W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na wykonanie usługi serwisu i konserwacji urządzeń chłodni: dwóch niezależnie pracujących agregatów chłodniczych, komory chłodniczej, systemu alarmowego, agregatu prądotwórczego oraz klimatyzatora ściennego

Nasz znak: AD-2600-315/21
Data: 10 listopada 2021 r.

Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usługi serwisu i konserwacji urządzeń chłodni: dwóch niezależnie pracujących agregatów chłodniczych, komory chłodniczej, systemu alarmowego, agregatu prądotwórczego oraz klimatyzatora ściennego Magazynie Szczepionek w budynku PSSE w Krakowie przy ul. Gazowej 15. W przypadku awarii urządzeń chłodniczych należy przystąpić bezzwłocznie do ich usunięcia nie później niż w terminie do 8 godzin od chwili zgłoszenia.

Zakres prac konserwacyjnych wykonywanych raz w miesiącu:

  1. Sprawdzenie szczelności instalacji chłodniczej.

  2. Sprawdzenie stanu czynnika chłodzącego w instalacji.

  3. Oględziny całej instalacji pod kątem śladów olejowych i widocznych uszkodzeń mechanicznych.

  4. Sprawdzenie wszystkich elementów ruchomych pod kątem ich właściwej pracy.

  5. Sprawdzenie załączenia i wyłączenia wszystkich kompresorów, wentylatorów i innych urządzeń.

  6. Sprawdzenie wszystkich zabezpieczeń i regulatorów instalacji.

  7. Sprawdzenie resetu automatycznego i ręcznego w działaniu.

  8. Sprawdzenie pracy w reżimie awaryjnym.

  9. Sprawdzenie wszystkich połączeń elektrycznych i mechanicznych pod kątem uszkodzeń eksploatacyjnych.

  10. Sprawdzenie stanu czynności instalacji (skraplacz, parownik, wentylator, agregaty).

  11. Pomiar poboru prądu przez poszczególne elementy elektryczne.

  12. Sprawdzenie nastaw automatyki, ewentualnie ich regulacja.

  13. Sprawdzenie ciśnienia w instalacji chłodniczej.

  14. Sprawdzenie sposobu eksploatacji chłodni, czy nie ma przekroczeń warunków granicznych.

  15. Sprawdzanie stanu załadowania chłodni, dostęp powietrza do parowników.

  16. Sprawdzanie drożności instalacji spustu skroplin.

  17. Wymiana filtrów lub ich czyszczenie.

  18. Sprawdzenie stanów zaworów.

  19. Sprawdzenie temperatury pracy kompresora i skraplacza oraz parownika grzałek.

  20. Sprawdzenie grzałek parowników (włączenie, wyłączenie, automatyczne, ręczne).

  21. Uzupełnienie czynnika chłodniczego – w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby.

  22. Sprawdzenie działania agregatu prądotwórczego.

  23. Wymiana oleju, filtra powietrza, benzyny w agregacie prądotwórczym – 1 raz w roku.

  24. Sprawdzenie poprawności działania systemu alarmowego, a w szczególności:

1)   zadziałanie alarmu wysokiej temperatury,

2)   zadziałanie alarmu niskiej temperatury,

3)   zadziałanie alarmu załączenia agregatu chłodniczego awaryjnego,

4)   zadziałanie alarmu załączenia agregatu prądotwórczego,

5)   zadziałanie alarmu braku zasilania.

  1. Wykonanie protokołu z przeprowadzonej konserwacji urządzeń z uwzględnieniem wszystkich wyżej wymienionych punktów

TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 listopada 2020 r. godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.

KONTAKT:

Informacji w sprawie przedmiotu zamówienia udziela Pani Maria Lisak pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zampub@pssekrakow.pl

UWAGI:

  1. Termin wykonania usługi od dnia 1 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.

  2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na wykonanie usługi.

  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:

    1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.

    2. Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl  skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.

    3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:

    1. Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;

    2. Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.

  1. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem
    o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi serwisu i konserwacji urządzeń chłodni (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).

  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa
    w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.

  3. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).

  4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o regulacje dotyczące udzielania informacji publicznej.

  5. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie
    z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną.

  6. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania2 (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).

  7. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:

    1. usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),

    2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),

    3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

  1. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

2. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Referent: Maria Lisak tel. (12) 430-70-69

{"register":{"columns":[]}}