Ogłoszenie dotyczące zamówienia na świadczenie usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie
13.04.2023
Biuro Bezpieczeństwa Ministerstwa Sprawiedliwości informuje o publikacji ogłoszenia dotyczącego rozeznania cenowego na świadczenie usługi przeglądu i konserwacji instalacji
i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie.
- Zakres zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
wykonaniu usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową, zwanych dalej „systemami”, w następujących budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych
w Warszawie:
1) Al. Ujazdowskie 11/ ul. Koszykowa 6,
2) Al. Róż 2,
3) ul. Chopina 1/ Al. Ujazdowskie 19,
4) ul. Czerniakowska 100,
5) ul. Zwycięzców 34,
6) ul. Piękna 1b
- zwanych dalej „obiektami MS”.
2. Usługa konserwacji, o której mowa w pkt 1, polega na zapewnieniu funkcjonalności – ciągłości pracy systemów poprzez:
1) wykonywanie czynności konserwacyjnych systemów obejmujących czynności konserwacyjno-serwisowe określone w załącznikach nr 1-6 do projektu umowy:
a) nr 1 – Zakres usług konserwacyjnych w budynkach przy Al. Ujazdowskich 11 i przy
ul. Koszykowej 6 w Warszawie,
b) nr 2 – Zakres usług konserwacyjnych w budynku przy Al. Róż 2 w Warszawie,
c) nr 3 – Zakres usług konserwacyjnych w kompleksie budynków przy ul. Chopina 1/ Al. Ujazdowskie 19 w Warszawie,
d) nr 4 – Zakres usług konserwacyjnych w budynku przy ul. Czerniakowskiej 100
w Warszawie,
e) nr 5 – Zakres usług konserwacyjnych w budynku przy ul. Zwycięzców 34 w Warszawie,
f) nr 6 – Zakres usług konserwacyjnych w budynku przy ul. Pięknej 1b w Warszawie;
2) zapewnienie środków i materiałów czyszczących do wykonywania usługi konserwacji (dostawa, odbiór i utylizacja zużytych materiałów);
3) usuwanie awarii systemów.
3. Wykonawca w ramach usługi konserwacji, o której mowa w pkt 1, zobowiązany jest do usuwania awarii zgodnie z procedurą, o której mowa w § 2 ust. 3-16 projektu umowy.
4. Usługa przeglądu i konserwacji, o której mowa w pkt 1, polega na wykonaniu przeglądu
i konserwacji instalacji i urządzeń systemów w zakresie, o którym mowa w załącznikach
nr 1-6 do projektu umowy, w następujących terminach:
1) pierwszy przegląd i konserwacja w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy;
2) drugi przegląd i konserwacja po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie później niż w terminie 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
5. Planowany termin wykonania usługi przeglądu i konserwacji, o którym mowa w § 1 ust. 4 pkt 1-2 projektu umowy, musi zostać uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail określony w § 11 ust. 1 projektu umowy - z wyprzedzeniem 7 dni.
6. Po zakończeniu każdego przeglądu i konserwacji, o których mowa w pkt 1, Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu drogą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w § 11 ust. 1 projektu umowy, informację zawierającą: datę, zakres przeglądu i konserwacji, opis wykonanych czynności, zgodnie z wykazem zawartym w załącznikach nr 1-6 do projektu umowy oraz ewentualne zalecenia dotyczące konieczności podjęcia dalszych działań.
Termin realizacji usługi: od dnia zawarcia umowy przez 12 miesięcy, ale nie wcześniej niż od 1 sierpnia 2023 r.
7. Formularz cenowy stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia.
8. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia.
- Kryteria oceny ofert
1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert:
1) Cena oferty - 70%
2) Czas reakcji - 15%
Za czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii Zamawiający przyzna odpowiednio punkty:
- powyżej 8 godzin – 0 punktów,
- od 5 do 8 godzin – 7 punktów,
- do 5 godzin – 15 punktów.
3) Doświadczenie osób skierowanych do wykonywania przedmiotu umowy przez wykonawcę/podwykonawcę - 15%
Warunkiem udziału w postępowaniu jest skierowanie do wykonywania przedmiotu umowy co najmniej 2 (dwóch) osób, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert świadczyły usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową przez nieprzerwany okres 2 lat.
Punkty będą przyznawane za dodatkowe lata doświadczenia osób skierowanych do wykonywania przedmiotu umowy ponad minimum określone w powyższym warunku udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca nie poda w wykazie lat doświadczenia albo poda, że wszystkie osoby wskazane w wykazie posiadają po 2 lata doświadczenia w świadczeniu usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową, to nie zostaną mu przyznane żadne punkty w ramach kryterium. Jeżeli Wykonawca wskaże, że co najmniej jedna osoba wymieniona w wykazie posiada ponad 2-letnie doświadczenie, to Wykonawcy zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższą punktacją:
- powyżej 2 lat do 3 lat doświadczenia - 7 punktów,
- powyżej 3 lat doświadczenia - 15 punktów.
- Wymagania niezbędne:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i doświadczenie.
- Podstawy wykluczenia
Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, do których zachodzą przesłanki wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
Potwierdzeniem braku podstaw wykluczenia będzie wypełnienie przez Wykonawcę samodzielnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia: załącznika nr 1 do zarządzenia nr 21/22 BF z dnia 15 września 2022 r. – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, który stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia.
- Sposób składania formularza cenowego
Formularz cenowy należy złożyć w formie:
- papierowej w Biurze Podawczym Ministerstwa Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
i/lub
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Krzysztof.Rybak@ms.gov.pl
z dopiskiem „Rozeznanie SKD Wydziału Ochrony i Zarządzania Kryzysowego”.
- Termin składania formularza cenowego
Zamawiający wyznacza termin składania formularza cenowego do dnia 19 kwietnia 2023 r. do godz. 12:00.
Zamawiający informuje, że przedmiotowe ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu
art. 66 KC, tj. odpowiedź na niniejsze zapytanie cenowe nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie powyższego zapytania cenowego oraz nie stanowi podstawy
do roszczenia ze strony Wykonawcy prawa do zawarcia umowy.
Pozyskane od Państwa informacje mają na celu wyłącznie rozeznanie rynku i uzyskanie wiedzy na temat szacowanej wartości zamówienia.
Materiały
załacznik nr 1 - Formularz cenowyzałacznik_nr_1_-_Formularz_cenowy.doc 0.05MB załacznik nr 2 umowa konserwacja i przegląd
załacznik_nr_2_umowa_konserwacja_i_przegląd_BB_03042023.docx 0.07MB załacznik nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
załacznik_nr_3_-_Oświadczenie_o_niepodleganiu_wykluczeniu.pdf 0.18MB załącznik nr 1 do umowy AL.Ujazdowskie 11 Koszykowa 6
załącznik_nr_1_do_umowy_ALUjazdowskie_11_Koszykowa_6.doc 0.14MB załącznik nr 2 do umowy AL.Róż 2
załącznik_nr_2_do_umowy_ALRóż_2.doc 0.13MB załącznik nr 3 do umowy ul.Chopina 1 Al.Ujazdowskie 19
załącznik_nr_3_do_umowy_ulChopina_1_AlUjazdowskie_19.doc 0.17MB załącznik nr 4 do umowy ul.Czerniakowska 100
załącznik_nr_4_do_umowy_ulCzerniakowska_100.doc 0.13MB załącznik nr 5 do umowy ul.Zwycięzców 34
załącznik_nr_5_do_umowy_ulZwycięzców34.doc 0.13MB załącznik nr 6 do umowy ul.Piękna 1b
załącznik_nr_6_do_umowy_ulPiękna1b.doc 0.12MB załącznik_nr 7 do umowy protokół ze zdarzenia
załącznik_nr_7_do_umowy__protokół_ze_zdarzenia.docx 0.02MB załącznik nr 8 do umowy Wykaz osób
załącznik_nr_8_do_umowy_Wykaz_osób.docx 0.02MB załącznik nr 9 do umowy protokół z wykonanych czynności
załącznik_nr_9_do_umowy__protokół_z_wykonanych_czynności.docx 0.02MB załącznik nr 10 do umowy Miesięczny protokół odbioru
załącznik_nr_10__do_umowy_Miesięczny_protokół_odbioru.docx 0.02MB załącznik nr 11 Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
załącznik_nr_11_Umowa_powierzenia_przetwarzania_danych_osobowych.docx 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 13.04.2023 12:41 Marek Kołodziejczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Krzysztof Rybak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ogłoszenie dotyczące zamówienia na świadczenie usługi przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń systemu kontroli dostępu (SKD) oraz systemu sterowania szlabanami i przesłoną garażową w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie | 1.0 | 13.04.2023 12:41 Marek Kołodziejczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP