W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

O dostępnej i przyjaznej administracji w ŁUW

23.11.2022

O dostępnej i przyjaznej administracji w ŁUW

Wczoraj w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim odbyło się spotkanie dotyczące Projektu „Procedury bez barier”.

Celem wydarzenia było zapoznanie pracowników innych instytucji z dobrymi praktykami z zakresu obsługi klienta z ograniczeniami lub innymi szczególnymi potrzebami, które zostały zastosowane w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi.

W drugiej części spotkania, zgromadzeni udali się na prezentację wdrożonych rozwiązań m.in. w oddziale paszportowym oraz oddziale cudzoziemców ŁUW.

Takie spotkania są doskonałą okazją do wymiany wiedzy pomiędzy urzędami oraz mobilizują do wdrażania kolejnych zmian w dostępności.

Głównym założeniem Projektu „Procedury bez barier” jest usprawnienie już istniejących procedur oraz wypracowanie zupełnie nowych, które sprawią, że administracja publiczna będzie bardziej dostępna dla wszystkich obywateli, bez względu na ich wiek, stan zdrowia, wykształcenie, miejsce zamieszkania czy rodzaj niepełnosprawności.

Zdjęcia (2)

{"register":{"columns":[]}}