Zapytanie ofertowe - oferty cenowej na świadczenie usług monitorowania i konserwacji systemów alarmowych oraz sygnalizacji włamania i napadu
Nasz znak: AD-2600-20/21
Data: 25 stycznia 2021 r.
Zapytanie ofertowe - oferty cenowej na świadczenie usług monitorowania i konserwacji systemów alarmowych oraz sygnalizacji włamania i napadu
Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usług monitorowania i konserwacji systemów alarmowych oraz sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanych w budynkach PSSE w Krakowie przy ul. Gazowej 15 oraz ul. Makuszyńskiego 9.
-
Opis przedmiotu zamówienie [wymagania minimalne]:
-
Świadczenie usługi całodobowego monitorowania systemów alarmowych zainstalowanych w budynkach PSSE w Krakowie oraz podjęcie interwencji:
-
Budynek PSSE w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9:
-
odbioru sygnału z lokalnego systemu alarmowego o zaistniałej sytuacji alarmowej tj. włamanie, napad, sabotaż, zanik zasilania sieciowego 230 V (dotyczy obwodu, do którego podłączony jest nadajnik i centrala alarmowa), alarm przy rozbrojeniu systemu, alarm z czujnika temperatury z serwerowni,
-
monitorowanie sygnału alarmowego – włamanie i napad,
-
monitorowanie sygnału alarmowego – sabotaż systemu, sabotaż nadajnika (w przypadku ingerencji osoby nieupoważnionej w system, np. w przypadku zwarcia lub przerwy w okablowaniu, otwarcia czujki, otwarcia obudowy centrali alarmowej, zerwania czujki, sygnalizatora lub innego elementu systemu),
-
monitorowanie sygnału alarmowego o zaniku zasilania sieciowego (brak 230V),
-
monitorowanie sygnału alarmowego w przypadku uszkodzenia układu zasilającego czujki (brak AUX),
-
monitorowanie sygnału alarmowego – Załączenie/Wyłączenie (sygnał informacyjny pozwalający stwierdzić, czy osoba upoważniona właściwie zabezpieczyła obiekt i o której godzinie to nastąpiło),
-
monitowanie sygnału alarmowego z czujnika temperatury w pomieszczeniu specjalnym (serwerownia),
-
telefoniczne powiadomienie o zaistniałej sytuacji w obiekcie po wywołanym alarmie (operator telefonuje pod wskazane numery telefonów, informując o zaistniałym alarmie, przyczynie i okolicznościach wystąpienia alarmu zgodnie z procedurą kontaktu telefonicznego, która będzie załącznikiem do umowy),
-
rejestrowanie uzgodnionych sygnałów przyjętych z lokalnego systemu alarmowego,
-
przyjazdy prewencyjne grup interwencyjnych,
-
możliwość wywołania próbnego alarmu.
-
Budynek PSSE w Krakowie ul. Gazowa 15:
-
odbioru sygnału z lokalnego systemu alarmowego o zaistniałej sytuacji alarmowej tj. włamanie, napad, sabotaż, zanik zasilania sieciowego 230 V (dotyczy obwodu, do którego podłączony jest nadajnik i centrala alarmowa), alarm przy rozbrojeniu systemu, alarm z czujnika temperatury z serwerowni,
-
monitorowanie sygnału alarmowego – włamanie i napad,
-
monitorowanie sygnału alarmowego – sabotaż systemu, sabotaż nadajnika (w przypadku ingerencji osoby nieupoważnionej w system, np. w przypadku zwarcia lub przerwy
-
w okablowaniu, otwarcia czujki, otwarcia obudowy centrali alarmowej, zerwania czujki, sygnalizatora lub innego elementu systemu),
-
monitorowanie sygnału alarmowego o zaniku zasilania sieciowego (brak 230V),
-
monitorowanie sygnału alarmowego w przypadku uszkodzenia układu zasilającego czujki (brak AUX),
-
monitorowanie sygnału alarmowego – Załączenie/Wyłączenie (sygnał informacyjny pozwalający stwierdzić, czy osoba upoważniona właściwie zabezpieczyła obiekt i o której godzinie to nastąpiło),
-
monitowanie sygnału alarmowego z czujnika temperatury w pomieszczeniu specjalnym (Serwerownia),
-
monitowanie sygnałów alarmowych w pomieszczeniu pod specjalnym nadzorem (Magazyn Szczepionek - chłodnia) dotyczących w szczególności:
-
braku zasilania 230 V,
-
przekroczenie górnego progu temperatury,
-
przekroczenie dolnego progu temperatury,
-
załączenie zapasowego agregatu chłodniczego,
-
załączenia agregatu prądotwórczego,
-
monitorowanie sygnałów alarmowych drogą radiową oraz linią telefoniczną,
-
bezzwłoczne telefoniczne powiadamianie o otrzymanym sygnale alarmowym wskazane osoby, według uzgodnionej procedury powiadamiania do skutku;
-
telefoniczne powiadomienie o zaistniałej sytuacji w obiekcie po wywołanym alarmie (operator telefonuje pod wskazane numery telefonów, informując o zaistniałym alarmie, przyczynie i okolicznościach wystąpienia alarmu),
-
rejestrowanie uzgodnionych sygnałów przyjętych z lokalnego systemu alarmowego,
-
przyjazdy prewencyjne grup interwencyjnych,
-
możliwość wywołania próbnego alarmu.
-
Świadczenie usługi konserwacji lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w budynkach PSSE w Krakowie (usługa wykonywana 4 razy w roku – raz na kwartał):
-
Utrzymanie lokalnych systemów alarmowych w stanie przydatnym do użytku poprzez dokonywanie odpowiednich czynności konserwacyjnych, w tym:
-
Budynek PSSE w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9 – utrzymania lokalnego systemu alarmowego przez cały czas trwania umowy w stanie przydatnym do użytku poprzez dokonywanie odpowiednich czynności konserwacyjnych, na które składa się:
-
sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń,
-
sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie,
-
sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich,
-
sprawdzenie czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne,
-
sprawdzenie centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowej,
-
sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia alarmu przy współpracy z odpowiedzialną władzą lub zainteresowanym Alarmowym Centrum Odbiorczym,
-
sprawdzenia poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego,
-
sprawdzenia czy system jest w stanie całkowitej gotowości do pracy.
-
budynek PSSE w Krakowie - ul. Gazowa 15 – utrzymania lokalnego systemu alarmowego przez cały czas trwania umowy w stanie przydatnym do użytku poprzez dokonywanie odpowiednich czynności konserwacyjnych, na które składa się:
-
sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń,
-
sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie,
-
sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich,
-
sprawdzenie, czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne,
-
sprawdzenie centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowej,
-
sprawdzenie poprawności działania każdego urządzenia alarmu przy współpracy z odpowiedzialną władzą lub zainteresowanym Alarmowym Centrum Odbiorczym,
-
sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego,
-
sprawdzenie, czy system jest w stanie całkowitej gotowości do pracy,
-
konserwacje przeprowadzone będą jednoczasowo z konserwacją systemu chłodniczego w chłodni magazynu szczepionek dokonywaną przez odrębny podmiot – w terminie uzgodnionym ze Zleceniodawcą,
-
sporządzenie dodatkowego protokołu z wykonania czynności konserwacyjnych systemu alarmowego w pomieszczeniu pod specjalnym nadzorem (Magazyn Szczepionek - chłodnia).
-
sporządzenie protokołu z wykonania czynności konserwacyjnych.
-
naprawianie systemu alarmowego w przypadku usterki - na podstawie telefonicznego (potwierdzonego e-mailem) lub pisemnego zlecenia serwisowego;
-
podejmowanie naprawy w dni robocze w możliwie najkrótszym czasie, nie później jednak niż w 48 godzin od chwili zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, chyba, że Zamawiający na piśmie (lub e-mailem) wyznaczy inny późniejszy termin;
-
dokonywanie, na zlecenie Zamawiającego lub w miarę potrzeb technicznych, zmian w oprogramowaniu centrali alarmowej.
-
Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 1 marca 2021 r. do dnia 28 lutego 2023 r.
-
Warunki udziału w postepowaniu:
-
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
-
posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG);
-
posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - Zamawiający uznaje warunek spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesje w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 838.),
-
znajdować się sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia (oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł brutto);
-
posiadać zdolności techniczne lub zawodowe do wykonania przedmiotu zamówienia tj. dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku – spełnia lub nie spełnia – treść oświadczenia w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
-
W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana.
-
Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena 100%
-
Miejsce i termin złożenia ofert:
-
Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub@pssekrakow.pl lub w siedzibie Zamawiającego, tj. Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie ul. Gazowa 15, 31-060 Kraków, II piętro p. 120 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 lutego 2021 r. do godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
-
Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
-
Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający dopuszcza by poszczególne, określone części przedmiotu zamówienia wykonywały inne podmioty wskazane wyraźnie w ofercie (np. jeden podmiot monitoruje sygnały alarmowe, a inny, powiązany z nim, świadczy usługi konserwacji systemu alarmowego).
-
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Kontakt:
Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pani Maria Lisak pod numerem telefonu (12) 430 70 69 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zampub@pssekrakow.pl
-
Inne informacje:
-
Przed sporządzeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej celem zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki przedmiotu zamówienia, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia w ramach przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego pod numerem telefonu 693 035 308.
-
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
-
Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na wykonanie przedmiotu zamówienie.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krakowie (będącego jednocześnie Dyrektorem PSSE w Krakowie) informuje:
-
-
Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie będąca jednostką budżetową oraz podmiotem leczniczym wpisanym do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą w księdze rejestrowej prowadzonej przez Wojewodę Małopolskiego o numerze 000000024349.
-
Dane kontaktowe Administratora: ul. K. Makuszyńskiego 9, 31 - 752 Kraków, tel. centrala: (12) 644-91-33, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl, strona internetowa: www.pssekrakow.pl skrytka w ePUAP: /pssekrakow/SkrytkaESP.
-
W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z:
-
-
-
Inspektorem Ochrony Danych tel. (12) 644-91-33 wew. 150, adres e-mail: iod@pssekrakow.pl;
-
Sekretariatem PSSE w Krakowie tel. (12) 644-09-35, adres e-mail: psse@pssekrakow.pl.
-
-
Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług monitorowania oraz konserwacji systemów alarmowych zainstalowanych w budynkach PSSE w Krakowie przy ul. Gazowej15 oraz ul. Makuszyńskiego 9 (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).
-
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
-
W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO).
-
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o regulacje dotyczące udzielania informacji publicznej.
-
Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną.
-
Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO).
-
Wykonawcy nie przysługuje prawo do:
-
usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
-
prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO),
-
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
-
-
Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki:
-
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
wyk. Maria Lisak tel. (12) 430-70-69
Materiały
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy20_zal_1_monitor.doc 0.03MB