W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zgłoszenia wewnętrzne

Procedura zgłoszeń wewnętrznych została uregulowana Zarządzeniem nr 31/2024 Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Słupsku w sprawie dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych i jest dostępna w sieci wewnętrznej PSSE w Słupsku.

 

Sposoby przyjmowania zgłoszeń:

  1. Skierowanie zgłoszenia na adres Stacji: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słupsku, ul. Piotra Skargi 8, 76-200 Słupsk, w podwójnej kopercie, oznaczonej napisem SYGNALISTA.
  2. Umieszczenie zgłoszenia w oznakowanej napisem SYGNALISTA skrzynce listowej, znajdującej się na korytarzu IV piętra siedziby PSSE Słupsk, bezpośrednio przez osobę dokonującą zgłoszenie.
  3. Przesłanie zgłoszenia drogą elektroniczną na adres e-mail: sygnalista.psse.slupsk@sanepid.gov.pl
  4. Zgłoszenie ustne w dni robocze, tj. telefonicznie pod numerem 59 8431129 wew. (40) i na wniosek w siedzibie Stacji.
{"register":{"columns":[]}}