W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe - oferta na sprzedaż i dostawę energii elektrycznej

Zapytanie ofertowe na sprzedaż i dostawę energii elektrycznej dla potrzeb PSSE w Krakowie.

Nasz znak:                 Data:

AD.2600.250.2022        23 września 2022 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na sprzedaż i dostawę energii elektrycznej dla potrzeb PSSE w Krakowie.

I. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa energii elektrycznej do budynków Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Krakowie zlokalizowanych przy
    ul. Makuszyńskiego 9 oraz ul. Gazowej 15 (4 punkty poboru energii).
  2. Szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie zamówienia (12 miesięcy) wynosi 95 MWh, w tym:
  • energia elektryczna w grupie C11 – 70 MWh
  • energia elektryczna w grupie C21 – 25 MWh
  1. Przedstawione w formularzu oferty wartości zużycia są szacunkowe i służą jedynie do dokonania porównania ofert. Nie stanowią one jakiejkolwiek podstawy do rozliczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą oraz roszczeń z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia rzeczywistego zużycia energii w trakcie trwania umowy.
  2. Należność dla Wykonawcy obliczana będzie na podstawie faktycznie zużytej energii i ceny jednostkowej netto oraz miesięcznej opłaty handlowej netto (jeżeli występuje),
    w wysokości zaoferowanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, powiększonej o należny podatek VAT.
  3. Okres rozliczeniowy: 1 miesiąc dla taryfy C21, 2 miesiące dla taryfy C11.
  4. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
  5. Zamawiający informuje, że obecnym Dystrybutorem energii elektrycznej jest TAURON Dystrybucja S. A.
  6. Zamawiający informuje, że obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest TAURON Sprzedaż Sp. z o. o.
  7. Zamawiający oświadcza, iż czas obowiązywania umowy zawartej z dotychczasowym dostawcą energii elektrycznej – TAURON Sprzedaż Sp. z o. o. – upływa z dniem 31.01.2023 r. Dla wszystkich punktów poboru warunki formalne dostaw energii regulują obecnie posiadane umowy na czas określony do dnia 31.01.2023 r.
  8. Zamawiający upoważnia i zobowiązuje Wykonawcę do złożenia, w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o wyborze Sprzedawcy energii elektrycznej operatorowi systemu dystrybucyjnego. Ponadto Zamawiający upoważnia i zobowiązuje Wykonawcę do dopełnienia wszelkich formalności związanych z przeprowadzeniem procedury zmiany sprzedawcy.

II. Termin wykonania zamówienia:

Nie wcześniej niż od dnia 01.02.2023 r. do dnia 31.01.2024 r., z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostaw nastąpi po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. Zamawiający upoważni Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, do wykonania w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz wszelkich czynności związanych z procedurą zmiany sprzedawcy.

III. Warunki udziału w postepowaniu:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

  1. posiadać tj. kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
  2. posiadać wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonywania zamówienia;
  3. dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

IV. Kryterium oceny ofert:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium – Cena 100%.

V. Miejsce i termin składania ofert:

  1. Ofertę należy złożyć na adres e-mail zampub.psse.krakow.@sanepid.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 października 2022 r. godz. 10:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
  2. Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Do oferty należy dołączyć kopię aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  4. Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
  5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VI. Kontakt:

Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numerem 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub.psse.krakow.@sanepid.gov.pl

VII. Inne informacje:

  1. Zamawiający będzie rozpatrywał ofertę całościowo.
  2. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na sprzedaż i dostawę energii elektrycznej. Dopuszcza się możliwość podpisania umowy według wzoru zaproponowanego przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, aby proponowana umowa zawierała wymagania zawarte w treści powyższego zapytania ofertowego i jego załącznikach.
  3. Umowa przygotowana przez Wykonawcę ma gwarantować stałą cenę podczas okresu obowiązania umowy.
  4. Faktyczne wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z iloczynu rzeczywistego zużycia energii elektrycznej razy stawka zadeklarowana przez Wykonawcę w postępowaniu, zgodnie ze wskazaniami układów pomiarowych w danej grupie taryfowej, powiększone o miesięczną opłatę handlową o ile występuje.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:

  1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
  2. Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl, strona internetowa: https://bip.malopolska.pl/pssekrakow/, skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP
  3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
  1. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w zapytaniu ofertowym, znak sprawy AD.2600.250.2022.
  2. Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129 ze zm.) i jest niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
  3. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
  4. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. Nr 14, poz. 67 z zm.)). Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji, niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres 10 lat.
  5. Wykonawcy przysługuje:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
  1. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
  2. Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
  • usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
  • prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
  • prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

 

 

Referent: Maria Lisak tel. (12) 430-70-69

Materiały

załącznik nr 1 - Formularz cenowy
250​_zal​_1​_formularz​_energia.doc 0.05MB
{"register":{"columns":[]}}