Decyzje - stan spraw
Stan przyjmowanych spraw, kolejność ich załatwiania lub rozstrzygania
Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 3 lit. e ustawy o dostępie do informacji publicznej udostępnianiu podlega m. in. informacja publiczna o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania.
Korespondencja wpływająca do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi i jest rejestrowana w dziennikach podawczych kancelarii Urzędu, gdzie dokonuje się rozdziału korespondencji - zgodnie z właściwością - na poszczególnych dyrektorów wydziałów, którzy przekazują ją do realizacji poszczególnym pracownikom.
Sprawy w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi rozpatrywane są według kolejności wpływu z zachowaniem terminów określonych w przepisach ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. w Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
Nad prawidłowością, terminowością udzielenia odpowiedzi na korespondencję nadzór sprawują dyrektorzy wydziałów.
Osoby zainteresowane dostępem do informacji o stanie spraw, w których są stroną lub spraw o charakterze powszechnym, aby uzyskać stosowne informacje będą musiały znać numer kancelaryjny skierowanego do urzędu pisma. I tak:
- Jeżeli klient osobiście przyniesie pismo do urzędu, to w momencie doręczenia może uzyskać informację o numerze kancelaryjnym w Kancelarii lub sekretariacie wydziału;
- Jeżeli klient wyśle korespondencje do urzędu np. za pośrednictwem poczty, to aby uzyskać informacje o numerze kancelaryjnym będzie musiał przyjść do urzędu, lub zatelefonować pod nr tel. 42 664-14-15 lub 42 664-16-43 w punkcie kancelaryjnym lub wysłać pytanie pocztą elektroniczną bezpośrednio do wydziału merytorycznego, lub na adres: kontakt@lodz.uw.gov.pl.
Przekazanie numeru kancelaryjnego nastąpi po skutecznej identyfikacji sprawy.
Podstawową metodą identyfikacji będzie poprawne przekazanie przez zainteresowanego danych o sprawie tj. dokładnej daty złożenia lub wysłania pisma i opisu przedmiotu sprawy.
W odniesieniu do instytucji wystarczy podanie znaku sprawy.
Klient może zwrócić się o przekazanie informacji o sprawie bezpośrednio do pracownika merytorycznego wydziału.
- Pierwsza publikacja:
- 02.04.2021 12:30 Ilona Kędzierska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Ilona Kędzierska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Decyzje - stan spraw | 1.0 | 02.04.2021 12:30 Ilona Kędzierska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP