W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zgłoszenie prowadzenia działań na podst. art. 118 ustawy o ochronie przyrody

Wymagania formalne dotyczące wniosku

Wydział Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000

Zadanie

Zgłoszenie prowadzenia działań na podst. art. 118 ustawy o ochronie przyrody 

Podstawa prawna

Art. 118 ustawy o ochronie przyrody

Wymagane dokumenty potrzebne do rozpatrzenia sprawy

  1. Lokalizacja prowadzonych działań (również w formie graficznej)
  2. Opis prowadzonych działań (rodzaj i sposób)
  3. Termin prowadzonych działań
  4. W przypadku działań, o których mowa w art. 227 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne, jeżeli jest to możliwe - także termin i zakres działań objętych zgłoszeniem, prowadzonych w przeszłości na obszarze, którego dotyczy zgłoszenie.
  5. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach – w przypadku przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, w stosunku do których nie przeprowadzono oceny oddziaływania na środowisko

Forma załatwienia sprawy

Jeżeli w terminie 30 dni od dnia doręczenia zgłoszenia regionalny dyrektor nie wniesie w drodze decyzji sprzeciwu, można przystąpić do prowadzenia działań

Miejsce złożenia dokumentów

  1. osobiście lub pocztą na adres:

    Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Białymstoku
    ul. Dojlidy Fabryczne 23, 15-554 Białystok

  2. w formie elektronicznej poprzez platformę ePUAP:

    /8411/SkrytkaESP

Opłata

Zwolnione z opłaty skarbowej.

W przypadku złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia o milczącym załatwieniu sprawy opłata skarbowa w wysokości 17 zł.

Opłaty należy wnosić na konto bankowe:

Urząd Miejski w Białymstoku Departament Finansów

BANK PEKAO S.A.

26 1240 5211 1111 0010 3553 3132

Tytuł przelewu: „Opłata za wydanie zaświadczenia o milczącym załatwieniu”

W przypadku działania przez pełnomocnika opłata skarbowa za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa 17 zł.

 

 

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje stronie, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia, odwołanie do Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska, za pośrednictwem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku

 

Uwagi / inne informacje

Brak

Materiały

Zgłoszenie prowadzenia działań na podst. art. 118 ustawy o ochronie przyrody - wniosek
zgloszenie​_prowadzenia​_dzialan​_na​_podst​_art​_118​_ustawy​_o​_ochronie​_przyrody​_wniosek​_​_(1).doc 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.12.2021 17:32 Krystian Kamiński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marta Czołpik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zgłoszenie prowadzenia działań na podst. art. 118 ustawy o ochronie przyrody 5.0 28.05.2024 12:39 Jakub Tatarzyński
Zgłoszenie prowadzenia działań na podst. art. 118 ustawy o ochronie przyrody 4.0 27.09.2023 13:04 Adam Urbański
Zgłoszenie prowadzenia działań na podst. art. 118 ustawy o ochronie przyrody 3.0 02.09.2022 09:50 Krystian Kamiński
Zgłoszenie prowadzenia działań na podst. art. 118 ustawy o ochronie przyrody 2.0 02.09.2022 09:29 Krystian Kamiński
Zgłoszenie prowadzenia działań na podst. art. 118 ustawy o ochronie przyrody 1.0 18.12.2021 17:32 Krystian Kamiński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}