Zapytanie ofertowe świadczenie usługi dostępu do sieci Internet
Nasz znak: Data:
AD.Z.2600.201.2023 13 listopada 2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla potrzeb PSSE w Krakowie.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla potrzeb Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie o wskazanych poniżej parametrach:
Parametr |
Wartość |
Adres świadczenia usługi |
Lokalizacja A) 31-060 Kraków, ul. Gazowa 15 Lokalizacja B) 31-752 Kraków, ul. Makuszyńskiego 9 Punkt styku z siecią Internet zamontowany ul. Makuszyńskiego 9 |
Medium: |
Symetryczne łącze światłowodowe o przepustowości 1 Gbps. Brak limitu przesyłanych danych. |
Transmisja danych |
Lokalizacja A - Lokalizacja B prędkość 1 Gbps (symetryczna) |
Adresacja IP |
Adresacja statyczna IP: 6 stałych adresów w publicznej puli z dostępem do wszystkich portów, |
SLA |
Miesięczna dostępność usługi 99,7% lub wyższy, czas usunięcia awarii poniżej 8h, Operator posiada Centrum Zarządzania Siecią pracujące 24/7 |
Czas trwania umowy |
24 miesiące |
Informacja dot. Awarii |
Operator w momencie wystąpienia awarii (rozumianej jako brak dostępu do usługi współdzielenia łącza pomiędzy dwoma Budynkami PSSE w Krakowie czy brakiem dostępu do Internetu lub też obniżeniem parametrów jakości w/w usług między innymi takie jak: „wysoki ping, zrywany ping czy gubienie pakietów do routera brzegowego oraz wyjścia na świat”) ma obowiązek powiadamia: 1) niezwłocznie o wystąpieniu awarii (nie później niż do 5 minut od jej wystąpienia) oraz przypuszczalnym czasie jej usunięcia rozwiązania awarii - telefonicznie w wypadku braku kontaktu wysyłka informacji smsem; 2) Dodatkowo po rozwiązaniu awarii informacja o jej usunięciu (mailowo). Wymogi te mają pierwszeństwo przed, odmiennymi w tym zakresie, regulacjami dotyczącymi usuwania awarii zawartymi w regulaminie świadczenia usług operatora usługi. Naruszenie przez Operatora tych wymogów będzie skutkować dla Operatora konsekwencjami równymi połowie skutków finansowych związanych z przekroczeniem SLA – dla każdej Usługi licząc oddzielnie. Email oraz numer telefon komórkowego administratora sieci PSSE Kraków wskazane zostaną w zawartej umowie lub załącznikach do niej. |
Odpowiedź urządzeń w obrębie sieci szkieletowej (opóźnienie pakietów) |
<1ms |
Średnia miesięczna wartość strat pakietów w sieci operatora |
<0,9% |
Sprzęt |
ISP zapewni infrastrukturę i sprzęt niezbędny do uruchomienia i świadczenia usługi, który będzie objęty gwarancją na warunkach SLA przez cały okres trwania umowy. Urządzenia dostępowe muszą pracować na portach co najmniej gigabitowych. |
Infrastruktura usługodawcy
Infrastruktura usługobiorcy |
ISP dostarczy usługi dostępu do Internetu oraz transmisji danych w ramach własnej sieci szkieletowej. ISP dokona przyłącza swojej infrastruktury do istniejącej sieci PSSE w Krakowie. PSSE w Krakowie udostępni fragment własnej infrastruktury światłowodowej (liczonej od serwerowni budynku w lokalizacji A/B do wskazanej przez siebie studzienki teletechnicznej) w celu dokonania przyłącza do sieci szkieletowej ISP. |
2. Termin wykonania zamówienia i warunki płatności:
1) Usługa dostępu do Internetu świadczona będzie przez okres 24 miesięcy tj. od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
2) Płatność miesięczna przelewem w terminie 14 dni od otrzymania faktury.
3. Warunki udziału w postepowaniu:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadać wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonywania zamówienia;
2) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania:
3) dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4. Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i wagą – Cena 100%.
5. Miejsce i termin składania ofert:
1) Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 listopada 2023 r. do godz. 10:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia.
2) Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
3) Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia.
4) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Kontakt:
Kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 telefonicznie pod numer 12 430 70 69 lub na adres e-mail: zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl
Informacji w sprawie specyfikacji technicznej udziela Pan Artur Kasina pod numerem telefonu (12) 644 93 72 wew.168 lub za pośrednictwem poczty e-mail: it.psse.krakow@sanepid.gov.pl
7. Termin związania ofertą:
30 dni od dnia, w którym upłynął termin składania ofert.
8. Uwagi:
1) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia. Dopuszcza się możliwość podpisania umowy według wzoru zaproponowanego przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, aby proponowana umowa zawierała wymagania zawarte w treści powyższego zapytania ofertowego i jego załącznikach.
2) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty.
3) Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
4) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
- została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 8 ppkt. 3) lit. c);
- została złożona po terminie składania ofert;
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty;
- wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu;
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
- zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
6) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą.
7) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze.
8) W przypadku otrzymania dwóch takich samych ofert Zamawiający wezwie Wykonawców do ponownej weryfikacji złożonych ofert z możliwością ich zmiany.
9) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną
Działając na podstawie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwanego dalej „Rozporządzeniem (UE) 2016/679” informuję Panią /Pana że:
- Administratorem Pani/Pana danych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Krakowie / Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie, ul. Makuszyńskiego 9, 31-752 Kraków, e-mail: psse.krakow@sanepid.gov.pl, centrala telefoniczna (+48) 12 644 93 72, 12 644 99 64, strona internetowa: https://www.gov.pl/web/psse-krakow, adres skrytki ePUAP: /pssekrakow/skrytkaESP
- We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora danych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając informację na adres e-mail: iod.psse.krakow@sanepid.gov.pl lub dzwoniąc pod numer: (+48) 12 644 93 72 wew. 150 lub listownie i osobiście pod adresem siedziby Administratora Danych.
- Pani /Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c rozporządzenia (UE) 2016/679 w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem ofertowym, którego wartość nie przekracza 130 000 zł netto, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego zgodnie z regulaminem administratora, jak też - jeżeli do tego dojdzie – zawarcia czy wykonania umowy w sprawie realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postępowaniu. Konsekwencją braku podania danych osobowych może być nierozpatrzenie złożonej oferty.
- W ograniczonym zakresie Administrator Danych może udzielić dostępu do Pani/Pana danych podmiotom, które obsługują Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Krakowie np. firmom obsługującym systemy informatyczne, dostawcy usług pocztowych. Udostępnianie danych podmiotom obsługującym PSSE w Krakowie może odbywać się wyłącznie na podstawie zawartych umów.
Pani/Pana dane będą także mogły być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa (np. sądom powszechnym, Policji, Prokuraturze). Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty zakończenia postępowania ofertowego zgodnie z symbolem jednolitego rzeczowego wykazu nr 2600 wynikającego z załącznika nr 5 – Jednolity rzeczowy wykaz akt organów zespolonej administracji rządowej w województwie i urzędów obsługujących te organy – do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 ze zm.). Po upływie tego okresu zostaną trwale usunięte. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
- Posiada Pani/Pan na podstawie:
1) art. 15 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) art. 16 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
3) art. 18 rozporządzenia (UE) 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia (UE) 2016/679,
Informuję również Panią/Pana, iż stosownie do art. 15 ust. 1 rozporządzenia (UE) 2016/679 jest Pani/ Pan uprawniony do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jej dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, do uzyskania dostępu do nich.
Informuję również, że stosownie do art. 15 ust. 3 rozporządzenia (UE) 2016/679 za wszelkie kolejne kopie danych osobowych administrator może pobrać opłatę w wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych. Jeżeli osoba, której dane dotyczą, zwraca się o kopię drogą elektroniczną i jeżeli nie zaznaczy inaczej, informacji udziela się powszechnie stosowaną drogą elektroniczną.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się z naruszeniem prawa pod adresem: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Administrator danych nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 rozporządzenia (UE) 2016/679. Pani/Pana dane nie będą profilowane.
Materiały
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowyZal_1_formularz_internet.docx 0.02MB