W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe dostawa drukarek termicznych

Nasz znak:                           Data:

AD.Z.2600.183.2023              20 października 2023 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę drukarek termicznych wraz z wyposażeniem dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek termicznych w ilości 22 szt. w zestawach zawierających drukarkę termiczną, zasilacz fabryczny wraz z pełnym okablowaniem, baterię (akumulator litowo-jonowy), materiałowe etui z zamknięciem na rzep, kabel USB połączeniowy z komputerem o następujących parametrach:

technologia druku

termiczna

format

A4

standardowa pamięć

256 MB (+ 64MB flash)

maksymalna pamięć

256 MB (+ 64MB flash)

Parametry Druku

rozdzielczość druku mono 300x300 dpi

szybkość drukowania mono

do 13,5 stron A4/min

Obsługa Nośników

maksymalna gramatura papieru do 100 g/m²; pojemność podajnika głównego do 1 arkuszy; automatyczny podajnik dokumentów (ADF) – nie; podajnik CD/DVD – nie;

obsługiwane rodzaje nośników

papier termiczny (w rolce i arkuszach); papier cięty; papier składany; etykiety (cięte, składane)

obsługiwane formaty nośników

A4; A5; Letter; Legal

Języki i Emulacje

standardowe języki drukarki: Raster; ESC/P Legacy (ESC/P_P); ESC/P Brother (ESC/P_B); Szablony P-touch; emulacja – ZPL II;

czcionki i znaki

Czcionki bitmapowe: Gothic (16, 24, 32dot), Letter Gothic Bold, Helsinki (16, 24, 32, 48dot), Brussel, San Diego, Brougham (24, 32, 48dot)

Czcionki konturowe: Gothic, Letter Gothic, Helsinki, Brussel (Maks.: 400dot)

Emulacja ZPL II: Czcionki bitmapowe: "A","B","C","D","E","F","G","H", Czcionki konturowe: "0"

Komunikacja

ethernet - druk w sieci LAN – nie

wireless - druk przez WiFi – nie

NFC – nie

standardowe rozwiązania komunikacyjne

USB (2.0 Full Speed, Typ C)

Wymiary i Waga

waga produktu (netto) ok. 0,48 kg

waga w opakowaniu ok. 0,5 kg

szerokość produktu 255 mm

głębokość produktu 55 mm

wysokość produktu 30 mm

Warunki Środowiskowe

dopuszczalna wilgotność względna podczas eksploatacji

min 20 %, max 80 %

zalecany zakres temperatur podczas eksploatacji

min -10 °C; max 50 °C

Zasilanie

sieciowe AC (napięcie nieokreślone) (opcja)

zasilacz samochodowy (opcja)

bateryjne (akumulator litowo-jonowy - opcja )

Energy Star – nie

Zgodność z systemami

Microsoft Windows 8.1 / 10 / 11 / Server 2012 / Server 2012R2 / Server 2016 / Server 2019 / Server 2022

Mac OS

macOS 10.15 / 11 / 12

UNIX

Linux Red Hat i Debian

(WAŻNE!) Zawartość Zestawu

Drukarka mobilna, Kabel USB do połączenia drukarki z komputerem (Typ A-Typ C), Podręcznik szybkiej instalacji, Arkusz czyszczący, Dodatkowe akcesoria: zasilacz z okablowaniem zasilającym, bateria, futerał firmowy zamykany na rzep.

  1. Termin wykonania zamówienia i warunki płatności:

1) Termin wykonania przedmiotu zamówienia nie później niż do 14 dni od złożenia zamówienia.

2) Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od otrzymania faktury.

  1. Gwarancja:

1) Zamawiający wymaga na drukarki termiczne gwarancji rozszerzonej 24 miesiące(lub 36 miesięcy po rejestracji na stronie).

2) Sprzęt dostarczony w ramach postępowania będzie fabrycznie nowy, wcześniej nie użytkowany.

3) Wykonawca nie jest zobowiązany do zapewnienia sprzętu zastępczego na okres naprawy gwarancyjnej.

4) Składając ofertę należy podać, na jaki okres udziela się gwarancji oraz jej typ.

  1. Dostawa:

1) Wykonawca zapewnia na swój koszt dostawę drukarek termicznych pod adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, przy ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków, w terminie określonym w zamówieniu.

2) Dostawa realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej powinna być realizowana
w godzinach pracy PSSE w Krakowie tj. od godz. 7.30 do godz. 15.00.

3) Składając ofertę należy podać termin, w jakim dostawa może zostać zrealizowana.

  1. Kryterium oceny ofert:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i wagą – Cena 100%.

  1. Miejsce i termin składania ofert:

1) Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 października 2023 r. do godz. 11:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.

2) Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

3) Do oferty należy dołączyć zaparafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

4) Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.

5) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

  1. Kontakt:

Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numer 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl

Informacja w sprawie specyfikacji technicznej sprzętu udzielana jest pod numerem telefonu (12) 644 93 72 wew. 168 lub za pośrednictwem poczty e-mail: it.psse.krakow@sanepid.gov.pl

  1. Termin związania ofertą:

30 dni od dnia, w którym upłynął termin składania ofert.

  1. Uwagi:

1) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację przedmiotu zamówienia.

2) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.

3) Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy.

4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamawianych ilości drukarek termicznych do wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.

5) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.

6) Zamawiający poprawia w ofercie:

  1. oczywiste omyłki pisarskie;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

7) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

  1. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
  2. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
  3. została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  4. Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 9 ppkt. 6) lit. c);
  5. została złożona po terminie składania ofert;
  6. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

8) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:

  1. nie złożono żadnej oferty;
  2. wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
  3. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
  4. zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
  5. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

9) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

10) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.

11) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.

12) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

Działając na podstawie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „Rozporządzeniem (UE) 2016/679” informuję Panią /Pana że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Krakowie / Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków, e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl, centrala telefoniczna (+48) 12 644 93 72, 12 644 99 64, strona internetowa: https://www.gov.pl/web/psse-krakow, adres skrytki ePUAP: /pssekrakow/skrytkaESP
  2. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: iod.psse.krakow@sanepid.gov.pl lub dzwoniąc pod numer: (+48) 12 644 93 72 wew. 150 lub listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora Danych.
  3. Pani /Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia (UE) 2016/679 w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem ofertowym, którego wartość nie przekracza 130 000 zł netto, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego zgodnie z regulaminem administratora, jak też - jeżeli do tego dojdzie – zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postępowaniu. Konsekwencją braku podania danych osobowych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.

  1. W ograniczonym zakresie Administrator Danych może udzielić dostępu do Pani/Pana danych podmiotom, które obsługują Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Krakowie np.  firmom obsługującym systemy informatyczne, dostawcy usług pocztowych. Udostępnianie danych podmiotom obsługującym PSSE w Krakowie może odbywać się wyłącznie na podstawie zawartych umów.

Pani/Pana dane będą także mogły być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa (np. sądom powszechnym, Policji, Prokuraturze). Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty zakończenia postępowania ofertowego zgodnie z symbolem jednolitego rzeczowego wykazu nr 2600 wynikającego z załącznika nr 5 – Jednolity rzeczowy wykaz akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy – do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 ze zm.). Po upływie tego okresu zostaną trwale usunięte. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
  2. Posiada Pani/Pan na podstawie:
  1. art. 15 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  2. art. 16 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
  3. art. 18 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia (UE) 2016/679,

Informuję również Panią/Pana, iż stosownie do art. 15 ust. 1 rozporządzenia (UE) 2016/679 jest Pani/ Pan uprawniony do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, do uzyskania dostępu do nich.

Informuję również, że stosownie do art. 15 ust. 3 rozporządzenia (UE) 2016/679 za wszelkie kolejne kopie danych osobowych administrator może pobrać opłatę w wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych. Jeżeli osoba, której dane dotyczą, zwraca się o kopię drogą elektroniczną i jeżeli nie zaznaczy inaczej, informacji udziela się powszechnie stosowaną drogą elektroniczną.

  1. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się z naruszeniem prawa pod adresem: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

8.  Administrator danych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 rozporządzenia (UE) 2016/679. Pani/Pana dane nie będą profilowane

Materiały

Załącznik nr 1 formularz ofertowy
zal​_1​_formularz​_ofertowy.doc 0.04MB
Załącznik nr 2 wzór umowy
zal​_2​_umowa​_wzor.pdf 0.11MB
{"register":{"columns":[]}}