W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na świadczenie usługi konserwacji systemu sygnalizacji pożarowej

Nasz znak:                 Data:

AD.2600.25.2023       25 stycznia 2023 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usług monitorowania i konserwacji systemów alarmowych oraz sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanych w budynkach PSSE w Krakowie przy ul. Gazowej 15 oraz ul. Makuszyńskiego 9.

  1. Opis przedmiotu zamówienie [wymagania minimalne]:
  1. Świadczenie usługi całodobowego monitorowania systemów alarmowych zainstalowanych w budynkach PSSE w Krakowie oraz podjęcie interwencji:
  1. Budynek PSSE w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9:
  1. odbioru sygnału z lokalnego systemu alarmowego o zaistniałej sytuacji alarmowej tj. włamanie, napad, sabotaż, zanik zasilania sieciowego 230 V (dotyczy obwodu, do którego podłączony jest nadajnik i centrala alarmowa), alarm przy rozbrojeniu systemu, alarm z czujnika temperatury z serwerowni,
  2. monitorowanie sygnału alarmowego – włamanie i napad,
  3. monitorowanie sygnału alarmowego – sabotaż systemu, sabotaż nadajnika (w przypadku ingerencji osoby nieupoważnionej w system, np. w przypadku zwarcia lub przerwy w okablowaniu, otwarcia czujki, otwarcia obudowy centrali alarmowej, zerwania czujki, sygnalizatora lub innego elementu systemu),
  4. monitorowanie sygnału alarmowego o zaniku zasilania sieciowego (brak 230V),
  5. monitorowanie sygnału alarmowego w przypadku uszkodzenia układu zasilającego czujki (brak AUX),
  6. monitorowanie sygnału alarmowego – Załączenie/Wyłączenie (sygnał informacyjny pozwalający stwierdzić, czy osoba upoważniona właściwie zabezpieczyła obiekt i o której godzinie to nastąpiło),
  7. monitowanie sygnału alarmowego z czujnika temperatury w pomieszczeniu specjalnym (serwerownia),
  8. telefoniczne powiadomienie o zaistniałej sytuacji w obiekcie po wywołanym alarmie (operator telefonuje pod wskazane numery telefonów, informując o zaistniałym alarmie, przyczynie i okolicznościach wystąpienia alarmu zgodnie z procedurą kontaktu telefonicznego, która będzie załącznikiem do umowy),
  9. rejestrowanie uzgodnionych sygnałów przyjętych z lokalnego systemu alarmowego,
  10. przyjazdy prewencyjne grup interwencyjnych,
  11. możliwość wywołania próbnego alarmu.

2. Budynek PSSE w Krakowie ul. Gazowa 15:

  1. odbioru sygnału z lokalnego systemu alarmowego o zaistniałej sytuacji alarmowej tj. włamanie, napad, sabotaż, zanik zasilania sieciowego 230 V (dotyczy obwodu, do którego podłączony jest nadajnik i centrala alarmowa), alarm przy rozbrojeniu systemu, alarm z czujnika temperatury z serwerowni,
  2. monitorowanie sygnału alarmowego – włamanie i napad,
  3. monitorowanie sygnału alarmowego – sabotaż systemu, sabotaż nadajnika (w przypadku ingerencji osoby nieupoważnionej w system, np. w przypadku zwarcia lub przerwy
  4. w okablowaniu, otwarcia czujki, otwarcia obudowy centrali alarmowej, zerwania czujki, sygnalizatora lub innego elementu systemu),
  5. monitorowanie sygnału alarmowego o zaniku zasilania sieciowego (brak 230V),
  6. monitorowanie sygnału alarmowego w przypadku uszkodzenia układu zasilającego czujki (brak AUX),
  7. monitorowanie sygnału alarmowego – Załączenie/Wyłączenie (sygnał informacyjny pozwalający stwierdzić, czy osoba upoważniona właściwie zabezpieczyła obiekt i o której godzinie to nastąpiło),
  8. monitowanie sygnału alarmowego z czujnika temperatury w pomieszczeniu specjalnym (Serwerownia),
  9. monitowanie sygnałów alarmowych w pomieszczeniu pod specjalnym nadzorem (Magazyn Szczepionek - chłodnia) dotyczących w szczególności:
  • braku zasilania 230 V,
  • przekroczenie górnego progu temperatury,
  • przekroczenie dolnego progu temperatury,
  • załączenie zapasowego agregatu chłodniczego,
  • załączenia agregatu prądotwórczego,
  • monitorowanie sygnałów alarmowych drogą radiową oraz linią telefoniczną,
  • bezzwłoczne telefoniczne powiadamianie o otrzymanym sygnale alarmowym wskazane osoby, według uzgodnionej procedury powiadamiania do skutku;
  1. telefoniczne powiadomienie o zaistniałej sytuacji w obiekcie po wywołanym alarmie (operator telefonuje pod wskazane numery telefonów, informując o zaistniałym alarmie, przyczynie i okolicznościach wystąpienia alarmu),
  2. rejestrowanie uzgodnionych sygnałów przyjętych z lokalnego systemu alarmowego,
  3. przyjazdy prewencyjne grup interwencyjnych,
  4. możliwość wywołania próbnego alarmu.

2. Świadczenie usługi konserwacji lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w budynkach PSSE w Krakowie (usługa wykonywana 4 razy w roku – raz na kwartał):

1. Utrzymanie lokalnych systemów alarmowych w stanie przydatnym do użytku poprzez dokonywanie odpowiednich czynności konserwacyjnych, w tym:

  1. Budynek PSSE w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9 – utrzymania lokalnego systemu alarmowego przez cały czas trwania umowy w stanie przydatnym do użytku poprzez dokonywanie odpowiednich czynności konserwacyjnych, na które składa się:
  • sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń,
  • sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie,
  • sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich,
  • sprawdzenie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne,
  • sprawdzenie centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowej,
  • sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia alarmu przy współpracy z odpowiedzialną władzą lub zainteresowanym Alarmowym Centrum Odbiorczym,
  • sprawdzenia poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego,
  • sprawdzenia czy system jest w stanie całkowitej gotowości do pracy.
  1. budynek PSSE w Krakowie - ul. Gazowa 15 – utrzymania lokalnego systemu alarmowego przez cały czas trwania umowy w stanie przydatnym do użytku poprzez dokonywanie odpowiednich czynności konserwacyjnych, na które składa się:
  • sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń,
  • sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie,
  • sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich,
  • sprawdzenie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne,
  • sprawdzenie centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowej,
  • sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia alarmu przy współpracy z odpowiedzialną władzą lub zainteresowanym Alarmowym Centrum Odbiorczym,
  • sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego,
  • sprawdzenie czy system jest w stanie całkowitej gotowości do pracy,
  • konserwacje przeprowadzone będą jednoczasowo z konserwacją systemu chłodniczego w chłodni magazynu szczepionek dokonywaną przez odrębny podmiot – w terminie uzgodnionym ze Zleceniodawcą,
  • sporządzenie dodatkowego protokołu z wykonania czynności konserwacyjnych systemu alarmowego w pomieszczeniu pod specjalnym nadzorem (Magazyn Szczepionek - chłodnia).
  1. sporządzenie protokołu z wykonania czynności konserwacyjnych.
  2. naprawianie systemu alarmowego w przypadku usterki - na podstawie telefonicznego (potwierdzonego e-mailem) lub pisemnego zlecenia serwisowego;
  3. podejmowanie naprawy w dni robocze w możliwie najkrótszym czasie, nie później jednak niż w 48 godzin od chwili zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, chyba, że Zamawiający na piśmie (lub e-mailem) wyznaczy inny późniejszy termin;
  4. dokonywanie, na zlecenie Zamawiającego lub w miarę potrzeb technicznych, zmian w oprogramowaniu centrali alarmowej.
  1. Termin wykonania zamówienia:

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 1 marca 2023 r. do dnia 28 lutego 2025 r.

  1. Warunki udziału w postępowaniu:
  1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
  1. posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG);
  2. posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - Zamawiający uznaje warunek spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995.),
  3. znajdować się sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia (oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł brutto);
  4. posiadać zdolności techniczne lub zawodowe do wykonania przedmiotu zamówienia tj. dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku – spełnia lub nie spełnia – treść oświadczenia w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  2. W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana.
  1. Kryterium oceny ofert:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Cena 100%

  1. Miejsce i termin złożenia ofert:
  1. Ofertę należy złożyć na adres e-mail zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 lutego 2023 r. godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
  2. Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający dopuszcza by poszczególne, określone części przedmiotu zamówienia wykonywały inne podmioty wskazane wyraźnie w ofercie (np. jeden podmiot monitoruje sygnały alarmowe, a inny, powiązany z nim, świadczy usługi konserwacji systemu alarmowego).
  4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Kontakt:

Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numerem 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl

  1. Inne informacje:
  1. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej celem zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki przedmiotu zamówienia, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia w ramach przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 693 035 308.
  2. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
  3. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na wykonanie przedmiotu zamówienie.
  4. W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
  5. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy.
  6. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
  7. Zamawiający poprawia w ofercie:
  1. oczywiste omyłki pisarskie;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
  1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
  1. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
  2. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
  3. została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  4. Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. VII pkt. 7 ppkt. 3);
  5. została złożona po terminie składania ofert;
  6. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  1. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
  1. nie złożono żadnej oferty;
  2. wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
  3. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
  4. zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
  5. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
  6. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
  1. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie
  2. W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:

  1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
  2. Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl, strona internetowa: https://bip.malopolska.pl/pssekrakow/, skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP
  3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
  1. Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod.psse.krakow@sanepid.gov.pl.
  2. Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl.
  1. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w zapytaniu ofertowym, znak sprawy AD.2600.25.2023.
  2. Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) i jest niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
  3. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
  4. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z zm.)). Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat.
  5. Wykonawcy przysługuje:
  1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
  3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
  1. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
  2. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
  1. usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
  3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Materiały

Załącznik nr - Formularz ofertowy
25​_zal​_1​_monitor.doc 0.03MB
{"register":{"columns":[]}}