W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - oferta cenowa na wymianę układu sterowania dźwigu osobowego zainstalowanego w budynku przy ul. Gazowej 15

Nasz znak: AD-2600-248/21
Data18 sierpnia 2021 r.

 

Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), na podstawie art. 2
ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wymianę układu sterowania dźwigu osobowego zainstalowanego w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Gazowej 15.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana układu sterowania dźwigu osobowego nr rej. 311201946, zainstalowanego w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Krakowie przy ul. Gazowej 15 w następującym
zakresie:

  1. wymiana tablicy sterowej na nową mikroprocesorową wg. schematu Hl/CE wyposażoną w układ soft-start oraz układ odwzorowania położenia kabiny w szybie Schmersal;
  2. wymiana tablicy wstępnej na nową wg. schematu Hl/CE:
  3. wymiana kasety jazd kontrolnych na nową wg. schematu Hl/CE;
  4. wymiana instalacji sterowych w szybie na kabinie i w maszynowni;
  5. wymiana kaset wezwań;
  6. wymiana kasety/panelu dyspozycji w kabinie;
  7. wymiana kabli zwisowych;
  8. instalacja systemu zdalnego alarmowania GSM;
  9. instalacja enkodera przy silniku wciągarki;
  10. dostosowanie instalacji oświetlenia szybu i maszynowni do wymagań obowiązujących norm;
  11. rozruch i regulacja pracy dźwigu;
  12. opracowanie sprawozdania z oceny stopnia wykorzystania resursu dźwigu po wymianie układu sterowania dźwigu osobowego;
  13. opracowanie i uzgodnienie dokumentacji po wymianie układu sterowania dźwigu osobowego z Urzędem Dozoru Technicznego.
  1. Termin wykonania zamówienia, gwarancja i płatność:
  1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 9 tygodni od dnia podpisania umowy. Oferta winna zawierać wskazanie terminu realizacji zamówienia.
  2. Wymagana jest minimum 24 miesięczna gwarancja na wykonanie przedmiotu zamówienia.
  3. Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
  1. Warunki udziału w postępowaniu:
  1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
  1. posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG);
  2. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
  3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia;
  4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
  1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku – spełnia lub nie spełnia – treść oświadczenia w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  2. W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana.
  1. Kryterium oceny ofert:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium;

Cena 100%

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:
  1. Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl
    w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 sierpnia 2021 r. do godz. 13:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
  2. Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Do oferty należy dołączyć parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  4. Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
  5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Kontakt z Zamawiającym:

Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Maria Lisak pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zampub@pssekrakow.pl

  1. Inne informacje:
  1. Przed sporządzeniem oferty wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej celem ustalenia szczegółowego zakresu prac. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru prac, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 693 035 308. Istnieje możliwość wglądu do dokumentacji dźwigu osobowego w budynku Stacji przy ul. Gazowej 15 pokój 121.
  2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:

    1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
    2. Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl  skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.
    3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
    1. Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;
    2. Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.
  1. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie wymiany układu sterowania dźwigu osobowego zainstalowanego w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
    w Krakowie przy ul. Gazowej 15
    (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa
    w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
  3. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
  4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o regulacje dotyczące udzielania informacji publicznej.
  5. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie
    z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną.
  6. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania2 (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).
  7. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
    1. usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
    2. prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
    3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  1. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

2. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
  2. Załącznik nr 2 – Projekt umowy

 

Referent: Maria Lisak tel. (12) 430-70-69

Materiały

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
248​_zal​_1​_formularz​_winda.doc 0.03MB
Załącznik nr 2 – Projekt umowy
248​_zal​_2​_umowa​_winda.pdf 0.12MB
{"register":{"columns":[]}}