Deklaracja dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Koordynator do spraw dostępności w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lubaniu
Bożena Ludward
e-mail: kadry.psse.luban@sanepid.gov.pl
Do zadań koordynatora należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiatową Stacje Sanitarno-Epidemiologiczną w Lubaniu,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Powiatową Stacje Sanitarno-Epidemiologiczną w Lubaniu,
- monitorowanie działalności Powiatowej Stacje Sanitarno-Epidemiologiczną w Lubaniu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności strona internetowa Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lubaniu
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lubaniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej strony internetowej Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lubaniu.
- Data publikacji strony internetowej: 2021-02-15
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-05-12
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Nie wszystkie grafiki/zdjęcia mogą być opatrzone tekstem alternatywnym,
- Brak dostępności lub niepełna dostępność niektórych plików, załączników w formacie PDF, DOC, itp.,
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2021-02-14
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-05-12
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Bożena Ludward
- E-mail: kadry.psse.luban@sanepid.gov.pl
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
-
Organ nadzorujący: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lubaniu
-
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lubaniu
ul. Bankowa 9b, 59-800 Lubań - E-mail: psse.luban@sanepid.gov.pl
-
Telefon: +48 75 646 40 43
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna usytuowana jest w trzykondygnacyjnej kamienicy wchodzącej w skład zwartego zespołu zabudowy wzdłuż ulicy Bankowej.
Pomieszczenia Stacji zajmują dwie kondygnacje wysoki parter i pierwsze piętro. Wejście główne do obiektu znajduje się od strony ulicy Bankowej.
Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych:
-
brak parkingu z wyznaczonymi miejscami do parkowania dla osób niepełnosprawnych
-
brak windy