W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Gdzie mogę złożyć wniosek o wydanie paszportu i czy muszę się wcześniej umówić?

Informacja o zmianie godzin obsługi w punktach paszportowych w terminie okołoświątecznym:

Punkt Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim w dniach:
24.12.2024 r będzie czynny w godzinach:  8:00– 12:00
31.12.2024 r będzie czynny w godzinach:   8:00 – 14:00

 

Terenowy Punkt Paszportowy w Tomaszowie Mazowieckim w dniu :
24.12.2024 r będzie czynny w godzinach:  8:00 – 12:00

 

Terenowy Punkt Paszportowy w Radomsku w dniu :
24.12.2024 r będzie czynny w godzinach:  8:00 – 12:30

 

Terenowy Punkt Paszportowy w Bełchatowie w dniach :
24.12.2024 r będzie czynny w godzinach:  7:30 – 12:15
31.12.2024 r będzie czynny w godzinach:   8:00 – 15:00

Terenowy Punkt Paszportowy w Kutnie w dniu 17.12.2024 r. będzie nieczynny.

Terenowy Punkt Paszportowy w Kutnie w dniu 27.12.2024 r. będzie nieczynny. 

  1. Wniosek o wydanie paszportu składa się do dowolnego wojewody lub konsula. W wyjątkowych przypadkach, jeżeli przemawia za tym ważny interes państwa, wniosek o wydanie paszportu może zostać złożony do ministra właściwego do spraw wewnętrznych.
  2. Złożenie wniosku o wydanie dokumentu paszportowego wymaga osobistego stawiennictwa wnioskodawcy w organie paszportowym.
  3. Wniosek o wydanie paszportu lub paszportu tymczasowego osobie do 12. roku życia można złożyć przy użyciu usługi elektronicznej udostępnionej przez ministra właściwego do spraw informatyzacji po uwierzytelnieniu na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne – https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-paszport-dla-dziecka
  4. W województwie łódzkim wniosek można złożyć:
    • Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi,
      ul. Traugutta 25, 90-113 Łódź
    • Punkt Obsługi Klienta w Piotrkowie Trybunalskim,
      ul. Szkolna 28, piętro I, pok. 147 i 148, 97-300 Piotrków Trybunalski
    • Punkt Obsługi Klienta w Sieradzu
      Pl. Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz
    • Punkt Obsługi Klienta w Skierniewicach
      ul. Jagiellońska 29, 96-100 Skierniewice
    • Terenowy Punkt Paszportowy w Kutnie /Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno/
    • Terenowy Punkt Paszportowy w Bełchatowie /ul. Czapliniecka 96, 97-400 Bełchatów/
    • Terenowy Punkt Paszportowy w Tomaszowie Mazowieckim /ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki/
    • Terenowy Punkt Paszportowy w Radomsku /Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko

Godziny pracy

Łódź, Sieradz, Skierniewice
Poniedziałek 8.00-15.45
Wtorek 10.00-17.45
Środa 8.00-15.45
Czwartek 8.00-15.45
Piątek 8.00-15.45  

Piotrków Trybunalski:
Poniedziałek 8.00-15.45
Wtorek 9.00-16.45
Środa 8.00-15.45
Czwartek 8.00-15.45
Piątek 8.00-15.45

Terenowy Punkt Paszportowy w Kutnie
Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 18
99-300 Kutno
Pn. – Pt.: 8.00-15.00

Terenowy Punkt Paszportowy w Bełchatowie
ul. Czapliniecka 96
97-400 Bełchatów
Pn., Śr., Czw., Pt.: 8.00-15.00
Wt. 9.30-16.30

Terenowy Punkt Paszportowy w Tomaszowie Mazowieckim
ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 10/16
97-200 Tomaszów Mazowiecki
tel. 44 726-26-02, 44 726-26-03
Godziny przyjęć:
Pn. – Pt.: 8.00-15.00

Terenowy Punkt Paszportowy w Radomsku
Leszka Czarnego 22
97-500 Radomsko
Tel. 44 685-89-86
Godziny przyjęć:
Pn. – Pt.: 8.00-15.00

Zasady przyjęć

ŁÓDŹ

  • możliwość pobrania biletu na miejscu (wówczas dostępność i czas obsługi jest uzależniony od liczby osób na sali)
  •  możliwość dokonania wcześniejszej rezerwacji wizyty na stronie: https://bezkolejki.eu/lodzkiuw *

PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, SIERADZ, SKIERNIEWICE:

BEŁCHATÓW:

  • możliwość realizacji sprawy bez wcześniejszego umawiania się (wówczas dostępność i czas obsługi jest uzależniony od liczby osób na sali)

KUTNO:

  • możliwość realizacji sprawy bez wcześniejszego umawiania się (wówczas dostępność i czas obsługi jest uzależniony od liczby osób na sali)

(*System rezerwacyjny pozwala na ustalenie terminu wizyty z maksymalnie miesięcznym wyprzedzeniem. Jeżeli kalendarz wskazuje daty w kolorze czarnym – oznacza to, że są jeszcze wolne miejsca. Jeżeli kalendarz wskazuje daty w kolorze szarym – oznacza to, że wszystkie miejsca są zajęte. Każdego dnia o godz. 18.00 pojawiają się nowe terminy, z wyjątkiem dat, które przypadają na dni wolne od pracy Urzędu.)

{"register":{"columns":[]}}