Materiały
07.06.2023
Zgodnie z zapisami Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch + 2022-2029, Wojewoda umieszcza dokumenty przewidziane Programem. Wojewoda zastrzega sobie prawo do zmiany ramowych wzorów dokumentów do dnia 5 maja 2023 r.
Wojewoda Łódzki zgodnie z punktem 8.1.3. Programu rozwoju instytucji opieki na dziećmi w wieku do lat 3 "Maluch +" 2022-2029 informuje, że JST oraz podmioty inne niż JST zakwalifikowane do dofinansowania w ramach Programu Maluch + 22-29 mają obowiązek przesłania za pośrednictwem platformy e-PUAP na adres Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi niżej wymienionych dokumentów w nieprzekraczalnym terminie do:
DLA JST 15.06.2023 r.
DLA PODMIOTÓW INNYCH NIŻ JST 20.06.2023 r.
1. plan kosztów w ramach wybranego źródła finansowania,
2. opis realizacji zadania,
3. tytuł prawny dotyczący wybranej lokalizacji, *
--------------------
Instrukcja uzupełniania dokumentów:
Plan kosztów:
1. musi zawierać kwoty roczne, jeżeli Gmina/Miasto/Podmiot inny niż JST realizuje zadanie dłużej niż rok, dokument ten będzie aktualizowany corocznie (np. na 2024 rok będziecie Państwo aktualizować plan kosztów pod koniec roku 2023 - regulować będą to zapisy umowy). Jeżeli Gmina/Miasto/Podmiot realizuje zadanie przed 2023 rokiem zobowiązana/e/y jest przesłać plany kosztów za lata ubiegłe oraz rok bieżący.
2. Uzupełnianie dokumentu należy rozpocząć od górnej tabeli, tabelka pod spodem zawiera formuły, które same się "zaciągną".
3.Rodzaj wydatków powinien krótko określać typ prac, np. 1.Roboty rozbiórkowe, 2. Roboty ogólnobudowlane , 3. Instalacje, 4. Roboty wykończeniowe, 5. Zakup wyposażenia itp.
4.W informacjach szczegółowych należy opisać co będzie wykonywane w ramach wskazanych przez Państwa wydatków. - opis.
5.W kolumnie środki własne:
Gmina/Miasto/Podmiot które wykazały środki własne we wnioskach o przyznanie dofinansowania muszą wpisać kwotę planowanego wkładu własnego + kwotę do wysokości planowanego do poniesienia VATu, który MRiPS przyznało częściowo.
Gmina/Miasto/Podmiot która/e/y nie wykazała/o/ł środków własnych we wnioskach wpisuje w kolumnie środki własne
kwotę do wysokości planowanego do poniesienia VATu, który MRiPS przyznało częściowo.
kwotę środków, które Gminie/Miasto musi przeznaczyć na realizację zadania ponad przyznanie dofinansowanie.
- dzięki temu rzetelnie zostanie przedstawiona całkowita kwota realizacji zadania.
6. bezwzględnie musi zostać podpisana
- W jst: przez Wójta/Burmistrza/Prezydenta/, Skarbnika Gminy/Miasta oraz Głównego Księgowego, który będzie w Gminie/Mieście odpowiedzialny za wyodrębnienie księgowości na rzecz programu.
- W podmiotach innych niż jst: przez osobę wnioskującą o dofinansowanie (upoważnioną przez wnioskodawcę) oraz właściciela podmiotu i wszystkich osób uprawnionych do podejmowania decyzji finansowych w działalnościach gospodarczych innych niż jednoosobowa tj. wspólników, Prezesów spółek, itd.
Proszę o nie zmieniać formuł założonych przez służby Wojewody. - plany kosztów ze zmianami w komórkach z założonymi formułami nie będą weryfikowane!
Opis realizowanego zadania:
1) dokument zawiera instrukcję w opisie dokumentu, proszę uważnie czytać tekst pisany czerwoną czcionką.
2) harmonogram zawarty w dokumencie na czas obecny musi zawierać kwoty planowane na kolejne lata, w przypadku zmian kwot w trakcie realizacji zadania będzie istniała możliwość jego korekty.
*- tytuł prawny do lokalu należy złożyć w przypadku gdy nie był złożony w okresie składania wniosków, lub w przypadku, gdy nie został on przedstawiony na etapie weryfikacji wniosków o dofinansowanie oraz w przypadku zmiany lokalizacji gruntu/budynku/lokalu, w którym będzie prowadzona instytucja opieki w wieku do lat 3.
Tytuł prawny do lokalu stanowi według zapisów Programu np. akt notarialny potwierdzający własność gruntu/ wypis z rejestru gruntów/ odpis zwykły z księgi wieczystej w przypadku planowanej budowy budynku lub w przypadku dostosowania otoczenia instytucji opieki niezbędnego do jej prowadzenia lub umowa przedwstępna kupna gruntu/ budynku/ lokalu w przypadku planowanego zakupu gruntu/ budynku/ lokalu lub dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym będzie prowadzona instytucja opieki ( tytułem prawnym do lokalu jest m. in. akt notarialny potwierdzający własność lokalu, umowa najmu ze wskazanymi warunkami i okresem najmu, umowa dzierżawy)
Materiały
Klauzula InformacyjnaKlauzula_Informacyjna.pdf 0.14MB Ramowy wzór Umowy dla podmiotów innych niż JST tworzenie
Ramowy_wzór_Umowy_dla_podmiotów_innych_niż_JST_tworzenie.doc 0.20MB Ramowy wzór Umowy dla podmiotów innych niż JST funkcjonowanie
Ramowy_wzór_Umowy_dla_podmiotów_innych_niż_JST_funkcjonowanie.doc 0.16MB Ramowy wzór Umowy dla Gmin funkcjonowanie
Ramowy_wzór_Umowy_dla_Gmin_funkcjonowanie.doc 0.16MB Ramowy opis realizacji zadania
Ramowy_opis_realizacji_zadania.doc 0.39MB Ramowy wzór Umowy dla Gmin tworzenie
Ramowy_wzór_Umowy_dla_Gmin_tworzenie.doc 0.21MB Ramowy plan kosztów KPO - JST
Ramowy_plan_kosztów_KPO_-_JST.xls 0.13MB Ramowy plan kosztów KPO i FERS - JST
Ramowy_plan_kosztów_KPO_i_FERS_-_JST.xls 0.09MB Ramowy plan kosztów KPO i FERS -INNE NIŻ JST
Ramowy_plan_kosztów_KPO_i_FERS_-INNE_NIŻ_JST.xls 0.09MB Ramowy plan kosztów KPO -INNE NIŻ JST
Ramowy_plan_kosztów_KPO_-INNE_NIŻ_JST.xls 0.13MB Ramowy plan kosztów FERS -INNE NIŻ JST
Ramowy_plan_kosztów_FERS_-INNE_NIŻ_JST.xls 0.08MB
Dokumenty do umowy
Materiały
Opis realizacji zadania inne niż JSTOpis_realizacji_zadania_inne_niż_JST.doc 0.39MB Plan kosztów -Dofinansowanie z KPO podmioty inne niż JST
Plan_kosztów_-Dofinansowanie_z_KPO_podmioty_inne_niż_JST.xlsx 0.07MB Plan kosztów -Dofinansowanie z FERS inne niż JST
Plan_kosztów_-Dofinansowanie_z_FERS_inne_niż_JST.xlsx 0.07MB Opis realizacji zadania JST
Opis_realizacji_zadania_JST.doc 0.39MB Plan kosztów dla 2 źródeł dofinansowania KPO i FERS
Plan_kosztów_dla_2_źródeł_dofinansowania_KPO_i_FERS.xlsx 0.06MB Plan kosztów dla JST -Dofinansowanie z KPO
Plan_kosztów_dla_JST_-Dofinansowanie_z_KPO.xlsx 0.07MB Plan kosztów dla JST -Dofinansowanie z FERS
Plan_kosztów_dla_JST_-Dofinansowanie_z_FERS.xlsx 0.07MB
- Pierwsza publikacja:
- 25.01.2023 15:49 Wanda Rutecka-Wybraniec
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michalak Karolina
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Materiały | 4.0 | 07.06.2023 16:02 Wanda Rutecka-Wybraniec |
Materiały | 3.0 | 07.06.2023 16:01 Wanda Rutecka-Wybraniec |
Materiały | 2.0 | 26.01.2023 09:55 Wanda Rutecka-Wybraniec |
Materiały | 1.0 | 25.01.2023 15:49 Wanda Rutecka-Wybraniec |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP