W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja dotycząca braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej

01.03.2022

Zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm., zwanej dalej: ustawą), każdy bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, o których mowa w art. 6, pkt 1 lub 3 ustawy.

Informację o braku dostępności należy złożyć do podmiotu publicznego, z którego działalnością jest związana informacja.

Informacja o braku dostępności powinna zawierać (w załączeniu wzór):

  • dane kontaktowe wnioskodawcy, czyli Twoje imię i nazwisko, adres lub numer telefonu i adres e-mail (jeśli posiadasz),
  • wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym,
  • wskazanie sposobu kontaktu z Wnioskodawcą, czyli jak można się z Tobą skontaktować,
  • wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, czyli w jaki sposób według Ciebie należałoby zlikwidować istniejącą barierę.

 Informacje o braku dostępności  można zgłosić:

  • osobiście: w Kancelarii Głównej Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi,
  • drogą pocztową na adres: ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź,
  • na adres Elektronicznej Skrytki Podawczej na ePUAP: /lodzuw/skrytkaESP
{"register":{"columns":[]}}