W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przygotowanie wniosków o nadanie orderów, odznaczeń

Informacje ogólne, wymagana dokumentacja w sprawie wniosku o nadanie orderu lub odznaczenia państwowego oraz akty prawne regulujące zasady i tryb nadawania orderów i odznaczeń państwowych dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy.

Wymagana dokumentacja w sprawie wniosku o nadanie odznak honorowych:

  1. pismo przewodnie z podaniem załączników, podpisane przez kierownika jednostki organizacyjnej sporządzającej wniosek,
  2. wniosek o nadanie odznaki 

Materiały

Informacje dotyczące wymaganej dokumentacji w sprawie wniosku o nadanie orderu lub odznaczenia państwowego
{"register":{"columns":[]}}