Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w poznaniu jest dostępna na stronie internetowej z treścią ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o elektroniczne strony internetowe i aplikacje mobilne organów publicznych. Oświadczenie w sprawie zastosowania na stronie internetowej [https://www.gov.pl/web/sapsp-poznan].
Serwis został tak, aby był możliwy do obsłużenia dla najszerszej grupy użytkowników, podłączonej do technologii, oprogramowania lub posiadanej dysfunkcji.
Nieustannie poszukujemy dostępu do dostępności i wykorzystania naszej strony internetowej. Jeśli masz jakieś uwagi, albo komentarze się z nami.
Data publikacji i aktualizacji:
- Dane publikacji strony internetowej: [14.02.2024].
- Data ostatniej aktualizacji: [14.02.2024].
Stan pod kątem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest dostępna zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o elektroniczne strony internetowe i aplikacje mobilne organów publicznych.
Treści niedostępne:
- część plików nie jest dostępna cyfrowo,
Dane udostępniane i metoda oceny uzależniona od danych
Oświadczenie informacyjneo dnia: [01.12.2023]. Deklaracja publikowana na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot badawczy.
Obecność:
Serwis jest w pełni rozpoznawalny przez programy czytające dla osób niewidomych Window-Eyes, JAWS czy NVDA.
Obsługa systemu jest dostępna przy pomocy pilota i myszki.
Skróty klawiszowe:
Na stronie internetowej można zastosować skróty klawiszowe.
Serwis jest wyposażony w skróty klawiszowe, które powodują wejście w konflikt z technologią asystującą (np. programy czytające), system lub aplikacjęmi użytkowników.
Wersja mobilna
Stronę serwisu można przeglądać na ekranach urządzeń mobilnych, takich jak tablety, palmtopy, laptopy, telefony komórkowe.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku wystąpienia problemu ze stroną internetową prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest [Marcin Marcinak , marciniak@sapsp.edu.pl]. Kontaktować się można także dzwoniąc na numer telefonu [(61)8355920]. Tą drogą można sprawdzić wnioski o udostępnienie informacji oraz wykaz opisów na brak ważności.
Informacje na temat postępowania w art. 18 ustawy o obowiązkowym:
Każde moje prawo:
- uwagi dotyczące dołączonej strony lub jej elementu,
- Możliwość uzyskania dostępu do strony internetowej lub jej elementu,
- Wnioskuj o udostępnienie dodatkowej informacji w innej postaci.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby pomocniczej,
- wskazanie strony lub elementu strony, którego dotyczy,
- powiadomienie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli wymagane jest udostępnienie w formularzu zawierającym informacje.
Rozpatrzenie zgłoszenia, które nastąpi, w ciągu 7 dni. Jeśli w tym zapewnieniu albo zapewnieniu dostępu w formie nie jest możliwe, nastąpi najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i selektory
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji można złożyć skargę do organu nadzorującego lub drogą elektroniczną na adres:
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich .
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można również złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich. Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.