W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe na sprzedaż i dostawę energii elektrycznej.

Nasz znak:                 Data:

AD.2600.247.2023     8 grudnia 2023 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej oferty cenowej na sprzedaż i dostawę energii elektrycznej dla potrzeb PSSE w Krakowie.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa energii elektrycznej do budynków Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Krakowie zlokalizowanych przy ul. Makuszyńskiego 9 oraz ul. Gazowej 15 (4 punkty poboru energii).

2) Szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie zamówienia (12 miesięcy) wynosi 110 MWh, w tym:

  • energia elektryczna w grupie C11 – 85 MWh
  • energia elektryczna w grupie C21 – 25 MWh

3) Przedstawione w formularzu oferty wartości zużycia są szacunkowe i służą jedynie do dokonania porównania ofert. Nie stanowią one jakiejkolwiek podstawy do rozliczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą oraz roszczeń z tytułu zwiększenia lub zmniejszenia rzeczywistego zużycia energii w trakcie trwania umowy.

4) Należność dla Wykonawcy obliczana będzie na podstawie faktycznie zużytej energii i ceny jednostkowej netto oraz miesięcznej opłaty handlowej netto (jeżeli występuje), w wysokości zaoferowanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, powiększonej o należny podatek VAT.

5) Okres rozliczeniowy: 1 miesiąc dla taryfy C21, 2 miesiące dla taryfy C11.

6) Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.

7) Zamawiający informuje, że obecnym Dystrybutorem energii elektrycznej jest TAURON Dystrybucja S. A.

8) Zamawiający informuje, że obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest TAURON Sprzedaż Sp. z o. o.

9) Zamawiający oświadcza, iż czas obowiązywania umowy zawartej z dotychczasowym dostawcą energii elektrycznej – TAURON Sprzedaż Sp. z o. o. – upływa z dniem 31.01.2024 r. Dla wszystkich punktów poboru warunki formalne dostaw energii regulują obecnie posiadane umowy na czas określony do dnia 31.01.2024 r.

10) Zamawiający upoważnia i zobowiązuje Wykonawcę do złożenia, w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o wyborze Sprzedawcy energii elektrycznej operatorowi systemu dystrybucyjnego.

11) Zamawiający upoważnia i zobowiązuje Wykonawcę do złożenia, w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o wyborze Sprzedawcy energii elektrycznej operatorowi systemu dystrybucyjnego. Ponadto Zamawiający upoważnia i zobowiązuje Wykonawcę do dopełnienia wszelkich formalności związanych z przeprowadzeniem procedury zmiany sprzedawcy.

2. Termin wykonania zamówienia:

Nie wcześniej niż od dnia 01.02.2024 r. do dnia 31.01.2025 r., z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostaw nastąpi po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. Zamawiający upoważni Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, do wykonania w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz wszelkich czynności związanych z procedurą zmiany sprzedawcy.

3. Warunki udziału w postepowaniu:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

1) posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;

2) posiadać wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonywania zamówienia;

3) dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4. Kryterium oceny ofert:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium – Cena 100%.

5. Miejsce i termin składania ofert:

1) Ofertę należy złożyć na adres e-mail zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 grudnia 2023 r. godz. 12:00, podając ceny brutto.

2) Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

3) Do oferty należy dołączyć kopię aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

4) Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.

5) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

6. Kontakt:

Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numerem 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl

7. Inne informacje:

1) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na świadczenie usług, na podstawie złożonej oferty oraz warunków określonych w zapytaniu cenowym. Dopuszcza się możliwość podpisania umowy według wzoru zaproponowanego przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, aby proponowana umowa zawierała wymagania zawarte w treści powyższego zapytania ofertowego i jego załącznikach

2) Umowa przygotowana przez Wykonawcę ma gwarantować stałą cenę podczas okresu obowiązania umowy.

3) Faktyczne wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z iloczynu rzeczywistego zużycia energii elektrycznej razy stawka zadeklarowana przez Wykonawcę w postępowaniu, zgodnie ze wskazaniami układów pomiarowych w danej grupie taryfowej, powiększone o miesięczną opłatę handlową o ile występuje.

4) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.

5) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.

6) Zamawiający poprawia w ofercie:

a) oczywiste omyłki pisarskie;

b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;

c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

7) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

a) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;

b) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;

c) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

d) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 7 ppkt.6) lit. c);

e) została złożona po terminie składania ofert;

f) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

8) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:

a) nie złożono żadnej oferty;

b) wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;

c) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;

d) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;

e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

9) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.

10) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.

11) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

Działając na podstawie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „Rozporządzeniem (UE) 2016/679” informuję Panią /Pana, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Krakowie / Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków, e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl, centrala telefoniczna (+48) 12 644 93 72, 12 644 99 64, strona internetowa: https://www.gov.pl/web/psse-krakow, adres skrytki ePUAP: /pssekrakow/skrytkaESP

2. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: iod.psse.krakow@sanepid.gov.pl lub dzwoniąc pod numer: (+48) 12 644 93 72 wew. 150 lub listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora Danych.

3. Pani /Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia (UE) 2016/679 w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem ofertowym, którego wartość nie przekracza 130 000 zł netto, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego zgodnie z regulaminem administratora, jak też - jeżeli do tego dojdzie – zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postępowaniu. Konsekwencją braku podania danych osobowych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.

4. W ograniczonym zakresie Administrator Danych może udzielić dostępu do Pani/Pana danych podmiotom, które obsługują Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Krakowie np.  firmom obsługującym systemy informatyczne, dostawcy usług pocztowych. Udostępnianie danych podmiotom obsługującym PSSE w Krakowie może odbywać się wyłącznie na podstawie zawartych umów.

Pani/Pana dane będą także mogły być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa (np. sądom powszechnym, Policji, Prokuraturze). Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty zakończenia postępowania ofertowego zgodnie z symbolem jednolitego rzeczowego wykazu nr 2600 wynikającego z załącznika nr 5 – Jednolity rzeczowy wykaz akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy – do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 ze zm.). Po upływie tego okresu zostaną trwale usunięte. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.

6. Posiada Pani/Pan na podstawie:

a) art. 15 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b) art. 16 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

c) art. 18 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia (UE) 2016/679,

Informuję również Panią/Pana, iż stosownie do art. 15 ust. 1 rozporządzenia (UE) 2016/679 jest Pani/ Pan uprawniony do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, do uzyskania dostępu do nich.

Informuję również, że stosownie do art. 15 ust. 3 rozporządzenia (UE) 2016/679 za wszelkie kolejne kopie danych osobowych administrator może pobrać opłatę w wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych. Jeżeli osoba, której dane dotyczą, zwraca się o kopię drogą elektroniczną i jeżeli nie zaznaczy inaczej, informacji udziela się powszechnie stosowaną drogą elektroniczną.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się z naruszeniem prawa pod adresem: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

8. Administrator danych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 rozporządzenia (UE) 2016/679. Pani/Pana dane nie będą profilowane.

Materiały

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
zalacznik​_1​_formularz​_energia.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}