Gdzie i kiedy mozna załatwić sprawę?
Uprzejmie informujemy, że obsługa klienta odbywa się w Oddziale ds. Koordynacji Świadczeń Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi
ul. Żeromskiego 87, 90-502 Łódź, pokój nr 17 (PARTER)
Ponadto, w celu skontaktowania się z pracownikami Oddziału do Spraw Koordynacji Świadczeń prosimy o korzystanie z poczty e-mail: koordynacja@lodz.uw.gov.pl wpisując jednocześnie dane osobowe (w tym DATĘ URODZENIA) umożliwiające identyfikację wnioskodawcy.
Mając na względzie przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, uprzejmie informujemy, że pracownicy sekretariatów nie udzielają informacji na temat statusu prowadzonych spraw.
Informacji dotyczących koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego udzielają pracownicy Punktu Konsultacyjnego, w godzinach pracy Urzędu, pod numerem infolinii (42) 664-10-74
Ze względu na znaczną liczbę osób oczekujących na udzielenie informacji przepraszamy za ewentualne utrudnienia w kontakcie osobistym i telefonicznym.
Jednocześnie dziękujemy za Państwa wyrozumiałość i współpracę.