
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty;
- wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
- Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie
- W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:
- Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
- Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl, strona internetowa: https://bip.malopolska.pl/pssekrakow/, skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP
- W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
- Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod.psse.krakow@sanepid.gov.pl.
- Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl.
- Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w zapytaniu ofertowym, znak sprawy AD.2600.25.2023.
- Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) i jest niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
- W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
- Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z zm.)). Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat.
- Wykonawcy przysługuje:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
- Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
- usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
- prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Materiały
Załącznik nr - Formularz ofertowy25_zal_1_monitor.doc 0.03MB