W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Gdzie i kiedy mozna załatwić sprawę?

Uprzejmie informujemy, że obsługa klienta odbywa się w Oddziale ds. Koordynacji Świadczeń Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi

ul. Żeromskiego 87, 90-502 Łódź, pokój nr 17 (PARTER)


Ponadto, w celu skontaktowania się z pracownikami Oddziału do Spraw Koordynacji Świadczeń prosimy o korzystanie z poczty e-mail: koordynacja@lodz.uw.gov.pl wpisując jednocześnie dane osobowe (w tym DATĘ URODZENIA) umożliwiające identyfikację wnioskodawcy.

Mając na względzie przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, uprzejmie informujemy, że pracownicy sekretariatów nie udzielają informacji na temat statusu prowadzonych spraw.

Informacji dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego udzielają pracownicy Punktu Konsultacyjnego, w godzinach pracy Urzędu, pod numerem infolinii (42) 664-10-74

Ze względu na znaczną liczbę osób oczekujących na udzielenie informacji przepraszamy za ewentualne utrudnienia w kontakcie osobistym i telefonicznym.

Jednocześnie dziękujemy za Państwa wyrozumiałość i współpracę.

{"register":{"columns":[]}}