W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zapytanie ofertowe na świadczenie usługi monitoringu systemu pożarowego.

Nasz znak:                 Data:

AD.2600.245.2023     7 grudnia 2023 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usługi monitoringu pożarowego z dwóch oddzielnych systemów sygnalizacji pożarowej zainstalowanych w siedzibie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Makuszyńskiego 9.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Świadczenie usługi monitoringu pożarowego - transmisji alarmów pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych z oddzielnych systemów sygnalizacji pożarowej zainstalowanych w budynku głównym oraz w budynku tzw. Balneologii Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Makuszyńskiego 9 do centrum odbiorczego alarmów pożarowych w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie i centrum odbiorczego sygnałów uszkodzeniowych danego Operatora. Wszelkie koszty związane z montażem i użytkowaniem urządzenia UTA należy wkalkulować w cenę usługi.

Usługa obejmować będzie niżej wymieniony zakres prac (Wymagania minimalne):

1)  podłączenie systemów sygnalizacji pożarowej budynków PSSE w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9 do centrum odbiorczego alarmów pożarowych w Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie;

2) całodobowe monitorowanie przez Centrum Operatora lokalnego systemu sygnalizacji pożarowej dwoma niezależnymi torami transmisji (drogą radiową i telefoniczną). Monitorowanie polegać będzie na automatycznym przyjmowaniu sygnału alarmu (zgłoszenia), przez urządzenie transmisji alarmów jego rejestrowaniu i bezzwłocznym przekazywaniu sygnału alarmu pożaru za pośrednictwem Stacji Monitorowania Alarmu Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie;

3) obsługę stacji monitorowania alarmów, tworzenie baz danych i ich aktualizację;

4) aktualizację danych dotyczących obiektu Zamawiającego;

5) w ramach usługi – monitorowanie sygnałów z systemów sygnalizacji pożarowej, Operator zobowiązuje się do przyjmowania, rejestrowania i przekazywania osobom wskazanym przez Zamawiającego następujących sygnałów:

  1. sygnału alarmu pożarowego;
  2. uszkodzenie lub wyłączenie Centrali Sygnalizacji Pożaru (CSP) zainstalowanej w centrum monitoringu;
  3. zaniku zasilania podstawowego;
  4. włamania do urządzenie transmisji alarmów;
  5. przerwania połączenia pomiędzy urządzeniem transmisji alarmu, a Centralą Sygnalizacji Pożaru (CSP);

6) przekazanie miesięcznego wydruku zdarzeń przygotowanego na żądanie Zamawiającego;

7) bezpłatnego przeszkolenia wskazanych pracowników z zakresu obsługi urządzeniem transmisji alarmu podczas odbioru monitoringu;

8) posiadania podpisanej umowy z Komendantem Państwowej Straży Pożarnej na prowadzenie monitoringu pożarowego na terenie położenia siedziby PSSE w Krakowie na okres realizacji zamówienia;

9) do czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należy podłączenie do instalacji systemów sygnalizacji pożarowej wraz z uruchomieniem i konfiguracją urządzenia transmisji alarmów w miejscu przeznaczenia. Zamawiający wymaga złożenia wraz z oferta oświadczenia Wykonawcy, iż posiada on niezbędną wiedzę do wykonania przedmiotowej usługi.

2. Termin wykonania zamówienia i warunki płatności:

1) Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.

2) Płatność za wykonaną usługę odbywać się w miesięcznych ratach, przelewem bankowym w terminie 14 dni od otrzymania faktury.

3. Kryterium oceny ofert:

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium;

Cena 100%

4 .Termin i składania ofert:

1)  Ofertę należy złożyć na adres e-mail zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 grudnia 2023 r. godz. 10:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.

2)  Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

3) Do oferty należy dołączyć zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 zapytania ofertowego.

4)  Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.

5)  Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

5. Kontakt:

Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numerem 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl

      1.  

6. Inne informacje:

1. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia.

2. W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.

3. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy.

4.  Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.

5. Zamawiający poprawia w ofercie:

  1. oczywiste omyłki pisarskie;
  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

  1. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
  2. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
  3. została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  4. Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 6 ppkt. 5) lit. c);
  5. została złożona po terminie składania ofert;
  6. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

7. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:

  1. nie złożono żadnej oferty;
  2. wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
  3. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
  4. zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
  5. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
  6. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

8. Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.

9. W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.

10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną

Działając na podstawie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „Rozporządzeniem (UE) 2016/679” informuję Panią /Pana, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Krakowie / Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie,ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków, e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl, centrala telefoniczna (+48) 12 644 93 72, 12 644 99 64, strona internetowa: https://www.gov.pl/web/psse-krakow, adres skrytki ePUAP: /pssekrakow/skrytkaESP

2. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: iod.psse.krakow@sanepid.gov.pl lub dzwoniąc pod numer: (+48) 12 644 93 72 wew. 150 lub listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora Danych.

3. Pani /Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia (UE) 2016/679 w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem ofertowym, którego wartość nie przekracza 130 000 zł netto, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego zgodnie z regulaminem administratora, jak też - jeżeli do tego dojdzie – zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postępowaniu. Konsekwencją braku podania danych osobowych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.

4. W ograniczonym zakresie Administrator Danych może udzielić dostępu do Pani/Pana danych podmiotom, które obsługują Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Krakowie np.  firmom obsługującym systemy informatyczne, dostawcy usług pocztowych. Udostępnianie danych podmiotom obsługującym PSSE w Krakowie może odbywać się wyłącznie na podstawie zawartych umów.

Pani/Pana dane będą także mogły być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa (np. sądom powszechnym, Policji, Prokuraturze). Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty zakończenia postępowania ofertowego zgodnie z symbolem jednolitego rzeczowego wykazu nr 2600 wynikającego z załącznika nr 5 – Jednolity rzeczowy wykaz akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy – do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 ze zm.). Po upływie tego okresu zostaną trwale usunięte. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.

6. Posiada Pani/Pan na podstawie:

1) art. 15 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2) art. 16 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

3)  art. 18 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia (UE) 2016/679,

Informuję również Panią/Pana, iż stosownie do art. 15 ust. 1 rozporządzenia (UE) 2016/679 jest Pani/ Pan uprawniony do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, do uzyskania dostępu do nich.

Informuję również, że stosownie do art. 15 ust. 3 rozporządzenia (UE) 2016/679 za wszelkie kolejne kopie danych osobowych administrator może pobrać opłatę w wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych. Jeżeli osoba, której dane dotyczą, zwraca się o kopię drogą elektroniczną i jeżeli nie zaznaczy inaczej, informacji udziela się powszechnie stosowaną drogą elektroniczną.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się z naruszeniem prawa pod adresem: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

8.  Administrator danych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 rozporządzenia (UE) 2016/679. Pani/Pana dane nie będą   profilowane.

 

 

Materiały

Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
zalacznik​_1​_formularz​_monitoring​_pozar.docx 0.02MB
Załącznik nr 2 wzór umowy
zalacznik​_2​_wzor​_umowa​_monit​_pozar.docx 0.03MB
{"register":{"columns":[]}}