W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Pełnomocnik do spraw Ochrony Informacji Niejawnych. Wydział Administracyjno-Kadrowy

19.08.2022

Nr ogłoszenia 104233
Data ukazania się ogłoszenia 11 sierpnia 2022 r.
Termin składania dokumentów 22 sierpnia 2022 r.
Wymiar etatu 2/5
Liczba stanowisk 1
Wynagrodzenie
zasadniczne
3600,00 brutto
Adres

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie

ul. Henryka Sienkiewicza 3

00-015 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie

ul. Jasna 15

00-003 Warszawa

 

Czym będziesz się zajmować
  • Zapewnia ochronę informacji niejawnych w tym ich ochronę fizyczną w szczególności poprzez: egzekwowanie poprawnego wypełniania ankiet bezpieczeństwa osobowego przez pracowników, którzy według obowiązujących przepisów powinni posiadać właściwe poświadczenia; prowadzenie wykazu pracowników posiadających poświadczenia bezpieczeństwa; wydawanie poświadczeń bezpieczeństwa oraz odmowy wydania poświadczeń bezpieczeństwa, prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających; prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych.
  • Opracowuje i aktualizuje, wymagający akceptacji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie plan ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego i nadzorowania jego relacji.
  • Prowadzi kontrole ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie, w szczególności okresową (co najmniej raz na trzy lata) kontrolę ewidencji materiałów i obiegu dokumentów.
  • Wykonuje czynności związane ze sprawami obronnymi jednostki, w szczególności wykonuje zadania wynikające z ustawy o obronie Ojczyzny.
  • Wykonuje czynności związane ze sprawami dotyczącymi zarządzania kryzysowego, w szczególności koordynuje i opracowuje dokumentację oraz procedury związne z zarządzaniem kryzysowym w celu właściwego przygotowania do realizacji zadań w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowej.
  • Przyjmuje, ewidencjonuje i przechowuje oświadczenia o stanie majątkowym pracowników Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie oraz przygotowuje analizę danych zawartych w ww. oświadczeniach. Przekazuje Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznewgo do ewidencji dane osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub wobec których podjęto decyzję o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa, na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt2.
 
  • Prowadzi aktualny wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę w jednostce organizacyjnej albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych lub zastępcy pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, a także w jednostkach administracji publicznej w obszarze przygotowań obronnych i zarządzania kryzysowego.
  • Zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW albo SKW, a także przez byłe Wojskowe Służby Informacyjne.
  • Wyższy kurs obronny.
  • Studia podyplomowe na kierunku bezpieczeństwo wewnętrzne.
  • Poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum: „TAJNE”.
  • Znajomość i umiejętność stosowania przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych.
  • Znajomość procedur dotyczących ochrony informacji niejawnych, spraw obronnych i zarządzania kryzysowego.
  • Umiejętność redagowania dokumentów urzędowych i stosowania prawa w praktyce.
  • Umiejętność wyszukiwania, przetwarzania informacji pomocniczych i ich zastosowania przy realizowaniu powierzonych zadań.
  • Sprawna obsługa komputera i pakietów biurowych m. in. MS Office.
  • Odporność na stres, komunikatywność, wysoka kultura osobista i uczciwość, umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Szkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych dla administratorów i nspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego.
  • Znajomość jezyka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, umiejętność efektywnej organizacji pracy, samodzielność i inicjatywa, umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i efektywnej organizacji pracy, odporność na stres, dokładność, skrupulatność, obowiązkowość.
  • Znajomość zasad i technik legislacyjnych.
  • Prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy.
  • Indywidualny rozkład czasu pracy.
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych.
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne.
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną.
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych.
 
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • "Trzynaste” wynagrodzenie.
  • Nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia.
  • Nagrody jubileuszowe.
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę.
  • Umożliwienie podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez kursy i szkolenia.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki pracy dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań :

  •  praca administracyjno - biurowa,
  •  krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • zagrożenie korupcją,
  •  użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
  •  praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
  •  oświetlenie naturalne i sztuczne.
Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym, usytuowanym na II piętrze trzypiętrowego budynku;
Boczne wejście do budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, winda i toalety dostosowane dla potrzeb osób
niepełnosprawnych;
Stanowisko pracy z monitorem ekranowym spełnia minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętej kopercie
    na adres:
    Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie
    ul. H. Sienkiewicza 3
    00-015 Warszawa
    z dopiskiem:
    WAK.20/22-pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych.
  • oferty złożone po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone (za termin złożenia uznaje się datę wpływu do RDOŚ),
  • CV, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,
  • do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,
  • informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Urzędu w zakładce "Praca"
  • tylko kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie bądź droga mailową.


Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/rdos-warszawa/praca-wzory-oswiadczen

UWAGA
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, spełniające wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę , narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, tel.: 22 556-56-00, fax: 22 556 56 02, e-mail: sekretariat@warszawa.rdos.gov.plKontakt do inspektora ochrony danych: Kontakt z inspektorem ochrony danych w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie następuje za pomocą adresu email:abi@warszawa.rdos.gov.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnejInformacje o odbiorcach danych: Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, na podstawie art. art. 6 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, w celu realizacji procesu rekrutacji realizowanego przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Warszawie. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Warszawie. W przypadku niepodania danych lub nie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będzie możliwa realizacja procesu rekrutacji przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Warszawie.Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)Uprawnienia:prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżejprawo do wniesienia skargi do organu nadzorczegoPodstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODOInne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22/ 278-02-19

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.08.2022 07:43 Agnieszka Gryciuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Agnieszka Gryciuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Pełnomocnik do spraw Ochrony Informacji Niejawnych. Wydział Administracyjno-Kadrowy 8.0 19.08.2022 13:34 Agnieszka Gryciuk
Pełnomocnik do spraw Ochrony Informacji Niejawnych. Wydział Administracyjno-Kadrowy 7.0 19.08.2022 13:32 Agnieszka Gryciuk
Pełnomocnik do spraw Ochrony Informacji Niejawnych. Wydział Administracyjno-Kadrowy 6.0 19.08.2022 13:27 Agnieszka Gryciuk
Pełnomocnik do spraw Ochrony Informacji Niejawnych. Wydział Administracyjno-Kadrowy 5.0 19.08.2022 13:24 Agnieszka Gryciuk
Pełnomocnik do spraw Ochrony Informacji Niejawnych. Wydział Administracyjno-Kadrowy 4.0 17.08.2022 08:58 Agnieszka Gryciuk
Pełnomocnik do spraw Ochrony Informacji Niejawnych. Wydział Administracyjno-Kadrowy 3.0 17.08.2022 08:57 Agnieszka Gryciuk
Pełnomocnik do spraw Ochrony Informacji Niejawnych. Wydział Administracyjno-Kadrowy 2.0 17.08.2022 08:41 Agnieszka Gryciuk
Pełnomocnik do spraw Ochrony Informacji Niejawnych. Wydział Administracyjno-Kadrowy 1.0 11.08.2022 07:43 Agnieszka Gryciuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}